Niinpä se viikko taas vierähti, eikä kyllä ehtinyt runnomaan juoksua yhtään enempää, kuin aikasemmin.
Moe Szyslak sanoi:
PS. saa muutkin (lahjattomat) treenata.
Perkele! Kova halu olisi, mutta tunnit loppuu päivästä kesken. Muutenkin tulee oltua välillä töissä aika zombina, kun venyy illat. Veli osti vieläpä kartingauton, no sitäkin on joutunut nyt säätelemään, joten sekin vie vielä aikaa. No talvella sitten!
6.8
Juoksua 11 km ja aikaa meni 1h02.58. Hyvän tuntuinen lenkki, loppukirinkin sain mukavasti aikaiseksi. Aika ihan kohtalainen, ei ollut niin huono kuin yhdessä vaiheessa pelkäsin. Ei ole kunto ihan hirveästi tippunut, vaikka oon ehtinyt vain satunnaisesti juoksentelemaan, kun enemmän ehtis vetelemään, löytyis se kunto taas aika äkkiä, ainakin näin uskon!
Saldo 2007:
Juoksua 602,5km, n.53h39min
Punttisali 59 h
Sulkapallo 1 h 15 min
Jalkapalloa 3 h 20 min
Hiihto 108 km, 10h42 min
Sekalaista (luistelua,kävelyä,sählyä jne...) 3h30min
Nyt kun vielä muistan, niin ei mulla päivät täysin treenaamatta ole mennyt. Suunnilleen joka työpäivä olen tehnyt ruokatunnilla reilun puolentunnin kuntopiirin, johon kuuluu yleensä leuanvetoa, punnerruksia, dippiä ja vatsat voimarullauksella ja hooverilla. Hyvät sarjat saa siinä jo aikaiseksi, ja piristyy kanssa! Tuntuu silloin paremmalta jatkaa duunia, kuin vaikka päiväunien jälkeen.