*wruuum*
Well-known member
Tässä olen jo hieman aikaa naureskellut tälle provon määrälle tässä ketjussa vai ymmärsitkö ihan oikeasti viestini tuolla tavalla? Kerro toki jos kaipaat tarkennusta...Törni sanoi:Eli varikolle voi tulla nokka pystyssä ja lähteä sieltä naama norsunvitulla. Mielenkiintoinen näkemys. Katsotaan mihin se kantaa
Muussa tapauksessa toistit vain omaa näkemystäsi Kimistä ja seuraavia kommentteja lukiessa se on varmasti jo kaikille selvinnyt:
Ja kyllä, minulla ei riitä ymmärrys ja huumorin taju Formula 1 asia puolella vastaaviin "keskustelua edistäviin" kommentteihin, joita mm. itse peräänkuulutat heti perään omissa viesteissäsi muita solvaten:Törni sanoi:No ei tietenkään. Baariin pitää myös ehtiä ajoissa :thumbup:
Törni sanoi:En tiedä oletko sokea, lukutaidoton vai onko ymmärryksessäsi muuten vikaa.
Mutta jatketaan aiheesta:Törni sanoi:Se on siinä mielessä ikävää, että se ehkäisee analyyttisen ja älykkään keskustelun.
Olen myös samaa mieltä, että F1 on tiimityötä. Näyttääkö Kimi siis oikeasti oman esimerkkisi mukaan persettä tiimille poistuessaan radalta keskeytyksen jälkeen sovitun mukaisesti? Et ainakaan vielä vastannut, oliko kyseessä juuri tämä mainitsemasi "pieni detalji" Espanjasta? Muita esimerkkejä Kimin kyvyttömyydestä toimia tiimistä en ainakaan vielä ole sinulta lukenut? Näitä on siis varmasti enemmänkin (kuin pieniä detaleja), ne ovat suurempia ja luotettavimmista lähteistä?Törni sanoi:F1 on tiimityötä. Ei meillä ainakaan duunissa näytetä persettä epäonnistujille pelkästään sillä perusteella, että hommaa ei voida enään paikata vaan se on jo ohi. Niitä kannustetaan epäonnistumisen jälkeen sen takia, että seuraava kerta onnistuisi paremmin. Väitän, että F1-tiimissä tällä on vielä suurempi merkitys.
Se miten yksittäiset henkilöt motivoivat tosiaan työpaikalla on varmasti hyvinkin erilaista. Jos sinun työpaikkaasi seurattaisi julkisuudessa, niin luuletko, että siitä kuvastuisi realisinen näkemys ulkopuolisille henkilöille? Luuletko että kaikki tietäisivät miten työskentelette yhdessä ja mitä teidän saunaillassanne suljettujen ovien takana tapahtuu?
Aivan sama onko kuljettaja jonkun idoli tai ei, minulle ainakin Kimi on kuljettaja radalla siinä missä muutkin. Kysymys on siitä, että mielestäni perustelusi ontuvat pahasti ja väite "työhön liittyvistä laiminlyönneistä" on nimenomaan itsesi mainitsema merkki analyyttisen ja älykkään keskustelun puuttumisesta.Törni sanoi:Ymmärrän hyvin, että joku kuljettaja on jonkun idoli. Selkeiden työhön liittyvien laiminlyöntien vähätteleminen varmaan johtuu edellämainitun asian aiheuttamasta sokeudesta. Se on siinä mielessä ikävää, että se ehkäisee analyyttisen ja älykkään keskustelun.