Calvin
Well-known member
Ai sä oletkin niitä miehiä. :thumbdownR.Rosset sanoi:Soviet Finland!
Ai sä oletkin niitä miehiä. :thumbdownR.Rosset sanoi:Soviet Finland!
Olisi Ferrari Häkkisellekin kelvannut.patriot sanoi:Olen samaa mieltä! Tää on suuri juttu ja ehkä todellakin suurin juttu koskaan. Itse en ole koskaan mitään tallia intohimoisesti kannattanut, vaikka McLarenin touhut on eniten kiinnostanut sattuneesta syystä. Mutta Ferrari on legenda ja Kimi on todellakin tekemässä historiaa monellakin rintamalla. :thumbup: :ahem:
Joo. Mä olenkin innolla jo odotellut uutisia tehtyjen sopimusten määrästä... Siis tästä kanavapaketista. Aika hyvään saumaan tuli tämä maksu-tv yllättäen (Kimi Ferrarille, Heikki Rellulle). Mutta mä en usko että kaikki putoaa tuohon kuoppaan, että ostaa sikaa säkissä, jotta näkee formulat. Konstit on monet nykypäivänä katsoa muualtakin.WebSlave sanoi:Sepä se. Ei Maikkarin ole tarvinnut maksullista kanavapakettiakaan aikaisemmin markkinoida. Ennakkohehkutuksella nostatetaan F1-huumaa, joka taas näkyy tilaajamäärissä.
9 kierrosta riitti Räikköselle ja Ferrarin vaihdelaatikolle. Jollakin tapaa tämä Kimin testaaminen Ferrarilla ei ole oikein mitenkään mainiosti alkanut, kierroksia on aivan liian vähän. Ensimmäisenä päivänä satoi ja toisena päivänä Ferrari näytti todellisen kyntensä 9 kierroksella :frown:Mr Natural sanoi:Kellään tietoa mitä muuta tuon vaihdelaatikkovian lisäksi tuolla Vallelungassa on päivän aikana tapahtunut? Paniko ne pillit pussiin tuon vian jälkeen?
107 %:sti samaa mieltäpmv sanoi:Vissiiin sitä jotenkin kuuluu paitsioon tai oppositioon kun jotenkin pitää tuota Kimin ensitestiä Ferrarilla todella hienona juttuna. Eihän tuo nyt ollut kuin testi tosiaankin, mutta kyllähän kyse oli hieman laajemmasta jutusta. Kun Kimi teki Ferrari-sopimuksen, niin väittäisin että siinä kylvettiin suomalaisen autourheiluhistorian suurimman ja hienoimman tarinan menestyksen siemenet. Sen vahvistaa juurikin seikat että a)Kimi on tällä sopimuksella urheilumaailman toiseksi kovapalkkaisin mies ja b)Kimi korvaa F1-historian kaikkien aikojen menestyneimmän kuskin kaikkien aikojen menestyneimmässä ja legendaarisemmassa tiimissä.
Kysyisinkin sitten arvon raadilta, että mikä olisi oikeasti merkityksellinen juttu? Minä kun olen kuvitellut että foorumilla olisi autourheilufaneja, eikä vain esim. IS:n keskustelupalstan täyttävien kyynikoiden tapaisia valittajia.
Paljonhan tässä maassa hypetetään turhaa, se on totta. Mutta nyt hypetykseen on syytä. Tämä on todella kova juttu.
Se huhuhan nousi nyt Kimin siirron yhteydessä esiin, että Luca olis halunnu Häkän Ferrarille 2000, mut Todt ja Sumi ei halunnu, eli Sumi ei "uskaltanu" olla Häkän kans tallikavereita....niinkuin ei tavallaan uskaltanu Kiminkään kanssa olla.Calvin sanoi:Olisi Ferrari Häkkisellekin kelvannut.![]()
Huijaritalli?Hurmurisija sanoi:Minusta Kimin siirrossa Ferrarille ei ole mitään ihmeellistä. Huijaritalli. Toivon ainoastaan, että Räikkönen pääsee ajamaan tallissa, jossa kalusto antaa mahdollisuuden mestaruuden voittamiseen.
Joo ilmeisesti joidenkin mielestä paras aina huijaa jollain tapaa :nope:hurjapäätön sanoi:Huijaritalli?
niin tavallaan...eli ei, eiku jooreason sanoi:Se huhuhan nousi nyt Kimin siirron yhteydessä esiin, että Luca olis halunnu Häkän Ferrarille 2000, mut Todt ja Sumi ei halunnu, eli Sumi ei "uskaltanu" olla Häkän kans tallikavereita....niinkuin ei tavallaan uskaltanu Kiminkään kanssa olla.
Ymmärrän toki kantasi, onhan se(naisten kannalta) aika synkkää, että on pakko ottaa formuloiden mukana tissit sun muut.Miss Piggy sanoi:Joo. Mä olenkin innolla jo odotellut uutisia tehtyjen sopimusten määrästä... Siis tästä kanavapaketista. Aika hyvään saumaan tuli tämä maksu-tv yllättäen (Kimi Ferrarille, Heikki Rellulle). Mutta mä en usko että kaikki putoaa tuohon kuoppaan, että ostaa sikaa säkissä, jotta näkee formulat. Konstit on monet nykypäivänä katsoa muualtakin.![]()
Mä olen siis edelleen järjettömän tuohtunut tuosta "miesten kanavasta" Maikkarille. :mad_old: Mua naispuolisena urheilun ystävänä suorastaan loukkaa ja tympäsee tuommoinen asenne, että "tuijottakaa äijät niitä tissejä, jos vaikka mäkikisa perutaan ja niinä viikonloppuina, kun ei tule vaikka formuloita". Mulla ei ole maksulllista urheilukanavaa, tai mitään muutakaan kanavaa vastaan mitään, jos sisältö ja markkinointi on sitten asiallista. Jos tuoltakin tulis vaikka Elixirit sun muut ja jotain Nelosen urhieluaamun tyylistä urheilupainotteista keskusteluohjelmaa, niin toi kanava olis tosi ok. Varsinkin, jos myös naiset sais sitä katsoa...![]()
Kiitos ja anteeksi. Meni väärään toikkiin tavallaan, mutta kun WebSlave nyt otti tämän MAXin puheeksi, niin oli pakko purkaa mieltään... :jaska:
Hyvin kiteytetty.formulastara sanoi:Ymmärrän toki kantasi, onhan se(naisten kannalta) aika synkkää, että on pakko ottaa formuloiden mukana tissit sun muut.
Toisaalta ymmärrän myös sen, ettei elämä ole reilua -> ylivoimaisesti suurin osa F1-katsojista on miehiä, ja suurimmalle osalle miehistä naiskauneuden katseleminen tuottaa mielihyvää, niin minkäs teet.
Päivä oli vieläkin sateisempi kuin eilinen.Mr Natural sanoi:Kellään tietoa mitä muuta tuon vaihdelaatikkovian lisäksi tuolla Vallelungassa on päivän aikana tapahtunut? Paniko ne pillit pussiin tuon vian jälkeen?
Eikös tuo ole yli 3,5 sekkaaPolar sanoi:On nyt taas niin Kimimäistä tuuria sään kanssa. Raekuuron keskellä on vähän ikävä luistella... Onneksi jatkavat perjantaihin, jos se ilma siitä asettuisi. Massa silti melkein 2 sekkaa nopeampi...