Kimi & Ferrari -toikki

Juzo

Well-known member
Sijainti
Taipalsaari
Suomen Huippu sanoi:
Onneksi kyseessä on vanhan romun etanavaihteisto eikä uuden auton supervaihteisto... ellei sitten vanhukseenkin ole heitetty uusi vaihteisto.
Testasihan talli viime vuonnakin tuota "supervaihteistoa", mutta päätti sitten valita vanhan lootan kun se oli luotettavampi. Eli veikkaisinpa, että kyseessä oli uusi laatikko.

reason

Well-known member
Sue_me sanoi:
Iceman sai mitä tilasi.. Jääkauden :alppu:
:) :) Aika hyvä...........voitais tulkita täällä jopa provoks.....riippuen vähän lähettäjästä.....:rolleyes:

Warwick

Well-known member
azai sanoi:
Miksikäs maikkari ei uutisissa mainitsenut Ferrarin vaihdelaatikko ongelmia?
Ne ei haluu pelotella, tieto ongelmasta vois laittaa tv-kortin ostajat empimään. :p

Polar

Well-known member
IceManFani sanoi:
Ota hei huomioon, että Kimi ajaa vanhalla autolla ja Massa uudella. :frank: :frank:
Ero on 3,5 sekkaa ja rapiat. Kyllähän se totuudeen nimessä on aivan älytön ero vaikka "vanhalla" autolla Kimi ajelikin. Mutta ei toki panikoida vielä, kyllä se vielä sieltä lähtee!:thumbup:

Tuomas_M

Well-known member
Polar sanoi:
Ero on 3,5 sekkaa ja rapiat. Kyllähän se totuudeen nimessä on aivan älytön ero vaikka "vanhalla" autolla Kimi ajelikin. Mutta ei toki panikoida vielä, kyllä se vielä sieltä lähtee!:thumbup:
Kaikki ihan paineessa, ei se ero tuollainen olisi jos Kimi olisi edes vanhalla autolla päässyt ajamaan kunnolla, mutta olosuhteet eivät tainneet jäämiehelle sallia ehjää kierrosta ilman rakeita tai muuta paskaa. :wink:

Tästä tulisi hyvä elokuva... Kuinka Kimi ensin taistelee traagisesti Mclarenin ja tiukkapipoisen Ron-sedän kanssa, sitte Kimi menee Ferrarille , kasvattaa letin ja elämä hymyilee kunnes jäämies törmää komeiden konserttimusiikkien kera suureen ongelmaan - maailman on vallannut jääkausi, joka iskee rakeita aina sinne missä Kimi on, milloin mitäkin traagisemmalla tavalla. :thumbup:

Hurmurisija

Well-known member
Polar sanoi:
Kimillä ei ole vielä yhden ainutta kunnon testipäivää ja täällä jo houritaan eroista. Kunhan Kimi saisi alleen edes viisi kokonaista päivää, niin syntyisi autoon jonkinlainen tuntuma.

Vaihdelaatikko-ongelmassa on se hyvä puoli, että Ferrari kaiketi laittaa kisoihin kiinni osia, jotka kestävät, eikä yritä Laarenin toivotaan toivotaan -menetelmällä.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Ei tässä mitään hätää vielä ole. Katellaan sitten Australiassa.

Polar

Well-known member
Heh, myönnetään että aika täpinöissä sitä seuraillaan noita testejä ja tulee vedettyä hätäisiä johtopäätöksiä... Kuitenkin luulen, että Massa tulee olemaan ainakin alkukaudesta Kimille kova vastus.

patriot

Foorumin senaattori
Polar sanoi:
Heh, myönnetään että aika täpinöissä sitä seuraillaan noita testejä ja tulee vedettyä hätäisiä johtopäätöksiä... Kuitenkin luulen, että Massa tulee olemaan ainakin alkukaudesta Kimille kova vastus.
Itse taas luulen, että Kimi on heti nopeampi. Ei kovin selvästi, mutta nopeampi kuitenkin.

Mikkoz84

Schufosi
patriot sanoi:
Itse taas luulen, että Kimi on heti nopeampi. Ei kovin selvästi, mutta nopeampi kuitenkin.
Samoin veikkaan kyllä käyvän, kaudesta tulee 2002 toisinto :ahem:

Karhu

Well-known member
Ei noista ajoista mitään johtopäätöksiä vielä pysty tekemään, mutta Räikkönen oli sanonut eilen ettei autoa ehditty lainkaan säätämään. Tänään sitten säädöissä ollaan ilmeisesti menty täysin metsään jos aikoja vertaillaan tallikaveriin.

Viimeksi muokattu:

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Joo no Euroopassa on kuitenki lumimyrskyjä ja kuollu ihmisiä joten asiat mittasuhteisiin.. Kyllä ne sateet ohi menee, ja saa samalla vähän tuntumaa märälle.

miksu

Well-known member
Sijainti
Väkivaltakunta
äääh... älkäähän nyt. 3,5 sekunttia ei selitetä millään säädöillä. se selitetään puhtaasti olosuhteilla, massa varmaan kerkesi vetää pari kuivemmalla radalla ja kimille sattui kuuroja. ensiviikolla sen vasta toivottavasti näkee, jos kelit on kohdallaan, tai paremminkin kauden ekassa kisassa :thumbup: