Kimi & Ferrari -toikki

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Veljekset pitkissä kalsareissa yhteisessä huoneessaan:

Half: "Hey Michi, jaksatko nostaa sohvan ja heittää seinään?"
Michi: "Tottakai, olen maailman paras formulakuski ja lisäksi kaikista vahvin! Katsos pikkuveli näitä haubereita! Rasvaprosenttini oli aamulla 4,5. Hiiop!"
Half: "Mahtavaa, Michi! Hei, annas ku mäkin. Jes, kaappi kaatui helposti"
Michi: "Hienoa, olethan sinäkin vahva. (onneton tunari kuten aina..)"
Half: "Kyllä, ensi vuonna MINÄ voitan mestaruuden."
Michi: "Mitä?!1 Why you little..."

Samaan aikaan Kimble eräässä brittiläisessä eliittistrippiklubissa..

"Ei saatan* mitä naisia.. hirvee kusihätä. Nyt mambo puree posliinia ennen kuin lähen antaa tippiä."

Kateellinen snobi katselee vierestä kun Kimble heilauttaa mambon lahkeesta: "Oohh..no on se eukko minuakin kehunut..mutta tämä menee kyllä lehteen. Aukoi vielä päätään kun pyysin nimmaria. Kosto on suloinen, njäh njäh..."

Tarinan opetus: pikkupojat rikkoo huonekaluja, tosimiehet käy kusella pesemättä käsiään ja menee sen jälkeen juomaan valkovenäläisiä beiben heilutellessa peppua naaman edessä.

Miss Piggy

Schufosa
mh_84 sanoi:
Just just. Eli pitää taas kertoa, että olenpa ollut baarissa minäkin OPISKELUAIKOINA kaksikymppisenä ja vetänyt viinaa ja nytten 27-vuotiaana perheenäitinä mua ei yllättäen se enää paljon kiinnostakaan. Katsos, kun jotkut meistä aikuistuukin joskus... :rolleyes: Ja vielä se, että luuletkos, että musta JÄLKEENPÄIN tuntuu, että mun omakaan käytöskeni tuhannen kännissä on ollut kovin sivistynyttä. Kaukana siitä! Mutta mä sentään tajuan sen jo tässä elämän vaiheessa. Kaikki eivät taida tajuta koskaan...

Ja tuohon lapsellisuuteen... Eiköhän ole näiden herrojen temput lapsellisia ihan yhtä lailla. Mutta näköjään te silti Kimiä fanitatte ja mä Schumia esim. ehkä joku jopa Ralfia :p , että voitasko tämä keskustelu nyt heraan tähden lopettaa jo!!!!! :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:

Viimeksi muokattu:

Calvin

Well-known member
Leeds sanoi:
Oli siitä aikanaan kuviakin nähtävillä.
Usko tai älä.
Ai Kimin ja Schumin tappelusta? Enpä ole nähnyt. Olen kyllä nähnyt Schumin Toyotan paidassa "juhlakunnossa", mutta en mitään kuvia siitä joka vahvistaisi nämä Kimi-Schumi jutut. Luulisi että niitä nyt olisi näkynyt eri forumeillakin jos niitä olisi. Ehkäpä voit linkittää?

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Miss Piggy sanoi:
Just just. Eli pitää taas kertoa, että olenpa ollut baarissa minäkin OPISKELUAIKOINA kaksikymppisenä ja vetänyt viinaa ja nytten 27-vuotiaana perheenäitinä mua ei yllättäen se enää paljon kiinnostakaan. Katsos, kun jotkut meistä aikuistuukin joskus... :rolleyes: Ja vielä se, että luuletkos, että musta JÄLKEENPÄIN tuntuu, että mun omakaan käytöskeni tuhannen kännissä on ollut kovin sivistynyttä. Kaukana siitä! Mutta mä sentään tajuan sen jo tässä elämän vaiheessa. Kaikki eivät taida tajuta koskaan...

Ja tuohon lapsellisuuteen... Eiköhän ole näiden herrojen temput lapsellisia ihan yhtä lailla. Mutta näköjään te silti Kimiä fanitatte ja mä Schumia esim. ehkä joku jopa Ralfia :p , että voitasko tämä keskustelu nyt heraan tähden lopettaa jo!!!!! :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
Niin, nyt tähän tuli taas tää ikä-aspekti mukaan. Aikuistua voi monin tavoin, eikä se, miten juuri sinä sen teet ole välttämättä se ainoa keino. Aiemmin sanoit, että Kimin käytös menee överiksi, koska hän ei mielestäsi "ymmärrä" aikuistua, ja käyttäytyä sen vaatimalla tavalla. Nyt kun Sumikin on- ja jopa Kimiä vanhempana käyttäytynyt niin, kuin mielestäsi kuuluisi käyttäytyä vain 20veenä, niin tilanne varmasti mutkistuu. Psykologiassa tätä tilannetta kutsutaan termillä kognitiivinen dissonanssi. Yleensä se vaatii ratkaisun, jotta mielenrauha säilyy.

Tässä muutamia ratkaisumalleja:

-Kimi ei olekaan enää sen lapsellisempi kuin Sumi.
-Sumikin on lapsellinen
-Sumin tekoa voidaan vähätellä, ja sitä kautta sivuuttaa koko asia
-Oman elämän arvot voidaan kyseenalaistaa. ts. onko aikuistumisen mittari sittenkään se, ettei enää hillu tuhannen päissään silloin tällöin ravintolassa.

:wink:

Miss Piggy

Schufosa
Kuulehan rakas ystäväiseni Formulastara, eiköhän kaikille ole selviö se, että Schumi on lapsellinen ja tekee virheitä vaikka muille jakaa. Ei kai kukaan sentään kuvittele, että joku ihminen tässä maailmassa on täydellinen. Mutta lehdistön mukaan Kimille sattuu ylilyöntejä kyllä paljon enemmän silti. Se on sitten eri asia mahtaako nuo jutut olla totta vai tuulesta temmattuja.

Mua ei henk. koht. tämä keskustelu kyllä yhtään enää jaksa kiinnostaa. Oli kuka tahansa miten lapsellinen tahansa, niin eiköhän tämä keskustelu ole käyty jo tarpeeksi monta kertaa ja huomattu, ettei kukaan muuta tässä mieltänsä mihinkään suuntaan.

Ja tuolla aikuistumisella tarkotan tässä kohtaa aikuistumista tässä suhteessa viinan käyttöön. Aikuisuutta on montaa laatua ja tämä on vain yksi pikku asia.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Ok, mutta mun on edelleen vaikea käsittää miten viinankäyttö liittyy aikuistumiseen.

Ovatko kaikki alkoholistit siis vauvoja? Vai teinejä? Vai sairaita? Miks tuolla stadin baareissa hilluu myös keski-ikäiset joka viikonloppu kännissä, heille suunnatuissa yökerhoissa ja pubeissa? Miksi työpaikan pikkujouluilla on sellainen maine kuin niillä on? Varmasti olet kuullut legendan keski-ikäisestä himokkaasta sihteeri-Ritvasta tai himokkaasta Pomo-Taunosta, jotka eivät osaa käyttäytyä varsinkaan juhlien loppumetreillä sitten yhtään. Ovatko he sitten lapsellisia?

Vai voisiko tämä johtua pikemminkin omista elämänarvoistasi ja kokemuksistasi. Sinulle aikuistuminen on merkinnyt rauhoittumista viinan suhteen, monesta syystä, eikä varmasti vähiten lapsen saamisen johdosta. Onnea sinulle siitä. Yrittäisit kuitenkin ymmärtää, että kaikkien elämä ei kuitenkaan seuraa sinun elämän polkuja. Arvoja on monia, eikä aikuisuus välttämättä muille pidä sisällään samoja viitekehyksiä, kuin sinulla on. Ei tarvitse kovin paljon katsoa ympärilleen huomatakseen tämän. Tai sitten tosiaan on niin, että suuri osa aikuisista jättää aikuistumisen väliin.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Raskas työ vaatii raskaat huvit! :D

Tuo sanonta ei välttämättä ole ihan tuulesta temmattu! ;)

Onhan se vähän niin, että kun olet keskittynyt johonkin lähes koko vuoden ajan ja sitten se hermopaine helpottaa, niin saattaa helposti lipsahtaa vähän rankemmaks mitä olisi itsestään kuvitellut!?

Toinen "sanonta" tai jotai sinnepäin, menee jotenkin siihen tyyliin, että miehet ovat ikuisesti lapsia! Tai eivät aikustu koskaan tms. Lapsi on terve kun se leikkii! Schumilla ja Kimillä on vaan vähän isommat leikkikalut!

Tarvinneeko tuosta kenenkään vetää mitään herneitä nenään, varsinkaan ku oikeista tapahtumista ei ole mitään tietoa?

:alppu:

Leeds

Well-known member
Sijainti
Espoo
!?!?!

Calvin sanoi:
Ai Kimin ja Schumin tappelusta? Enpä ole nähnyt. Olen kyllä nähnyt Schumin Toyotan paidassa "juhlakunnossa", mutta en mitään kuvia siitä joka vahvistaisi nämä Kimi-Schumi jutut. Luulisi että niitä nyt olisi näkynyt eri forumeillakin jos niitä olisi. Ehkäpä voit linkittää?
Taisin esittää huomautukseni huonosti.
En ole tappelusta kuvia nähnyt, eikä varmasti kukaan muukaan.

Juhlinnan jälkiä tarkoitin.
Hajonneita paikkoja ja väsyneitä miehiä...

Calvin

Well-known member
Leeds sanoi:
Taisin esittää huomautukseni huonosti.
En ole tappelusta kuvia nähnyt, eikä varmasti kukaan muukaan.

Juhlinnan jälkiä tarkoitin.
Hajonneita paikkoja ja väsyneitä miehiä...
Joo. No minäkin esitin oman pointtini alunperin huonosti. Kyllähän tuon riehunnan jäljet on tiedossa, mutta tuosta Kimi-Schumi tappelusta ei ole mitään todisteita, jota siis ajoin takaa (heh).

naukkis

Well-known member
Miss Piggy sanoi:
Eli teitpäs penskan ja mahdollisuus ottaa rennosti viikonloppuisin meni sen myötä. Yllättäen siitä alkoi myös katkeruus muita kohtaan ja jeesustelu toisten käytöksestä.

No jos et lisää pentuja hommaa niin ehdit vielä nauttia rennosta viikonlopputoiminnasta ennenkuin ihan totaalisesti rupsahdat ;-D

Miss Piggy

Schufosa
naukkis sanoi:
Eli teitpäs penskan ja mahdollisuus ottaa rennosti viikonloppuisin meni sen myötä. Yllättäen siitä alkoi myös katkeruus muita kohtaan ja jeesustelu toisten käytöksestä.

No jos et lisää pentuja hommaa niin ehdit vielä nauttia rennosta viikonlopputoiminnasta ennenkuin ihan totaalisesti rupsahdat ;-D
:eek!: Olipas mukavasti sanottu. No joo, en paljo pistä painoarvoa tämmöisille kommenteille, jotta jos tarkoitus oli loukata, niin ei onnistunut. Jos taas oli läppää, niin oli aika huono...

Enempää en tähän keskusteluun osallistu enää. Jokainen saa pitää mun puolestani omat arvonsa ja elää omalla tavallaan. Kenenkään viinan käyttö ei mua haittaa, jos en itse joudu siitä kärsimään mitenkään, joten...

Rip3

Well-known member
Sijainti
Vaasa
Miss Piggy sanoi:
:eek!: Olipas mukavasti sanottu. No joo, en paljo pistä painoarvoa tämmöisille kommenteille, jotta jos tarkoitus oli loukata, niin ei onnistunut. Jos taas oli läppää, niin oli aika huono...

Enempää en tähän keskusteluun osallistu enää. Jokainen saa pitää mun puolestani omat arvonsa ja elää omalla tavallaan. Kenenkään viinan käyttö ei mua haittaa, jos en itse joudu siitä kärsimään mitenkään, joten...
Jep, kyllä ne lapset vaan on yksi askel kohti "aikuisuutta"!

Joten naukkiksen kommentit sikseen...

Viimeistään silloin huomaa tai ainakin pitäisi huomata, että täällä eletään muiden takia. Ainakin itselläni lapsien jälkeen on homma mennyt niin, että naperot ensin ja iskä tekee sitten, jos aikaa jää:thumbup:

Ei ole enää viikonloppuisin kiire baariin, mutta siihen on helvetin hyvä ja luonnollinen syy:ahem:

Mutta viinasta yksi tärkeä seikka ja vielä Tony Halmeen suusta:eek!:

Ilman viina, 90% suomalaisista miehistä olisi jäänyt ilman pi..ua:wink:

Mutta ei tosiaan tuhota tätä threadia enää viinalla ja lapsilla!

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
naukkis sanoi:
Hahhaa, suoraa tekstiä. Ei siinä, lasten kasvattaminen on hieno asia mutta viinan käytöstä moralisointi ei oikein F1:een liity millään tavalla.

[BS]Fakta on että monesta urheilutähdestä tulee onneton ja/tai alkoholisti uransa jälkeen, mutta monesti he ovat niitä jotka sylkivät lasiin ja elivät kurinalaisesti. Onneksi Häkkisen Mika lopetti ajoissa.. Liikaa rahaa ja aikaa niin tulos on selvä, henkilöstä riippumatta lopputulos ei eroaisi kovin paljoa.[BS]

Jatketaanko aiheesta Kimi & Ferrari pikku hiljaa.. Alkaa kierrosajat muuten paranemaan kun uutta siipeä saatiin alle!

mh_84

Well-known member
Miss Piggy sanoi:

Pahaa offtoikkia, pahoittelen. Ei ole itseänikään tuo viina viehättänyt enää vuosiin. Ja olen täysin samoilla linjoilla siinä, että muut saavat minun puolestani käyttää sitä miten haluavat.

Mutta siitä ovat kaikki varmasti samaa mieltä, ettei Schumin kuten ei myöskään Kimin (sikäli mikäli nuo jutut pitävät paikkaansa) ole hyvän käytöksen rajoissa. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tuo tavaroiden paiskominen on juuri sitä kaikkein ärsyttävintä ja lapsellisinta kännikäytöstä.

quartal

the rule
Noh, tuonne formula maailmaan kuitenkin nuo juhlimiset tuntuvat kuuluvan niin tiiä sitten. Jostain syystä noilla suuremmilla tähdillä ja julkuilla vaan on aina se kauhea kamera lauma perässä. Teet jotain niin heti on kyseinen tapahtuma otsikoissa.

Kyllä sitä tavallisillakin ihmisillä on kovempia juhlia, mutta ei ole otsikoita ja niitten mukaan arvostelevia ihmisiä kauloissa kiinni. Mielestäni tuommoiset arvostelut vois jättää ihan oman onnensa nojaan.

Miss Piggy

Schufosa
Itsehän olen olettanut koko ajan, että Schumi on laitettu nyt tallipäällikkökouluun. Joten tuo uutinen ei yllättäis, jos vaikka osottautuiskin ihan todeksi joku kaunis päivä. Mutta aika näyttää onko tämä kuitenkin vaan ennenaikaista spekulointia. Mä toivon että ei ole. :wink:

mh_84

Well-known member
Miss Piggy sanoi:
Itsehän olen olettanut koko ajan, että Schumi on laitettu nyt tallipäällikkökouluun. Joten tuo uutinen ei yllättäis, jos vaikka osottautuiskin ihan todeksi joku kaunis päivä. Mutta aika näyttää onko tämä kuitenkin vaan ennenaikaista spekulointia. Mä toivon että ei ole. :wink:
Sama. Uskon, että Schumi sopisi tuohon tehtävään varsin mainiosti.