312T4
Lehtori
Laadukasta keskustelua näköjään täällä
Kimi on hyvä tämmöisenään:thumbup:
Kimi on hyvä tämmöisenään:thumbup:
Just just. Eli pitää taas kertoa, että olenpa ollut baarissa minäkin OPISKELUAIKOINA kaksikymppisenä ja vetänyt viinaa ja nytten 27-vuotiaana perheenäitinä mua ei yllättäen se enää paljon kiinnostakaan. Katsos, kun jotkut meistä aikuistuukin joskus... Ja vielä se, että luuletkos, että musta JÄLKEENPÄIN tuntuu, että mun omakaan käytöskeni tuhannen kännissä on ollut kovin sivistynyttä. Kaukana siitä! Mutta mä sentään tajuan sen jo tässä elämän vaiheessa. Kaikki eivät taida tajuta koskaan...mh_84 sanoi::doubtful:
Ai Kimin ja Schumin tappelusta? Enpä ole nähnyt. Olen kyllä nähnyt Schumin Toyotan paidassa "juhlakunnossa", mutta en mitään kuvia siitä joka vahvistaisi nämä Kimi-Schumi jutut. Luulisi että niitä nyt olisi näkynyt eri forumeillakin jos niitä olisi. Ehkäpä voit linkittää?Leeds sanoi:Oli siitä aikanaan kuviakin nähtävillä.
Usko tai älä.
Niin, nyt tähän tuli taas tää ikä-aspekti mukaan. Aikuistua voi monin tavoin, eikä se, miten juuri sinä sen teet ole välttämättä se ainoa keino. Aiemmin sanoit, että Kimin käytös menee överiksi, koska hän ei mielestäsi "ymmärrä" aikuistua, ja käyttäytyä sen vaatimalla tavalla. Nyt kun Sumikin on- ja jopa Kimiä vanhempana käyttäytynyt niin, kuin mielestäsi kuuluisi käyttäytyä vain 20veenä, niin tilanne varmasti mutkistuu. Psykologiassa tätä tilannetta kutsutaan termillä kognitiivinen dissonanssi. Yleensä se vaatii ratkaisun, jotta mielenrauha säilyy.Miss Piggy sanoi:Just just. Eli pitää taas kertoa, että olenpa ollut baarissa minäkin OPISKELUAIKOINA kaksikymppisenä ja vetänyt viinaa ja nytten 27-vuotiaana perheenäitinä mua ei yllättäen se enää paljon kiinnostakaan. Katsos, kun jotkut meistä aikuistuukin joskus... Ja vielä se, että luuletkos, että musta JÄLKEENPÄIN tuntuu, että mun omakaan käytöskeni tuhannen kännissä on ollut kovin sivistynyttä. Kaukana siitä! Mutta mä sentään tajuan sen jo tässä elämän vaiheessa. Kaikki eivät taida tajuta koskaan...
Ja tuohon lapsellisuuteen... Eiköhän ole näiden herrojen temput lapsellisia ihan yhtä lailla. Mutta näköjään te silti Kimiä fanitatte ja mä Schumia esim. ehkä joku jopa Ralfia , että voitasko tämä keskustelu nyt heraan tähden lopettaa jo!!!!! :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
Taisin esittää huomautukseni huonosti.Calvin sanoi:Ai Kimin ja Schumin tappelusta? Enpä ole nähnyt. Olen kyllä nähnyt Schumin Toyotan paidassa "juhlakunnossa", mutta en mitään kuvia siitä joka vahvistaisi nämä Kimi-Schumi jutut. Luulisi että niitä nyt olisi näkynyt eri forumeillakin jos niitä olisi. Ehkäpä voit linkittää?
Joo. No minäkin esitin oman pointtini alunperin huonosti. Kyllähän tuon riehunnan jäljet on tiedossa, mutta tuosta Kimi-Schumi tappelusta ei ole mitään todisteita, jota siis ajoin takaa (heh).Leeds sanoi:Taisin esittää huomautukseni huonosti.
En ole tappelusta kuvia nähnyt, eikä varmasti kukaan muukaan.
Juhlinnan jälkiä tarkoitin.
Hajonneita paikkoja ja väsyneitä miehiä...
Eli teitpäs penskan ja mahdollisuus ottaa rennosti viikonloppuisin meni sen myötä. Yllättäen siitä alkoi myös katkeruus muita kohtaan ja jeesustelu toisten käytöksestä.Miss Piggy sanoi:Just just. Eli pitää taas kertoa, että olenpa ollut baarissa minäkin OPISKELUAIKOINA kaksikymppisenä ja vetänyt viinaa ja nytten 27-vuotiaana perheenäitinä mua ei yllättäen se enää paljon kiinnostakaan. Katsos, kun jotkut meistä aikuistuukin joskus... Ja vielä se, että luuletkos, että musta JÄLKEENPÄIN tuntuu, että mun omakaan käytöskeni tuhannen kännissä on ollut kovin sivistynyttä. Kaukana siitä! Mutta mä sentään tajuan sen jo tässä elämän vaiheessa. Kaikki eivät taida tajuta koskaan...
:eek!: Olipas mukavasti sanottu. No joo, en paljo pistä painoarvoa tämmöisille kommenteille, jotta jos tarkoitus oli loukata, niin ei onnistunut. Jos taas oli läppää, niin oli aika huono...naukkis sanoi:Eli teitpäs penskan ja mahdollisuus ottaa rennosti viikonloppuisin meni sen myötä. Yllättäen siitä alkoi myös katkeruus muita kohtaan ja jeesustelu toisten käytöksestä.
No jos et lisää pentuja hommaa niin ehdit vielä nauttia rennosta viikonlopputoiminnasta ennenkuin ihan totaalisesti rupsahdat ;-D
Jep, kyllä ne lapset vaan on yksi askel kohti "aikuisuutta"!Miss Piggy sanoi::eek!: Olipas mukavasti sanottu. No joo, en paljo pistä painoarvoa tämmöisille kommenteille, jotta jos tarkoitus oli loukata, niin ei onnistunut. Jos taas oli läppää, niin oli aika huono...
Enempää en tähän keskusteluun osallistu enää. Jokainen saa pitää mun puolestani omat arvonsa ja elää omalla tavallaan. Kenenkään viinan käyttö ei mua haittaa, jos en itse joudu siitä kärsimään mitenkään, joten...
Hahhaa, suoraa tekstiä. Ei siinä, lasten kasvattaminen on hieno asia mutta viinan käytöstä moralisointi ei oikein F1:een liity millään tavalla.naukkis sanoi:No jos et lisää pentuja hommaa niin ehdit vielä nauttia rennosta viikonlopputoiminnasta ennenkuin ihan totaalisesti rupsahdat ;-D
Tai sairaseläkettä..? :nope:Rip3 sanoi:Ilman viina, 90% suomalaisista miehistä olisi jäänyt ilman pi..ua:wink:
Mutta ei tosiaan tuhota tätä threadia enää viinalla ja lapsilla!
Pahaa offtoikkia, pahoittelen. Ei ole itseänikään tuo viina viehättänyt enää vuosiin. Ja olen täysin samoilla linjoilla siinä, että muut saavat minun puolestani käyttää sitä miten haluavat.Miss Piggy sanoi::eek!: Olipas mukavasti sanottu. No joo, en paljo pistä painoarvoa tämmöisille kommenteille, jotta jos tarkoitus oli loukata, niin ei onnistunut. Jos taas oli läppää, niin oli aika huono...
Enempää en tähän keskusteluun osallistu enää. Jokainen saa pitää mun puolestani omat arvonsa ja elää omalla tavallaan. Kenenkään viinan käyttö ei mua haittaa, jos en itse joudu siitä kärsimään mitenkään, joten...
Sama. Uskon, että Schumi sopisi tuohon tehtävään varsin mainiosti.Miss Piggy sanoi:Itsehän olen olettanut koko ajan, että Schumi on laitettu nyt tallipäällikkökouluun. Joten tuo uutinen ei yllättäis, jos vaikka osottautuiskin ihan todeksi joku kaunis päivä. Mutta aika näyttää onko tämä kuitenkin vaan ennenaikaista spekulointia. Mä toivon että ei ole. :wink: