Itse asiassa veikkaisin, että itse sitä ei välttämättä huomaa ennen kuin alkaa häviämään.hannu^ sanoi:Mika itse sen varmaan pystyisi selvimmin sanomaan miten asia on.
Itse asiassa veikkaisin, että itse sitä ei välttämättä huomaa ennen kuin alkaa häviämään.hannu^ sanoi:Mika itse sen varmaan pystyisi selvimmin sanomaan miten asia on.
Niinpä onpahan vaan eri puolella katua kuin Calvinin lehmä....Jeeves sanoi:Minä en kyllä jaksa millään ymmärtää, miten Calvinin kirjoituksesta voi päätellä, että tyyppi on holhousvietin ylitsekäymä...???
Väkisinkin hiipii mieleen, että Oholla on "oma lehmä ojassa", niin sanoakseni.
Tosiaan kun tarkemmin ajattelee niin pitäähän siinä ainakin yksi kisa käydä ajamassa ja todeta tilanne :tongue:Asko S. sanoi:Itse asiassa veikkaisin, että itse sitä ei välttämättä huomaa ennen kuin alkaa häviämään.
Kuinka paha onnettumuuden on oltava että se on todella paha? Minusta esmes Japanin 2001 kolari Alesin kanssa oli aika hurja.epeli sanoi:Kimi ei ole joutunut käymään läheskään yhtä kovaa koulua läpi kuin Mika, eikä ole myöskään joutunut vielä mihinkään todella pahaan onnettomuuteen, sekin nimittäin on vielä valitettavasti edessä.
Varmaan jonkinlaisia fyysisiä vammoja on ainakin tultava, henkiset eivät riitä.Observer sanoi:Kuinka paha onnettumuuden on oltava että se on todella paha? Minusta esmes Japanin 2001 kolari Alesin kanssa oli aika hurja.
No eipä voi verrata millään tuollaista pientä henkistä kolausta sellaiseen missä toinen joutuu koomaan, haloo?Observer sanoi:Kuinka paha onnettumuuden on oltava että se on todella paha? Minusta esmes Japanin 2001 kolari Alesin kanssa oli aika hurja.
Tämä pittää paikkaansa mun mielestä.Valde sanoi:Mielestäni Kimi on kokonaisuutena vakuuttavampi kuljettaja. Mika pärjäsi raakanopeudessa kelle vain silloin, kun kaikki palaset olivat kohdallaan. Myös Kimi on äärimmäisen nopea, mutta eduksi vertailun Kimille kääntää se, että hän on monipuolisempi ja nopeudeltaan varmempi kuljettaja kuin Mika. Mikalla oli heikkouksia, Kimistä niitä on vaikea löytää.
Minun mielestä 2003 mestaruustaisto oli paineiden mittaamista hyvin pitkälti. Ekat Kimin voitot oli myös osoitus, että kärkipaikalla ajaminen onnistuu. Häkkinen kerkes voittaa jonkin näköstä pitkällä urallaan ja olla ties minkälaisissa paineissa ja nousta onnettomuudesta voittajaksi. Ei samanlaista tunnelatausta joku "pari vuotta" ajanut kloppi voi saada katsojien sydämmissä. Siksi ymmärrän kyllä jos joku on sitä mieltä, että Häkkinen oli parempi. Itse väitän toisin.Hurmurisija sanoi:Vaikka Kimilläkin on ollut vaikeuksia, niin ei hän vielä ole joutunut äärimmäisen paineen alaiseksi, eikä hänen ole tarvinnut koota mieltään samalla tavalla kuin Häkkisen. Kimi on saanut kaiken varsin helposti.
Kimin lopullinen suuruus nähdään myöhemmin.... Suurin kysymysmerkki Kimin kohdalla on se, että kestääkö kantti. Vielä voi olla pitkä tie kuljettavana mestaruuteen. Mika kesti vastoikäymiset ja voitti lopulta. Onko Kimillä samanlaista kestävyyttä? Nopeudessa Kimi on jo Mikan tasolla, ehkä mennyt ohikin. Mutta henkisellä puolella Mika johtaa, vielä...Aiwinar sanoi:Minun mielestä 2003 mestaruustaisto oli paineiden mittaamista hyvin pitkälti. Ekat Kimin voitot oli myös osoitus, että kärkipaikalla ajaminen onnistuu. Häkkinen kerkes voittaa jonkin näköstä pitkällä urallaan ja olla ties minkälaisissa paineissa ja nousta onnettomuudesta voittajaksi. Ei samanlaista tunnelatausta joku "pari vuotta" ajanut kloppi voi saada katsojien sydämmissä. Siksi ymmärrän kyllä jos joku on sitä mieltä, että Häkkinen oli parempi. Itse väitän toisin.
Häkkisellä kesti kantti, mutta Kimi itse ihmettelisi että mikä ihmeen kantti.Suurin kysymysmerkki Kimin kohdalla on se, että kestääkö kantti.