Ennenkö tässä aletaan kimi tuomita graaviloheksi niin katsotaan vielä kuitenki pari aika-ajoa ja kisaa. Minusta kuitenki positiivisinta oli kimin aika-ajo. Ei ollut enää selkeästi sen 3-4 kymppää grosjeania hitaampi. Nyt kuitenki selkeästi pääsi vauhtiin aika-ajossa ja 8 tuhannesosan ero ratkaisi tallikaverin hyväksi. Noh pointtina se että oliko tää vain hyvä aika-ajo vai onko olettavissa jatkossakin samanlaista aika-ajo vetoa. Ainaki kimi kehui ohjausta että nyt alkoi aika-ajossakin löytyyn vauhti ko ohjaus on saatu hyväksi. Mielenkiinnolla silverstoneen siis.
Ja tekniset viat kuuluvat tähä urheilulajiin. JOs lähdetään sille linjalle että kuka voittaa tuurilla tai pärjää niin se on kyllä loputon suo. Toisen epäonni on toisen onni. Ja onhan tuo kimiki pari mestaruutta hävinnyt mersun koneisiin. Mutta sekin kuuluu tähän lajiin ja joku muu sai pisteet hänen sijasta sitte. Tulokset ratkaisee. Muu on jossittelua ja turhaa vatvomista. Vaikka joskus kyllä vituttaa esim barcelona 2001, monza 2005 jne jne
Missäs muuten ne uikuttajat nyt on jotka itki mclaren aikoina että kimi ajaa liian rajusti auto ei kestä
Ajoikohan grosjeaniaki nyt liian rajusti sitten.
En tiedä kun en ole asiantuntija mutta jotenkin pistää silmään kimin ajoista tuo että se ajaa pyöreämmillä linjoilla. Jotenki tuntu että ennen kimi ajo terävimmillä linjoilla ja jyrkemmillä käännöksillä.. Tiedä sitten. Oisko se just syy miks ajo näyttää hampaattomalta, koska säästää renkaita tarkoituksella. Lienekkö nää kumit kestäis edes kimin vanhaa ajotyyliä 10 kierrosta enempää.. Mene ja tiedä. Lässynmussun