Kissa vs. Koira

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Black Leopard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Valinta

• Äänestäjiä yhteensä
    74
Itsellä mieluummin koira, naapurilla kissa. Naapurin kissasta ei ole haittaa, se ei pure eikä hauku. Koira taas on isännän paras ystävä, ei raavi.

edit: vastaan undulaatti

Viimeksi muokattu:
Nykyinen elämäntilanne ei mahdollista lemmikkejä. Kissat ovat kivoja, mutta suvun perinteitä kunnioittava lemmikki minulle olisi undulaatti ja silloin, ei kissa tule kysymykseenkään. Koiran siis ottaisin, jos valita pitäisi.

Kissa. Koiratkin on kyllä ihan kivoja.

Ja sehän on siis niin, että koiralla on isäntäväkeä ja kissalla henkilökuntaa.

Mulla on perhe ja ystävät. Mihin ihmeeseen mä tarttisin kumpaakaan :nope::nope::nope:

Ei oo ollu kumpaakaan paitsi undulaatteja ja kaneja. Aika on vienyt nekin jo aikoja sitten...

Kissat ja koirat tykkäävät minusta ja minä niistä, mutta jos itselleni huolehdittavan ottaisin, se olisi kissa. Pitää olla riittävästi itsenäinen ja tarvittaessa helposti mukaan otettava.

Maailmasta ei mitään itsepäisempiä mutta rakastettavampia eläimiä löydykään kuin kissaeläimet. Kissa tietenkin.

Koira, mutta en ole enää niin ehdoton asiassa kuin ennen. Staili kuin staili.

Kissat viihtynevät paremmin ihmisen sosiaalista huolenpitoa eikä niiden ulkoiluttamisesta tarvitse varmaankaan juurikaan kinastella, mutta itse nukun levottomasti, jos huoneessa on kissoja. Ainakaan varpaita en uskalla pitää peiton ulkopuolella.

Kissat viihtynevät paremmin ihmisen sosiaalista huolenpitoa eikä niiden ulkoiluttamisesta tarvitse varmaankaan juurikaan kinastella, mutta itse nukun levottomasti, jos huoneessa on kissoja. Ainakaan varpaita en uskalla pitää peiton ulkopuolella.
Ei niitä kyllä uskalla pitää peiton allakaan:o