Kissa vs. Koira

Valinta


  • Äänestäjiä yhteensä
    74

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Itsellä mieluummin koira, naapurilla kissa. Naapurin kissasta ei ole haittaa, se ei pure eikä hauku. Koira taas on isännän paras ystävä, ei raavi.

edit: vastaan undulaatti
 
Viimeksi muokattu:

SOKO

Well-known member
Liittynyt
5.8.2007
Viestit
4037
Nykyinen elämäntilanne ei mahdollista lemmikkejä. Kissat ovat kivoja, mutta suvun perinteitä kunnioittava lemmikki minulle olisi undulaatti ja silloin, ei kissa tule kysymykseenkään. Koiran siis ottaisin, jos valita pitäisi.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24268
Sijainti
lappeen Ranta
Kissa. Koiratkin on kyllä ihan kivoja.

Ja sehän on siis niin, että koiralla on isäntäväkeä ja kissalla henkilökuntaa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Mulla on perhe ja ystävät. Mihin ihmeeseen mä tarttisin kumpaakaan :nope::nope::nope:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Ei oo ollu kumpaakaan paitsi undulaatteja ja kaneja. Aika on vienyt nekin jo aikoja sitten...
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kissat ja koirat tykkäävät minusta ja minä niistä, mutta jos itselleni huolehdittavan ottaisin, se olisi kissa. Pitää olla riittävästi itsenäinen ja tarvittaessa helposti mukaan otettava.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Maailmasta ei mitään itsepäisempiä mutta rakastettavampia eläimiä löydykään kuin kissaeläimet. Kissa tietenkin.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Koira, mutta en ole enää niin ehdoton asiassa kuin ennen. Staili kuin staili.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Kissat viihtynevät paremmin ihmisen sosiaalista huolenpitoa eikä niiden ulkoiluttamisesta tarvitse varmaankaan juurikaan kinastella, mutta itse nukun levottomasti, jos huoneessa on kissoja. Ainakaan varpaita en uskalla pitää peiton ulkopuolella.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kissat viihtynevät paremmin ihmisen sosiaalista huolenpitoa eikä niiden ulkoiluttamisesta tarvitse varmaankaan juurikaan kinastella, mutta itse nukun levottomasti, jos huoneessa on kissoja. Ainakaan varpaita en uskalla pitää peiton ulkopuolella.
Ei niitä kyllä uskalla pitää peiton allakaan:eek:
 
Ylös