Kissa vs. Koira

Valinta


  • Äänestäjiä yhteensä
    74

Tollo_peloton

Well-known member
Liittynyt
16.4.2006
Viestit
139
Kissa käy ja karvaturri kans.Eläimistä jos puhutaan,ei kumpikaan.Koirista tykkään,jos ei oo oma.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
Kissa tässä tilanteessa, ei jaksaisi katsoa ja huolehtia koiran perään (kissa helpompi)
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ei taas kysely samasta asiasta. Vastaan, vieterivetoinen hahmo kyseessä, joten jasutettu polli.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Heh. Se on Rex. Ystävälläni on pari tuollaista ja olen aivan myyty.

Laihoja, lyhytkarvaisia, isokorvaisia ja erittäin seurallisia tapauksia. Oudon näköisiä aikuisenakin ("rotta" ei ole kaukana), mutta vaikka itsekin luulin pitäväni "söpömmistä" kissoista, niin kun tuollaisen näin, niin paluuta ei ole.
 
Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Perheen Iitu täytti 9 vuotta viitisen päivää sitten. Eli on jo ennättänyt eläkeikään.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kissa. Koiratkin on kyllä ihan kivoja.

Ja sehän on siis niin, että koiralla on isäntäväkeä ja kissalla henkilökuntaa.
Niinpä kai.

Olin muutama aika sitten viikon poissa kotoa ja palattuani kotio, silitin kissaa tervehdykseksi. Tämä näykkäsi mua pikkusormeen ja piiloutui sohvan alle. Sieltä käsin tuo omituinen elikko vaani liikkeitäni, ja juoksenteli mielenosoituksellisesti häntä pulloharjana ympäri asuntoa parin päivän ajan. Ja tuijotti silmät suurina mistä milloinkin.

Nyt se on jo 'normaali'.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Niinpä kai.

Olin muutama aika sitten viikon poissa kotoa ja palattuani kotio, silitin kissaa tervehdykseksi. Tämä näykkäsi mua pikkusormeen ja piiloutui sohvan alle. Sieltä käsin tuo omituinen elikko vaani liikkeitäni, ja juoksenteli mielenosoituksellisesti häntä pulloharjana ympäri asuntoa parin päivän ajan. Ja tuijotti silmät suurina mistä milloinkin.

Nyt se on jo 'normaali'.
Osoitti varmaan sillä, että on ikävä. Kyllä koirakin tekee niin, meidän koira esim. kieltäytyy syömästä kun olen ollut poissa. Luulee protestoivansa kun ei syö kun annan ruokaa tyyliin: "en syö kun tuo ukko antaa ruokaa kun oli kerran jossain työreissussa niin pitkään". Ei pönttö tajua että osuu protestointi omaan nilkkaan, kun nälässä sitten on. Siis tarkennuksena muu perhe toki on kotona poissaollessani, että ei ruokahuolto katkea.
 
Ylös