Vellu
Kuninkaalleninen
Vähän liian punaista mun makuuniMoe Szyslak sanoi::ahem:![]()
Vähän liian punaista mun makuuniMoe Szyslak sanoi::ahem:![]()
Vähän semmonen 'nyyrikki-kyllikki'-fiilis?:doubtful:Vellu sanoi:Nyt vaan oottelen, että se noutopaikka aukeis.
On vähän 'jokonytjokonytjokonyt' -fiilis :thumbfh:
Oli sitten hieman ennemmin kuin ajattelin. Juuri joulun alla syttyi vanha kiuas palamaan :thumbfh: Ei paljon jouluaaton aattona viitsinyt kierrellä ja kaarrella katsomassa vaihtoehtoja. Lähimmän rautakaupan valikoimasta selkeäksi suosikiksi löytyi näköjään täälläkin äänestämäni vaihtoehto. Hyvin on uusi kiuas pelittänyt.Sam sanoi:Makuasioita, mutta ehkä kuitenkin tuo vika vaihtoehto :dunno:
Kohta on minullakin jälleen kiukaan tai kahden osto edessä![]()
Sähkövastus :thumbdownVellu sanoi:Nokipalo?
Eipäs heti tullut mieleen tuo vaihtoehto. En oo noiden sähkökiukaiden kanssa ollut koskaan lähemmin tekemisissä, joten ei ollut kokemuspohjaa tuolle arvaukselle. Toivottavasti ei käynyt mitenkään pahemmin.Sam sanoi:Sähkövastus :thumbdown
Oli hyvä tuuri, että olin juuri menossa saunaan, kun liekkejä rupesi tulemaan kiukaasta. Sähköt vaan pois ja tuli sammui samantien. Kohtalaisen vanhahan tuo jo oli ja käytännössä koko ajan liian tiivisti ladotuilla vanhoilla kivillä. Ilmeisesti kivet oli vain kerran vaihdettu.Vellu sanoi:Eipäs heti tullut mieleen tuo vaihtoehto. En oo noiden sähkökiukaiden kanssa ollut koskaan lähemmin tekemisissä, joten ei ollut kokemuspohjaa tuolle arvaukselle. Toivottavasti ei käynyt mitenkään pahemmin.
Ei kiusastelu kait noin vaikea sana ole?Tän toikin otsikko hämää. EI millään meinaa saada luetuksi sitä. Se on milloin kiusauttelu, milloin kiusautelu jne. Selkotekstiä please.![]()
Tosiaankin, eipä!Ei kiusastelu kait noin vaikea sana ole?