En kehuis noita yhtäkään, ei oo oikeanlaisia.Mikähän olisi paras vaihtoehto?
Saa niistä, jos vaan on tarpeeksi iso sähkökiuas. Semmone puolijoukkuetason.Sähkökiukaasta ei saa hyviä löylyjä. T: puukiuas
Harvian Legendia minäkin olen harkinnut ulkosaunaan. Hankinnassa kohtapuolin.Eilen otin eka löylyt uudella Harvialla. Ei kyllä voi puhua samana päivänäkään tuon kiukaan (siis Harvia Kivi) löylyistä perinteisen postilaatikkomallin kanssa (taitaa olla tuo Harvia Sound se mun edellinen). Nyt on jo oikeanlaiset löylyt.
Saas nähdä millaset löylyt tulee isän uudesta kiukaasta. Kehveli kun ei vielä edes tiedä uuden kiukaan saaneensa. Joululahjaksi tulee, niiden edellinen on jo aikalailla käytössä väsynyt. Hyvin tosin kestänyt, joka päivä tulet siellä loimottaa. Uusi kiuas tulee olemaan Harvia Legend 240. Entinen niillä on tuo Harvia M3.
Hirveen kiva toi näköalaikkuna tossa kyllä. Erittäin innovatiivinen sijoituspaikka ja tuo kivasti valoisuutta tilaan.Helon Cavalla lämmennyt sauna nyt 5 vuotta. Pehmeet ja kivat löylyt.
![]()
Haarovälintirkistelyikkuna.Hirveen kiva toi näköalaikkuna tossa kyllä. Erittäin innovatiivinen sijoituspaikka ja tuo kivasti valoisuutta tilaan.
Vemputusscreeni.Haarovälintirkistelyikkuna.
Ajattelitko jättää karvaa päälle, vai ajeletko paljaaksi ennen asennusta?Uusi kiuas tänne maallemaalle on ilmeisesti tuo Harvia Legend 240 ja mökille savusaunaan tehdään itse omasta päästä.
Sellasen kiitoradan meinasin jättää niin osuu löyly vähän hämärämpänäkin iltana.Ajattelitko jättää karvaa päälle, vai ajeletko paljaaksi ennen asennusta?