Kiuasutelu

Mikä olisi paras kiuas?

• Mondex Original

Äänet: 6 25,0%
  • Mondex Steel

Äänet: 1 4,2%
  • Harvia Vega

Äänet: 7 29,2%
  • Harvia Sound Jazz

Äänet: 10 41,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    24

Lunssila

Well-known member
Mä luulin että se olis ollut Kiuastelu ennen kuin rupesin tavaamaan tarkasti. :D

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tilanne on lauennut! Toivottavasti Matxi päätyy nyt oikeanlaiseen kiukaaseen.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Eilen otin eka löylyt uudella Harvialla. Ei kyllä voi puhua samana päivänäkään tuon kiukaan (siis Harvia Kivi) löylyistä perinteisen postilaatikkomallin kanssa (taitaa olla tuo Harvia Sound se mun edellinen). Nyt on jo oikeanlaiset löylyt.

Saas nähdä millaset löylyt tulee isän uudesta kiukaasta. Kehveli kun ei vielä edes tiedä uuden kiukaan saaneensa. Joululahjaksi tulee, niiden edellinen on jo aikalailla käytössä väsynyt. Hyvin tosin kestänyt, joka päivä tulet siellä loimottaa. Uusi kiuas tulee olemaan Harvia Legend 240. Entinen niillä on tuo Harvia M3.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eilen otin eka löylyt uudella Harvialla. Ei kyllä voi puhua samana päivänäkään tuon kiukaan (siis Harvia Kivi) löylyistä perinteisen postilaatikkomallin kanssa (taitaa olla tuo Harvia Sound se mun edellinen). Nyt on jo oikeanlaiset löylyt.

Saas nähdä millaset löylyt tulee isän uudesta kiukaasta. Kehveli kun ei vielä edes tiedä uuden kiukaan saaneensa. Joululahjaksi tulee, niiden edellinen on jo aikalailla käytössä väsynyt. Hyvin tosin kestänyt, joka päivä tulet siellä loimottaa. Uusi kiuas tulee olemaan Harvia Legend 240. Entinen niillä on tuo Harvia M3.
Harvian Legendia minäkin olen harkinnut ulkosaunaan. Hankinnassa kohtapuolin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Onks tää nyt kiuis vai kiusis? Kertokee äkkiä. Vaivaa ihan älyttömästi!

Knoukka

Well-known member
Luin vahingossa, että "miten sulla noin niinku muuten menee".

Uusi kiuas tänne maallemaalle on ilmeisesti tuo Harvia Legend 240 ja mökille savusaunaan tehdään omasta päästä. Kuten koko savusauna.

Knoukka

Well-known member
Luin vahingossa, että "miten sulla noin niinku muuten menee".

Uusi kiuas tänne maallemaalle on ilmeisesti tuo Harvia Legend 240 ja mökille savusaunaan tehdään itse omasta päästä. Kuten koko savusauna.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mie luen tän toikin aina "kiusastelu"..

Mutta vartokaapas päivä pari niin mie postaan otoksen The Kiukaasta. Ja vaikka sitten The Saunastakin samaan katastrofiin..
Sillä varauksella että kaamoksessa ylipäätään saa kurskahtamattomia kuveja otettua pokkarilla. Yritän kuitenkin.