Örfil
Guest
En muista enää, ja tokkopa enää ovat samoja. Mutta eroja on ja renkaat aika hurjan näköisiä välilläHarmin paikka. (Mikä on nopein? Jos kävis oman enkan taas tekemässä joku viikko )
En muista enää, ja tokkopa enää ovat samoja. Mutta eroja on ja renkaat aika hurjan näköisiä välilläHarmin paikka. (Mikä on nopein? Jos kävis oman enkan taas tekemässä joku viikko )
Kiva! Tuu vaan!Vois kyllä tulla johonkin kauden viimeisistä kisoista silleen niinku KATSOJAKSI.
Todennäköisin olisi kyllä tuo Turku. Vois mennä Dompparille kylään.Kiva! Tuu vaan!
Mites tattarisuo? http://www.helsinginkartingrata.com/Kiinnostavat:
- Vihti
- Jyskälä
- Hanko
- Lavinto
- Kokemäki
Ei tarpeeksi autoja??Mites tattarisuo? http://www.helsinginkartingrata.com/
Ei sinne Jyväskylän kupeeseen ole kuin joku 2,5h ajomatka suuntaansa Helsingistä, joten ei se nyt sen kummemman ajomatkan päässä ole kuin ehdotettu kokemäkikään. Jyväskylän autot ovat varmaan verrattavissa lähinnä Kaanaan (nelari) vuokrakalustoon nopeuden puolesta. Kaanaan rata taas on melko lättänä verrattuna Lievestuoreen rataan.Ihan turha ehdotella tänne mitään kisaa, vaikka olisi miten upeat radat ja autot, kun Jyväskyläkin jo tuntuu olevan niin *nyyh* kaukana kaikesta sivistyksestä.
Ei tuo järkkärin homma nyt niin pahalta kuulosta. Mikäli kalenteri muotoutuu sopiviin uomiinsa ja porukkaa kiinnostaa ajaa Jyväskylässä, voin harkita kisan järkkärin hommaa mikäli Cmoney, Jacques ja kumppanit eivät ehdi/pysty asiaa hoitamaan.Jokainen liputtaa tietty kotikisan puolesta, sehän on selvä. Varmaankin suurin pelko näille "kaukomaiden" kisoille on se, että kuka on järkkäri? Itse jos pistäisin kisan jonnekin pystyyn, niin olisi pitänyt käydä ajamassakin siellä joskus. Joensuusta löytyisi varmasti järkkäri, mut miten Jyväskylä? Siellä kun voisi joutua käymäänkin, kun kisaa oltaisiin tekemässä(mahd.mainos sun muut systeemit). Sopparit on varmasti helpompia tehdä, kun on tuttu naama.
Kausi päättyy 20.11., jonka jälkeen ilmeisesti Cmoney&Jacques kaksikon johdolla ruvetaan kait pian rakentamaan seuraavaa. Kannattaa heihin olla yhteyksissä silloin.
Itse lupaudun tulemaan kotikisaani katsomaan paikan päälle, ihan kostox. Tai roudariksi tai laulavaksi esiintyjäksi tai juopoksi. Parhaassa tapauksessa jopa ihan kisailemaan. Riippuuen siitä miten innostun. Mutta Jyväskylän kisalle liputetaan täälläkin. :ahem:Itse liputan loppuun asti Jyppäkylän (Lievestuoreen) puolesta. Kaupungin sisäradalla ei ole mitään niin ihmeellistä, betonilla luistelua alle 300m mikkihiiriradalla, mutta se Lievestuoreen 1240m pituinen ulkorata...
Ollaan ajettu 24 hengen tilaisuuksia 06-07-08-09 ja koskaan ei olla saatu käyttöön pitkää layoutia, vaikka on kuinka ruinattu. Harrastajilla on oikeus vetää tota toista lenkkiä silloinkin, kun vuokra-autoilla on tilaisuus.Ei sinne Jyväskylän kupeeseen ole kuin joku 2,5h ajomatka suuntaansa Helsingistä, joten ei se nyt sen kummemman ajomatkan päässä ole kuin ehdotettu kokemäkikään. Jyväskylän autot ovat varmaan verrattavissa lähinnä Kaanaan (nelari) vuokrakalustoon nopeuden puolesta. Kaanaan rata taas on melko lättänä verrattuna Lievestuoreen rataan.
Itse liputan loppuun asti Jyppäkylän (Lievestuoreen) puolesta. Kaupungin sisäradalla ei ole mitään niin ihmeellistä, betonilla luistelua alle 300m mikkihiiriradalla, mutta se Lievestuoreen 1240m pituinen ulkorata...
Me ollaan aina saatu käyttöön tuo pitkä lenkki ainakin harjoituksiin ja aika-ajoihin. Kilpailuunkin on ollut lähinnä neuvottelukysymys, mutta kisa on yleensä ollut tuolla lyhyellä radalla. Tuota lyhyttä lenkkiä on käytetty lähinnä siksi että ratavalvoja näkee koko radan yhdestä paikasta. Pitkällä radalla tuo vasemmanpuoleisin osuus on suht jyrkässä notkossa ja jää näin katveeseen kahvion terassilta katsottaessa.Ollaan ajettu 24 hengen tilaisuuksia 06-07-08-09 ja koskaan ei olla saatu käyttöön pitkää layoutia, vaikka on kuinka ruinattu. Harrastajilla on oikeus vetää tota toista lenkkiä silloinkin, kun vuokra-autoilla on tilaisuus.
Eli tällä leiskalla joutuupi ajamaan, ellei käytäntö ole muuttunut:
Eipä silti, kyllähän tuo lyhytkin lenkki on ihan jees, mutta ei kannata laskea 1240m radan varaan.
Jos ton pitkän lenkin saa, niin osallistun kyllä satavarmasti, vaikka pitääkin Helsingistä asti lähteä ajamaan.Me ollaan aina saatu käyttöön tuo pitkä lenkki ainakin harjoituksiin ja aika-ajoihin. Kilpailuunkin on ollut lähinnä neuvottelukysymys, mutta kisa on yleensä ollut tuolla lyhyellä radalla. Tuota lyhyttä lenkkiä on käytetty lähinnä siksi että ratavalvoja näkee koko radan yhdestä paikasta. Pitkällä radalla tuo vasemmanpuoleisin osuus on suht jyrkässä notkossa ja jää näin katveeseen kahvion terassilta katsottaessa.
Harrastajat ovat kerran ajaneet samaan aikaan harkoissa ja aika-ajoissa meidän seassa tuota pitkää rataa. Tuota pelkkää vasemmanpuoleista lenkkiä en muista käytetyn kuin kerran harrastajien toimesta ja nimenomaan meidän kisan aikana (taisi olla sama päivä kun ajoivat meidän kanssa tuota pitkää lenkkiä harkoissa).
Hyvä tietää! Voidaan olla suhun yhteydessä sitten kun kalenteria suunnitellaan! Onhan se hyvä jakaa järkkärihommia useammallekin, niin saadaan tasattua työmääriä.Ei tuo järkkärin homma nyt niin pahalta kuulosta. Mikäli kalenteri muotoutuu sopiviin uomiinsa ja porukkaa kiinnostaa ajaa Jyväskylässä, voin harkita kisan järkkärin hommaa mikäli Cmoney, Jacques ja kumppanit eivät ehdi/pysty asiaa hoitamaan.
Rata on tuttu ja homma on toiminut aina kuin junan vessa. Lisäksi sinne on suhteellisen lyhyt ajomatka (alle 1h kotoa).
Jaan VIP-lippuja Raision residenssiin vain tietyille henkilöille. Matxille lippu varattuna.Todennäköisin olisi kyllä tuo Turku. Vois mennä Dompparille kylään.
KUULITKO DOMPPARI! NI! Pistä sauna jo päälle perkele.
Ei nyt kannata varmaan hötkyillä tämän kanssa. Sue me on luvannut tarvittaessa jeesata Jyväskylän kanssa, joten hoidamme asiaa sitten hänen kanssaan kun kisakalenteria tehdään..Voisko "paikalliset" jotka Jyskälän suunnalla asustaa niin selvittää tota että saako sinne sen pidemmän lenkin käyttöön?
Ja hinta yms. tietoja muutenkin toki...
Itse kanssa puollan Jyskälän valintaa, mutta mieluusti pitkä lenkki mukaan.