Puhis
Banned
Tarkoitat, että tämän kauden mestari olisi joko minä, kouvo, domppari, Mr.X tai Mr. Liukaste?
Jotenkin tämä ei vaikuta uskottavalta...
Jotenkin tämä ei vaikuta uskottavalta...
Sama.Haasteena parantaa viime kauden tuloksia, enempään ei riitä rahkeet
Asia mun puolelta selvä. Molempiin Forssan kisoihin on tarkoitus osallistua.Öö ruz - haastan oluen vedon jokaisesta Hyvinkään kisasta, kisan lopputuloksissa huonompi tarjoaa.
Asko S. - Forssasta samat sanat
En tiedä haluanko panoksia, mutta sen tiedän, että haluan voittaa teidän tiimin! :ahem:Avataanpas keskustelu.. en jaksa perustaa uutta topicia..
Kaudella 2011 Livestrong Korville tulee voittamaan McStadin ja tämä on myös meidän päätavoitteemme!
Jos McStadi ottaa haasteen vastaan, niin voidaan toki panoksistakin neuvotella.
Olen tiimin heikoin lenkki, joten en kannata panoksia! :thumbup:En tiedä haluanko panoksia, mutta sen tiedän, että haluan voittaa teidän tiimin! :ahem:
En tiedä haluanko panoksia, mutta sen tiedän, että haluan voittaa teidän tiimin! :ahem:
Tappiomielialia teillä jo valmiina.. Eihän haaste ole mitään ilman panoksia.Olen tiimin heikoin lenkki, joten en kannata panoksia! :thumbup:
Se on tappomieliala. Niinkuin Schumilla Unkarissa.Tappiomielialia teillä jo valmiina.. Eihän haaste ole mitään ilman panoksia.
Haastan tiimikaverin PeePee:n hyväntahtoiseen qualifying battleen. En keksi juuri nyt mitään sopivaa palkintoa voittajalle, mutta jokin juttu tai asia jota tai mitä molemmat janoavat saisi molemmat yrittämään tosissaan joka kerta.Tiimin sisäinen, hyväntahtoinen kilpailu, kuten esim. oman aika-ajoryhmän nopein aika (tänään Andy - PeePee -akselilla) jeesaa kaikkia eteenpäin.
Tämä haaste otettu innolla vastaan. Kehitetään tässä kauden aikana joku palkinto, jonka aika-ajoissa paremmin menestynyt saa.Haastan tiimikaverin PeePee:n hyväntahtoiseen qualifying battleen. En keksi juuri nyt mitään sopivaa palkintoa voittajalle, mutta jokin juttu tai asia jota tai mitä molemmat janoavat saisi molemmat yrittämään tosissaan joka kerta.
Huomasitko PeePee muuten, että hesalaiset hävisivät tänään?