KKWCS season 2009, round 3 / Myllypuro GP

FO110K

Banned
Täsmennetään vielä sellaista, että nyt on siis A ja B -finaali täynnä.

Nyt tarvitaan vielä 4 osallistujaa, jotta C-finaali voidaan järjestää. Jos tulee vain 3 uutta (eli yht 19), niin valitettavasti he eivät mahdu mukaan.
Eli nyt alkaisi olla viimeiset hetket ilmoittautua. Tietysti toivoisin mahdollisimman pikaisia ilmoittautumisia, jotta epäselvyys C-finaalin kohtalosta loppuisi mahdollisimman pian.

Jaska: jäi vielä vähän epäselväksi ilmoittauduitko jo tossa edellisessä viestissäsi vai et? :D
Jep, tässä tämä kokonaisuudessaan.
4 lisää siis tarvitaan että saadaan tuo C-finaali aikaan edes jotenkin "järkevällä hinnalla", eli siksi mattimyöhäisten kannattaa tehdä niin kuin häissä "speak now, or forever hold your peace!" :D

Mieluusti tietty järkättäisiin se 20 hengellä jolloin olisi mahd. myöskin nousta C- & B-finaalista ylöspäin, enempi tempoa mukaan touhuun siis... :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Taidan taktikoida itseni C-ryhmän kisaan ja nousta sieltä beehen ja edelleen aahan voittamalla erät nopeimmilla kierroksilla, kyllä 3 lisäpistettä maittaisi.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Testit huomenna tiistaina klo 19:45!

Keskiviikon ja perjantain mahdollisisten testien kellonajoista saavat niihin osallistuvat ilmoittaa / sopia toki myös tässä toikissa.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ookke. me tullaan velipojan kanssa klo 19 jälkeen paikalle jo katselemaan.

E: Ja kai siinä ainakin 3 erää ehtii ajella?

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Ookke. me tullaan velipojan kanssa klo 19 jälkeen paikalle jo katselemaan.
ok! Nähdään siis siellä sitten.. mäkin yritän tulla vähän aikaisemmin sinne, mutta varmaan 19:30 jälkeen kuitenkin.

E: Juu, ehtii 3, tai jopa 4kin erää.. :ahem:
Itse ajan varmaan vain 2..

Örfil

Guest
Treenatkaa minkä ehditte: mulla on vähän eri metodit käsivarsille ;)

Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Minäkin taidan siinä puoli kahdeksan jälkeen huomenna ilmestyä paikalle. Sivuhuomautuksena en muuten tykkää Myllypuron autojen takakenoisesta ajoasennosta. Olen tottunut ajamaan ihan liikenteessäkin kädet melko koukussa ja ei tunnu luontevalta silloin Myllypuron autojen ajoasento jossa meikäläinen ainakin joutuu ainakin ajamaan kädet melko suorina. Jos saisi jotenkin ajettua selkä suoremmassa niin auton painojakautumakin olisi enemmän edessä ja olisi edessä pitoa enemmän. No mutta samahan se on kaikille

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Treenatkaa minkä ehditte: mulla on vähän eri metodit käsivarsille ;)
http://www.youtube.com/watch?v=VV-MC4O97as
Heh, Racer X. Järkkääkö joku kädenvääntökisat josta jaetaan pisteitä?

Edit:Tai "Heh, Jussi" rimmaisi paremmin alkuperäiseen :)

...en muuten tykkää Myllypuron autojen takakenoisesta ajoasennosta. Olen tottunut ajamaan ihan liikenteessäkin kädet melko koukussa ja ei tunnu luontevalta silloin Myllypuron autojen ajoasento jossa meikäläinen ainakin joutuu ainakin ajamaan kädet melko suorina. Jos saisi jotenkin ajettua selkä suoremmassa niin auton painojakautumakin olisi enemmän edessä ja olisi edessä pitoa enemmän. No mutta samahan se on kaikille
Lyhyemmät varmaan kärsii enemmän ainakin suoremmilla käsillään yltääkseen ohjauspyörään.

Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jaska: jäi vielä vähän epäselväksi ilmoittauduitko jo tossa edellisessä viestissäsi vai et? :D
En ainakaan mielestäni sitovasti. Tosin n. klo 17.30 (tiedän ajan, koska olin ajelemassa Lohjalle päin) mietin pitäiskö ilmoittautua sulle tekstarilla sitovasti, jos JasonD peruu. Mutta en sitten tehnyt sitä.

Eli jos JasonD peruu, niin paikka taitaa mennä Otolle, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis... :nope: Jos ei peru, niin C-finaaliin tarvitaan enää kaks kuskia....

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt

Keskiviikon ja perjantain mahdollisisten testien kellonajoista saavat niihin osallistuvat ilmoittaa / sopia toki myös tässä toikissa.
saattaisin mahdollisesti olla perjantaina tulossa testailemaan, jos muitakin on tulossa ja aikataulut täsmää...

Jacques

Sijainti
Helsinki
Loistavaa! Lisään Otto Hokkasen ja jaskan listalle!

jaska: kyllä ne 2-3 vielä saadaan mukaan.. Uskoni on luja! ;)