eikös Nomi ainakin suunnitellut ajamaan tulemista ?Loistavaa! Lisään Otto Hokkasen ja jaskan listalle!
jaska: kyllä ne 2-3 vielä saadaan mukaan.. Uskoni on luja!
eikös Nomi ainakin suunnitellut ajamaan tulemista ?Loistavaa! Lisään Otto Hokkasen ja jaskan listalle!
jaska: kyllä ne 2-3 vielä saadaan mukaan.. Uskoni on luja!
Nomia kysyin jo, mutta valitettavasti hän ei pääse tuolloin.eikös Nomi ainakin suunnitellut ajamaan tulemista ?
Joo hyvä vinkki, laitanpas hänelle privaa.Eikös Odea vois yrittää värvätä, aika paljon puhuu kartingista. Tosin taitaa olla myös aikamoinen rattimies..
Hienoa! Osallistujalistaa päivitetty. Valitettavasti yksi peruminen on tullut, joten edelleen tarvitaan 2 uutta osallistujaa jotta C-finaali saadaan kokoon.Viime kerralla oli ihan kivaa, joten ilmoittautun taas mukaan.
:thumbup: enää 1 puuttuisViime kerralla oli ihan kivaa, joten ilmoittautun taas mukaan.
Loistavaa! Tulee naisten välistä kisaa, jossa miehet jää jalkoihin! :ahem: :ahem:Ilmoittaudun kisaan! :thumbup:
Hienoa!Ilmoittaudun kisaan! :thumbup:
:thumbup:Ilmoittaudun kisaan! :thumbup:
Testiin voi tulla vaikkei tulisikaan kisaan. Turvallisuusriski et ole, eli rohkeasti mukaan vain. Mutta suosittelen kyllä testiin tulemista. Tervetuloa! :thumbup:Mitenkäs tuo hintapuoli, avauspostauksessa sanotaan että 50 euroa tai alle. Nyt kun tulijamäärästä alkaa olla käsitystä, niin onko tuosta yhtään tarkempaa arviota? Kiva ois kartingiakin kokeilla, mutta mulla on toi rahatilanne aika tiukka ennenkun kesätyö alkaa kesäkuussa.
Niin ja saako tänään testisessioon tulla mukaan vaikkei kisaan tulisikaan? Vai onko tällainen joka ei metriäkään kartingautolla ole ajanut enemmänkin turvallisuusriski muille?
Ymmärsinkö oikein, että mun ei tartte enää kirota sitä lähettämättä jäänyttä tekstaria ?Loistavaa! Tulee naisten välistä kisaa, jossa miehet jää jalkoihin! :ahem: :ahem:
Nyt on 19 osallistujaa, ja kyllä se C-finaali tällä osallistujamäärällä voidaan toteuttaa! Mutta tietysti lisää mahtuu vielä 5! :ahem:
Hinta on 19 hengellä 52,6€ (max) ja 20 hengellä se putoaa siihen tasan viiteenkymppiin.Mitenkäs tuo hintapuoli, avauspostauksessa sanotaan että 50 euroa tai alle. Nyt kun tulijamäärästä alkaa olla käsitystä, niin onko tuosta yhtään tarkempaa arviota? Kiva ois kartingiakin kokeilla, mutta mulla on toi rahatilanne aika tiukka ennenkun kesätyö alkaa kesäkuussa.
Niin ja saako tänään testisessioon tulla mukaan vaikkei kisaan tulisikaan? Vai onko tällainen joka ei metriäkään kartingautolla ole ajanut enemmänkin turvallisuusriski muille?
Ei tarvi ei, laskettiin tänään että tuo 19 vs. 20 ero hinnassa on niin pieni että voitaneen hyväksyä tuollakin määrällä se C-finaali mukaan, kuitenkin muutama kiinnostunut vielä on miettimässä niin saattaa nousta määrä yli 20 kuitenkin...Ymmärsinkö oikein, että mun ei tartte enää kirota sitä lähettämättä jäänyttä tekstaria ?
Oukkei, taidampa tänään tulla testailemaan sitten:ahem:Testiin voi tulla vaikkei tulisikaan kisaan. Turvallisuusriski et ole, eli rohkeasti mukaan vain. Mutta suosittelen kyllä testiin tulemista. Tervetuloa! :thumbup:
Hienoa! Nähdään siis siellä! :ahem:Oukkei, taidampa tänään tulla testailemaan sitten:ahem:
Ymmärsinkö oikein, että mun ei tartte enää kirota sitä lähettämättä jäänyttä tekstaria ?
Myllis oli ainakin alustavasti kiinnostunut.
Näin juuri! Eli kaikki ilmoittautuneet pääsevät mukaan (ainakin jos perumisia ei tule)! :ahem:Ei tarvi ei, laskettiin tänään että tuo 19 vs. 20 ero hinnassa on niin pieni että voitaneen hyväksyä tuollakin määrällä se C-finaali mukaan, kuitenkin muutama kiinnostunut vielä on miettimässä niin saattaa nousta määrä yli 20 kuitenkin...
perjantain treeneistä kannattaa kysellä Racer X:ltä.. Mutta rata vapautuu silloin vasta 18:30, joten luultavasti tuo klo 19 on ihan hyvä aika..... mihis aikaan treenit on perjantaina, mulle sopis varmaan n. klo 19 aikaan.