KKWCS season 2009, round 3 / Myllypuro GP

Makkonen

Guest
Eikös Odea vois yrittää värvätä, aika paljon puhuu kartingista. Tosin taitaa olla myös aikamoinen rattimies..

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
eikös Nomi ainakin suunnitellut ajamaan tulemista ?
Nomia kysyin jo, mutta valitettavasti hän ei pääse tuolloin. :(

Eikös Odea vois yrittää värvätä, aika paljon puhuu kartingista. Tosin taitaa olla myös aikamoinen rattimies..
Joo hyvä vinkki, laitanpas hänelle privaa.
Edit: hän taisi asua jossain oulussa, mutta pääseehän sieltäkin.

Viimeksi muokattu:

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Viime kerralla oli ihan kivaa, joten ilmoittautun taas mukaan.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Viime kerralla oli ihan kivaa, joten ilmoittautun taas mukaan.
Hienoa! Osallistujalistaa päivitetty. Valitettavasti yksi peruminen on tullut, joten edelleen tarvitaan 2 uutta osallistujaa jotta C-finaali saadaan kokoon.

Otto Hokkanen on nyt varmasti mukana!

Jacques

Sijainti
Helsinki
Ilmoittaudun kisaan! :thumbup:
Loistavaa! Tulee naisten välistä kisaa, jossa miehet jää jalkoihin! :ahem: :ahem:

Nyt on 19 osallistujaa, ja kyllä se C-finaali tällä osallistujamäärällä voidaan toteuttaa! Mutta tietysti lisää mahtuu vielä 5! :ahem:

TheStig

Tame Racing Driver
Sijainti
Pimennossa
Mitenkäs tuo hintapuoli, avauspostauksessa sanotaan että 50 euroa tai alle. Nyt kun tulijamäärästä alkaa olla käsitystä, niin onko tuosta yhtään tarkempaa arviota? Kiva ois kartingiakin kokeilla, mutta mulla on toi rahatilanne aika tiukka ennenkun kesätyö alkaa kesäkuussa.

Niin ja saako tänään testisessioon tulla mukaan vaikkei kisaan tulisikaan? Vai onko tällainen joka ei metriäkään kartingautolla ole ajanut enemmänkin turvallisuusriski muille?

Jacques

Sijainti
Helsinki
Mitenkäs tuo hintapuoli, avauspostauksessa sanotaan että 50 euroa tai alle. Nyt kun tulijamäärästä alkaa olla käsitystä, niin onko tuosta yhtään tarkempaa arviota? Kiva ois kartingiakin kokeilla, mutta mulla on toi rahatilanne aika tiukka ennenkun kesätyö alkaa kesäkuussa.

Niin ja saako tänään testisessioon tulla mukaan vaikkei kisaan tulisikaan? Vai onko tällainen joka ei metriäkään kartingautolla ole ajanut enemmänkin turvallisuusriski muille?
Testiin voi tulla vaikkei tulisikaan kisaan. Turvallisuusriski et ole, eli rohkeasti mukaan vain. Mutta suosittelen kyllä testiin tulemista. Tervetuloa! :thumbup:

Lopullinen hinta varmistuu sitten kun osallistujamäärä on varmistunut (viim. torstaina). Jos kuljettajamäärä on 20, niin hinta olisi tasan 50e. Neuvottelut mahdollisesta alennuksesta on kuitenkin vielä käynnissä, joten se hinta voi vielä laskea. Siihen voi tulla lisäselvyyttä jo tänään.

Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Loistavaa! Tulee naisten välistä kisaa, jossa miehet jää jalkoihin! :ahem: :ahem:

Nyt on 19 osallistujaa, ja kyllä se C-finaali tällä osallistujamäärällä voidaan toteuttaa! Mutta tietysti lisää mahtuu vielä 5! :ahem:
Ymmärsinkö oikein, että mun ei tartte enää kirota sitä lähettämättä jäänyttä tekstaria ?

Myllis oli ainakin alustavasti kiinnostunut.

... mihis aikaan treenit on perjantaina, mulle sopis varmaan n. klo 19 aikaan.

FO110K

Banned

Hinta on 19 hengellä 52,6€ (max) ja 20 hengellä se putoaa siihen tasan viiteenkymppiin.
Jos saadaan toi mainossoppari aikaan, niin sitten hinta on tietty ehkä huom. alempikin :)

Ja testisessioon sekä itse kisatapahtumaan pääset vaikket olisi aiemmin ajanutkaan, et sä siellä jalkoihin jää nyt kun kolme ryhmää saadaan kasaan :)

FO110K

Banned
Ymmärsinkö oikein, että mun ei tartte enää kirota sitä lähettämättä jäänyttä tekstaria ?
Ei tarvi ei, laskettiin tänään että tuo 19 vs. 20 ero hinnassa on niin pieni että voitaneen hyväksyä tuollakin määrällä se C-finaali mukaan, kuitenkin muutama kiinnostunut vielä on miettimässä niin saattaa nousta määrä yli 20 kuitenkin...

Jacques

Sijainti
Helsinki

Myllis oli ainakin alustavasti kiinnostunut.
Ei tarvi ei, laskettiin tänään että tuo 19 vs. 20 ero hinnassa on niin pieni että voitaneen hyväksyä tuollakin määrällä se C-finaali mukaan, kuitenkin muutama kiinnostunut vielä on miettimässä niin saattaa nousta määrä yli 20 kuitenkin...
Näin juuri! Eli kaikki ilmoittautuneet pääsevät mukaan (ainakin jos perumisia ei tule)! :ahem:

... mihis aikaan treenit on perjantaina, mulle sopis varmaan n. klo 19 aikaan.
perjantain treeneistä kannattaa kysellä Racer X:ltä.. Mutta rata vapautuu silloin vasta 18:30, joten luultavasti tuo klo 19 on ihan hyvä aika..
Saattaisin minäkin ehkä ehtiä siihen, mutta en lupaa vielä mitään.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
...ja minä olen siis tänään klo 19:30 paikalla :)

FO110K

Banned
ihme reenausta teillä :nope:
lienenkö mä ainoa joka tulee kylmiltään kisaan? :D

edit. siis onhan muitakin manselaisia tulossa varmaan "kylmiltään" kuin minä...