kouvotsvoni
Banjottu
Se on varmaan ihan huvin vuoksi kielletty painaa jarrua ja kaasua yhtäaikaa.
Kyllä miutakin jaksaa ihmetyttää.Kun istut autossa 2+2tuntia pyrähdyksen takia, niin on siinä ennenpitkää motivaatio koetuksella......Kouvotsvoni jaksaa ihmetyttää tässä asiassa.
Ja tämä riittää ainakin minulle. Ei tarvita mitään erillistä kieltoa enää tälle asialle.Ei sitä varmaan kannata sarjan säännöissä alkaa kieltämään. Radan henkilökunnan mahdollinen kielto riittänee tähän asiaan.
Mä olen kuullut kiellon, ettei ajaessa saa painaa jarrua ja kaasua samanaikaisesti, mutta se ei ole mielestäni sama asia. Starttiin koskien en ole moista kieltoa kuullut. Olenko sitten kuuro?Muistaakos joku millä radoilla tuo on kielletty? Usein tuon kiellon olen ainakin kuullut ja siksi olen välttänyt lähdössä pumppailua joka radalla. Toki jos auto ei muuten ole meinannut pysyä käynnissä, niin on joutunut vähän painamaan.
Ajonaikana perusteluna varmastikin, että tollai polttaa jarrut autosta melko nopiasti.Ja tämä riittää ainakin minulle. Ei tarvita mitään erillistä kieltoa enää tälle asialle.
Mä olen kuullut kiellon, ettei ajaessa saa painaa jarrua ja kaasua samanaikaisesti, mutta se ei ole mielestäni sama asia. Starttiin koskien en ole moista kieltoa kuullut. Olenko sitten kuuro?
Se on mun mielestä ihan sanomattakin selvää.. Mutta starttiin koskien en tuota mainitsemaasi kieltoa ole kyllä kuullut!Ajonaikana perusteluna varmastikin, että tollai polttaa jarrut autosta melko nopiasti.
Kantani tähän on, sallittu kun ei jää kiinni. Ei sitä kaasua tarvi mielestäni kokonaan avata. Sen verran ettei kierrokset korvissa nouse ja kytkin ei vielä ihan pureMä olen kuullut kiellon, ettei ajaessa saa painaa jarrua ja kaasua samanaikaisesti, mutta se ei ole mielestäni sama asia. Starttiin koskien en ole moista kieltoa kuullut. Olenko sitten kuuro?
Sitä mä just yritin selittää, että kaasua pidetään päällä vain löysästi.. Siten että siinä on pientä tuntumaa, mutta kierrokset ei pahemmin nouse.. Auto lähtee tällöin kuitenkin herkemmin viivalta (ainakin mun mielestäni) ja riski auton sammumisesta jää minimaaliseksi.Kantani tähän on, sallittu kun ei jää kiinni. Ei sitä kaasua tarvi mielestäni kokonaan avata. Sen verran ettei kierrokset korvissa nouse ja kytkin ei vielä ihan pure
Eipä tällaista rulianssia ole tähänkään päivään mennessä tehty.. Tietty jos ei tiedä mitä tekee, niin ei sitten kannata tehdä.C-finaaliin mennessä sitten kytkimenvaihtoruljanssi, kun osaamattomat lähtevät joustavasti liikenteeseen jalat jarrulla ja kaasulla kytkimien savutessa.
Eri asia on joo.Mä olen kuullut kiellon, ettei ajaessa saa painaa jarrua ja kaasua samanaikaisesti, mutta se ei ole mielestäni sama asia.
Ei tarvi, kyllä mä nyt taas pystyn selvinpäin näitä lukemaanehkä joku vois siirtää nää jonninjoutavat höpinät sättäilytopiciin, ettei ilmoittautumiset huku jarnan alle?![]()
Jep, samaa mieltä! :ahem:Tulisipa jo tuo hyvinkään kisa! En malta odottaa!![]()