Oli kouvollakin haastettaHarvemmin lauantai-aamupäivällä on menoa...
Oli kouvollakin haastettaHarvemmin lauantai-aamupäivällä on menoa...
Ei voi tietää.. Saatan nähdä muijani ekaa kertaa jo sillon joten sen on kaikkein tärkeintä mulle.Harvemmin lauantai-aamupäivällä on menoa...
Saat puolustaa Alkonomeja yksinäsi. Palaan asiaan Forssan sadekisaan.Kai se on saatana pakko.
Hep!Helltsinki kyydin tarvitsijoita? Nipsulle jo lupailin, joten yksi mennyt.
Voisin myös hyppäillä kyytiin!Helltsinki kyydin tarvitsijoita? Nipsulle jo lupailin, joten yksi mennyt.
Minä kalastelen mukaan pimua jolla montaa meistä korkeampi sotilasarvo... Olkaa kunnolla.Itse saavun paikalle autourheilusta tykkäävän saksalaisen 'grid-girlin' kyydillä. :eek!:
Elikkäs kansainvälistä vierasta tulossa. Niin ja hän haluaa myös nähdä Span aika-ajot, joten olis kiva jos joku selvittäisi mistä voisi aika-ajoja katsella. Medari tai ale?
Ok, koska omasta paikastani kiinni, vaihdetaan päittäin 1 <--> 3. Keliä mahdoton tietää mutta jos kuivaa, ei pitotaso juuri tuntunut viimeksikään muuttuvan.Mulle sitten napsahti kolmannen kerran peräkkäin Hyvinkäällä ykkösryhmä. No, mulla on paketti ajamisen kanssa niin sekaisin, ettei kylmä rata suoritusta muuttane suuntaan taikka toiseen :jaska:
Se on mahdollista. Vielä 9 päivää... Mutta jos kuivaa, paljon enempi pääkopasta kiinni, missä erässä ajaa. Viimeksi paalu tuli aika-ajon 1-ryhmästä. Kumminkin 3 harjoituserääkin ensin.3.ryhmän aikana tulee vettä kuin esterin perseestä.