KKWCS Season 2010, round 7, Hyvinkää III GP

Makkonen

Guest
Lomakiireet painaa päälle, valitettavasti Joni joutuu puolustamaan Team Long Drink Racingin jättikokoista pistepottia yksikseen Hyvinkäällä.

Sue_me

Well-known member
Minut voi jo laittaa varmaksi osallistujaksi. Se toinen häppeningi siirtyi viikolla-parilla eteenpäin.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Noniin Joni, huomisiltaan mennessä pitää päättää, ilmoittaudutko, sitoutumalla maksamaan, kisaan. Ettei mene epämiellyttävämmäksi arpomiseksi vaan kun määräajat ilmoitettu :)

Jes, sain pullopostia.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Mistä päin Hellsinkiä otat porukkaa kyytiin? Tuossa kuumeisesti mietin kuinka saan Junior X:n paikalle, kun oma auto on vielä useamman viikon peltikorjaamolla :thumbfh:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Itse saavun paikalle autourheilusta tykkäävän saksalaisen 'grid-girlin' kyydillä. :eek!:

Elikkäs kansainvälistä vierasta tulossa. :D Niin ja hän haluaa myös nähdä Span aika-ajot, joten olis kiva jos joku selvittäisi mistä voisi aika-ajoja katsella. Medari tai ale?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse saavun paikalle autourheilusta tykkäävän saksalaisen 'grid-girlin' kyydillä. :eek!:

Elikkäs kansainvälistä vierasta tulossa. :D Niin ja hän haluaa myös nähdä Span aika-ajot, joten olis kiva jos joku selvittäisi mistä voisi aika-ajoja katsella. Medari tai ale?
Minä kalastelen mukaan pimua jolla montaa meistä korkeampi sotilasarvo... Olkaa kunnolla.
Ajoryhmiä keskiympyrässä.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Mulle sitten napsahti kolmannen kerran peräkkäin Hyvinkäällä ykkösryhmä. No, mulla on paketti ajamisen kanssa niin sekaisin, ettei kylmä rata suoritusta muuttane suuntaan taikka toiseen :jaska:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mulle sitten napsahti kolmannen kerran peräkkäin Hyvinkäällä ykkösryhmä. No, mulla on paketti ajamisen kanssa niin sekaisin, ettei kylmä rata suoritusta muuttane suuntaan taikka toiseen :jaska:
Ok, koska omasta paikastani kiinni, vaihdetaan päittäin 1 <--> 3. Keliä mahdoton tietää mutta jos kuivaa, ei pitotaso juuri tuntunut viimeksikään muuttuvan.
Heh, nyt minä 3nnen kerran 1-ryhmässä tuolla tänä vuonna :)

Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Varma tieto

3.ryhmän aikana tulee vettä kuin esterin perseestä. Ja auto A, niin mitä siitä voisi edes mainita?:dunno: Sori pojat:D

Sue_me

Well-known member
Täytyy alkaa jo henkisesti valmistautumaan tulevaan koitokseen. :)

Ekat reenit menee kyllä ihan jo rataan ja autoon tutustumisessa joten mitään reuhaamista tuskin nähdään meikäläiseltä. Voi olla aikamoinen hyppäys nelarikartista näihin, mutta ei kai se sen isompi ole kuin moposta moottoripyörään siirtyminen.

Varustepuoleenkin kun kerkeis edes vähän satsata niin saisi ajomukavuutta lisää. Jossei muuta niin sisäpelikengillä lähdetään, lenkkarit meni riekaleiksi viikonlopun paintball Suurpelissä. Kypäräpuoli on kunnossa mutta kengät, hanskat ja jotkut suojukset voisivat olla tarpeen.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Bemari: Hep. Pitäisi olla yksi paikka vapaana niin sen otan, ellen väärin laskenut?

Viikistä kun lähret niin taitaa ollapi niin että Pukinmäki osuu matkan varrelle, oder?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
3.ryhmän aikana tulee vettä kuin esterin perseestä.
Se on mahdollista. Vielä 9 päivää... Mutta jos kuivaa, paljon enempi pääkopasta kiinni, missä erässä ajaa. Viimeksi paalu tuli aika-ajon 1-ryhmästä. Kumminkin 3 harjoituserääkin ensin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jännä yhteensattuma.. Viimeeksi Hämäläiset ja minä ajettiin samalla autolla. Nyt Livestrongilaiset ja Totke samalla autolla. :)