KKWCS Season 2010, round 7, Hyvinkää III GP

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Se on mahdollista. Vielä 9 päivää... Mutta jos kuivaa, paljon enempi pääkopasta kiinni, missä erässä ajaa. Viimeksi paalu tuli aika-ajon 1-ryhmästä. Kumminkin 3 harjoituserääkin ensin.
Sen mäkin huomasin, että rataan tulee kyllä kuivalla kelillä tarpeeksi pitoa harjoitusten aikana. Jos on satanut ennen kisaa, mutta sade laantuu tai loppuu niin viimeinen ryhmä saa tietty etua. Muissa tapauksissa en näkisi muuta kuin ehkä psyykkisiä vaikutuksia tolla asialla.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Sen mäkin huomasin, että rataan tulee kyllä kuivalla kelillä tarpeeksi pitoa harjoitusten aikana. Jos on satanut ennen kisaa, mutta sade laantuu tai loppuu niin viimeinen ryhmä saa tietty etua. Muissa tapauksissa en näkisi muuta kuin ehkä psyykkisiä vaikutuksia tolla asialla.
Jep. Mutta hiukan juteltiin Andyn kanssa ajamisesta tässä hiljattain... Katsoo millaista tulosta tulee vrt samalla autolla ajaviin. Potentiaalia kohtalaiseen vauhtiin kyllä on. Iltapäivälehden 10 pv ennusteen mukaan kisapäivänä olisi varmaankin pilvipoutaa mutta sitten tuon näkee. Ja voi se niinkinpäin mennä että sade alkaa iltapäivän aikana... Ei vaan tiedä vielä.

Viimeksi muokattu:

Powered by BMW

Well-known member
Mistä päin Hellsinkiä otat porukkaa kyytiin? Tuossa kuumeisesti mietin kuinka saan Junior X:n paikalle, kun oma auto on vielä useamman viikon peltikorjaamolla :thumbfh:
Tuttu ja turvallinen pasilan asema. Autossa nyt siis minä, grid girl, nipsu, junnux ja loreaali ilmoittatumisjärjestyksessä.

Wope ja puhis:
grid girli vielä arpoo menojaan joten mahdollisesti yksi paikka jää, mutta kandee selvitellä muitakin kyytejä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Maksutiedot lähtivät 21x:thumbup:

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Todella mielenkiintoiset ajoryhmät :thumbup:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Todella mielenkiintoiset ajoryhmät :thumbup:
On, ja unohtui sanoa Cmoney:lle että kiitos vaihdosta päikseen. Varmaan sillä onkin vain psykologinen merkitys, mutta ajatus siitä että rata on nopeimmillaan kun pääsee ajamaan, voi jeesata puristamaan pari kymmenystä ajasta pois. Tavoitteena mulla olla oman ryhmäni nopein.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
On, ja unohtui sanoa Cmoney:lle että kiitos vaihdosta päikseen. Varmaan sillä onkin vain psykologinen merkitys, mutta ajatus siitä että rata on nopeimmillaan kun pääsee ajamaan, voi jeesata puristamaan pari kymmenystä ajasta pois. Tavoitteena mulla olla oman ryhmäni nopein.
Tilanne on tässäkin mielessä päinvastainen meidän tiimitaistelun suhteen, kun ootte molemmat vikassa ryhmässä.. Mutta olen varma, että voitamme teidät 4 - 0 silti. :ahem:

Edit: Tosin Livestrong Racing ei harrasta säälittävää anelua ajoryhmien suhteen! Tarvittaessa lahjomme suoraan privalla!

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
No joo. Jos vaihteleva keli, Turku Ricolla on toisaalta tavallaan toinen kuski ainakin tod. näk. hyvissä asemissa aika-ajoon. Ja kyllä olen tyytyväinen sun puolesta jos hyvän ajan saat puristettua ajostasi irti. Mielenkiintoista myös katsoa aikakehitystä kun harkat+aika-ajot.