Koirajuttuja

• Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
Molemmilla surullinen katse. Tekis mieli lohduttaa. Että ei se haittaa ja kyllä se siitä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Kaipa sitä voi hätäpäissään sekoittaa novascotiannoutajankin kahteen edellämainittuun.

Tai sileäkarvaisen noutajan labbikseen.

Kiharakarvaista noutajaa ehkä ei.

Sue_me

Well-known member
Mie oon luullu cockerspanielia kultaiseksi noutajaksi.

En omista koiraa, enkä ole omistanut.

Örfil

Guest
No niin, paljastanpa tottuuven: koira on oikeasti kultainen noutaja, luulin sitä itsekin ruskeaksi labbikseksi kun niillä on (musta) labbis + tosin myös kultainen noutaja jo perheessä.
Väärinkäsitys oli minun, koira oli uusi tuttavuus ja olin ekaa kertaa siellä kylässä liki vuoteen ja emme olleet yhteyksissä tästä koiranhankinnasta.
Varmistin asian tänään puhelimitse.

Harmittelen aiheuttamaani kalabaliikkia, mutta tulipahan esille että on myös ruskeita labbiksia. Olen jatkossa tarkempi.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
No niin, paljastanpa tottuuven: koira on oikeasti kultainen noutaja, luulin sitä itsekin ruskeaksi labbikseksi kun niillä on (musta) labbis + tosin myös kultainen noutaja jo perheessä.
Väärinkäsitys oli minun, koira oli uusi tuttavuus ja olin ekaa kertaa siellä kylässä liki vuoteen ja emme olleet yhteyksissä tästä koiranhankinnasta.
Varmistin asian tänään puhelimitse.

Harmittelen aiheuttamaani kalabaliikkia, mutta tulipahan esille että on myös ruskeita labbiksia. Olen jatkossa tarkempi.
\o/ oon levelin supermasterulta koirantunnistaja.