burb
.
Itsehän kutsun SINUA Albertiksi ja sä et voi sille MITÄÄN!Mä aion kutsua sitä Albertiksi ja sillä selvä.
Itsehän kutsun SINUA Albertiksi ja sä et voi sille MITÄÄN!Mä aion kutsua sitä Albertiksi ja sillä selvä.
SULLE mä olen Herra Paras Ylhäisyys Kuninkaitten Kuningas Loistava toveri Suuri Seuraaja ja Kansan, armeijan ja puolueen kiistaton johtaja!Itsehän kutsun SINUA Albertiksi ja sä et voi sille MITÄÄN!
Jaa, minä tykkään, että sinä olet yksi styranki.SULLE mä olen Herra Paras Ylhäisyys Kuninkaitten Kuningas Loistava toveri Suuri Seuraaja ja Kansan, armeijan ja puolueen kiistaton johtaja!
Ottamalla kaksi koiraa. Ei mulla muita neuvoja ole.Niin, että miten te olette ratkaisseet tämän ongelman? Vai onko se ongelma lain?
Onko kerrostalossa yksin itkevä koira väärässä tunteistaan?
Auttakaa ny, perheeni on neuvoton.
Satasen/tunti veloittava koirapsykologi päräytti ihan pokkana että ratkaisu ongelmaan on olla koiran kanssa seuraavat 6kk jokainen hetki. JOKAINEN.
Juuri noin ainakin minä onnistuin viimeisimmän koirulini kanssa. Se taisi oikein nauttia siitä, että sai olla yksin kotona.Pentukoiran kanssa pitäisi opetella olemaan yksin. Ensin pieniä aikoja ja sitten pikku hiljaa pidempiä. Leevin kanssahan näin ei tehty, ja siitä johtuen talossa on sisäseinissä pari reikää. Paras olisi jos pennuntulon yhteydessä joku perheestä olisi esimerkiksi lomalla. Ainahan tämä ei tietty ole mahdollista.
Ikävöivä koira tykkää myös maistella isänniltä tuoksuvista asioista, kuten kengistä ja sukista. Ikävän purkua sekin siis.
Sitten kun koira osaa käsitellä ikäväänsä se käytännössä nukkuu vaan kaiket ajat, kun isännät ei ole paikalla.
Ne oli aina semmoisia pienempiä - vaarattomia.Itte en uskalla nykyään enää antaa puruluita lähtiessä, koska on kokemuksia siitä, että koira voi tempaista sen kurkkuun ja vaatii välittömästi ihmiseltä apua tilanteessa.
Pienemmissä nameissa ei sillai aikaa saa taas tuhlattua, mutta onhan se mukava juttu... noin niinku.
Mikä sulla oli ongelmana? Ratkesko se tolla?Satasen/tunti veloittava koirapsykologi päräytti ihan pokkana että ratkaisu ongelmaan on olla koiran kanssa seuraavat 6kk jokainen hetki. JOKAINEN.
Kyllä mä olen kuullut huumekoirista, sylikoirista, ruumiskoirista, poliisikoirista, rauniokoirista, mäyräkoirista, mutta nuo psykologit on ihan uutta tietoa.Satasen/tunti veloittava koirapsykologi päräytti ihan pokkana että ratkaisu ongelmaan on olla koiran kanssa seuraavat 6kk jokainen hetki. JOKAINEN.
Luultavasti, pyrde on vaikuttanut tasapainoisimmalta aikoihin :ahem:Osasko se koira ton homman?
Opettakaa namipiilo koirille, meillä ainakin toimiva juttu. Elikoirat ensin yhteen paikkaan istumaan, samaan aikaan kun pieniä namejaPienemmissä nameissa ei sillai aikaa saa taas tuhlattua, mutta onhan se mukava juttu... noin niinku.
Sisko viihdyttää terriereitään täyttämällä kongit maksalaatikolla ja jäädyttämällä pakastimessa. Väkisinkin kestää kun pitää odotella sulamista. Niillä on tosin pitkät ja kapeat kielet, joilla se maksalaatikon lupsuttaminen kongin sisäpuoleltakin onnistuu.Syssellä on sellanen perus Kongi. Tietysti siinäkin sanotaan, että pitää ensin kattoa, että se syö vaan sieltä sisällön eikä kongia itseään. (Eikä sillä enää kauaa sen tyhjäämiseen mene, pitäs keksiä vaikeempaa täytettä kun koirankeksit muttei liian vaikeeta.)