Koirajuttuja

• Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Semmonen puuhapallo, minkä sisälle laittaa kääkäleitä on kovin mileuinen lelu. On suuri aarre tyhjänäkin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Liekö Kong sitten peruja HongKongista? Minulle termi oli aivan uusi, mutta minä olenkin maalta. :mad:

Ria

Jäässä
Just tollanen meillä on.

Joko ne suunnitelmat on niin pitkällä, että ootte ajatellu millanen elukka teille tulisi?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jahka olen iso, niin minulle tulee joko chihu nimeltänsä slayer, taikka kääpiöpinseri nimeltänsä Adolf, joka murisee uhkaavasti juutalaisille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kelle kongi kumahtaa?

Nyrkkeilijän on muutaman kerran pelastanut kongi! Saved by the bell, sanoo ameeriikan serkku.

Örfil

Guest
Mainoslehdyköissä ym. tuo kulkee nimellä kong ja kongista mäkin olen "koko ikäni" kuullut puhuttavan.
Olen käsittänyt itsekseni että se tarkoittaa kaikkia noita puuhaleluja, joihin voi tunke koiranmakkaraa tai muuta töfnää sisälle ja niitä sitten koira joutuu hankalamman kautta sieltä tonkimaan.

burb

.
Meidän koira tykkää jostain syystä Jaffan uudesta mainoksesta, missä hedelmät laulaa joululaulua. Piski kattoo tarkasti, laulaa mukana ja heiluttaa häntää. Tuo tapahtuu joka kerta kun kyseinen mainos tulee.
Nyt ne saatanan hedelmät ulvoo suvivirttä. Aloitan Jaffaboikotin.