Jos ne merkkaa reviiriä. :doubtful:Nopeahuoli sanoi:Mitä mä olen Helsingissä käydessäni huomannut enemmänkin kun koiran paskoja, niin se saatanan ihmisten kusivanat talojen kulmissa ja rappukäytävissä.
Se vasta häpeallistä onkin! :nope:
Jos ne merkkaa reviiriä. :doubtful:Nopeahuoli sanoi:Mitä mä olen Helsingissä käydessäni huomannut enemmänkin kun koiran paskoja, niin se saatanan ihmisten kusivanat talojen kulmissa ja rappukäytävissä.
Se vasta häpeallistä onkin! :nope:
Niin lastenhan täytyy saada olla lapsia, ja jos ne haluaa jostain kohdasta ottaa lunta tai hiekkaa tai jotain muuta sellaista, niillä täytyy olla siihen oikeus niin että juuri siinä kyseisessä kohdassa ei ole koirankakkaa tai pissaa. :doubtful:Ria sanoi:Mua vaan aina koirankakkakeskusteluja lukiessa pelottaa, että jos ihme tapahtuisi ja ei olisi kakkoja joista valittaa niin seuraavaksi siirryttäisiin valittamaan koiran pissasta. Kun innokkaimmat yleisönosastoilla valittajat valittaa siitäkin jo nyt. Eikä vaan silloin jos sitä on postilaatikon tolpassa tai aidassa vaan jopa siitä että sitä on pyörätienvarressa lumipenkassa. Kun sehän on niiin ruman näköistä ja lapsilla pitäisi olla mahdollisuus ryömiä just siinä kohtaa penkkaa kun mieleen sattuu juolahtamaan.
Nooh, katotaan sitten kun/jos saat lapsia aikaiseksi, ja se konttaa omalla pihalla koiranpaskassa. Voi olla närvi aika kireenä sullakin.Dominic sanoi:Oisko ihan vaan pieni (tai suurempi) kyltti auttanut jossa olisi lukenut vaikkapa että "Ethän anna koirasi tehdä tarpeitaan pihalleni".
Uskoisin että olisi tepsinut paremmin kuin "videokameran kanssa riehuminen".
Kyllähän se paras paikka koiralle on metsä ja vapaana juoksentelu siellä; meillä nuo narttukoirat lorauttaa pissat heti pihalle kun sinne pääsevät ja kesällä on nurmikko täynnä ruskeita läikkiä. onneksi on aita pihan ympärillä, niin eivät pääse häiriköimään muita ihmisiä! Kakatkin ne vääntää kotipihalle tai metsään illalla. Kauhulla tässä taas odotetaa lumien sulamista ja kakkojen paljastumista lumen alta. No eipä tarvitse ostaa lannoitteitaSam.S.Walken sanoi:Itse en voi ymmärtää ihmisiä jotka jättävät koirankakkoja ajelluille nurmikoille tai jalkakäytäville, saati sitten hiekkapihoille tms. Ei siinä mitään jos jättää ne koirankakat metsään tai tienvierustassa olevaan hoitamattomaan raviin. En myöskään pidä siitä että koirien annetaan kusta pihanurmikolle, vaikka kyseessä olisi kuinka pieni koira. Niinkauan että sade huuhtoo heinät "puhtaiksi" on koiran mahdolliset pöpöt niissä heinissä. Toki terveen virtsa pitäisi olla lähes steriiliä.
Itsellämme on koira ja yleensä käytämme sen läheisessä metsässä kakkaamassa, nesteet saa kyllä lirauttaa ojaankin. Pitkällä lenkillä saa sitten käydä metsässä tekemässä mitä haluaa. (kunhan ei harrasta luvatonta metsästystä )
NiksiPirkan vinkki:VJR sanoi:Saa nähdä miten saan unta ens yönä ku näin tien reunassa koiranpaskan
Rounduppia tai jotain muuta rikkaruohomyrkkyä puun juuren lähettyville ni lakkaa koira kuseksimasta siihen. Toimii nimimerkillä kokemusta on. :ahem:Jape sanoi:Aikoinaan naapurini koira meni ja tappoi upean thujan, jonka olimme istuttaneet pihallemme! Se stanan rakki kävi kuseksimassa sen päälle :mad_old: