X-tralla on kaksi hyvin samannäköistä tuotetta:Muistiinpano:
Älä koskaan osta X-tra pizza-juustoraastetta. Ei ole juustoa.
Jos pahasta tykkää, niin sitten.Mun muistaakseni tuo ensimmäinen oli ihan hyvää.
Mää ilmeisesti tykkään aika monesta asiasta (ruuasta ) jotka on muitten mielestä mautonta tai pahaa...Jos pahasta tykkää, niin sitten.
Ei.OnnistuiskohanVuohenjuustopiirakka
Mulla sama reaktio, kun joku tarjoaa I-olutta.Olen kokkausmestari. Mukulalle puuroa, jonka makuun mielipiteensä oli kovempi itkuhuuto mitä kaatumisen jälkeen.
Markojiiboy87:n olutarvosteluita aloin tiirailemaan tämän johdosta.Mulla sama reaktio, kun joku tarjoaa I-olutta.
Kohtuullisen syötävää siitä tuli. Voisi olla vielä aavistuksen maukkaampaa. Pikkaisenko suolaa lisää, vaiko yrttiä? Meirami ainakin unohtui.Kaalisoppaa tai porsaskaalia työn alla. Semmoista välimallia.
Jauhetulla mustapippurilla ja suolalla saa sopivasti käytettynä houkuteltua ruoan makuja esiin.Kohtuullisen syötävää siitä tuli. Voisi olla vielä aavistuksen maukkaampaa. Pikkaisenko suolaa lisää, vaiko yrttiä? Meirami ainakin unohtui.
Tai sitten tekee meiramillisen ja meiramittoman version ja vertailee niiden makuja. Jos mitään eroa ei havaitse, niin turha silloin haaskata hilujaan meiramiin.Mulla on meiramin suhteen joku blind spot. Ihan jees mauste mutta en mä sitä maista erikseen mistään.
Pitäis varmaan vetää ruokaan joku meiramillisesti ylitsepursuava maustaminen kertaalleen jotta tietäis jatkossa mitä se oikeesti ruoan seassa on.
Jätkä on nero. Kumarran suuntaasi.Tai sitten tekee meiramillisen ja meiramittoman version ja vertailee niiden makuja. Jos mitään eroa ei havaitse, niin turha silloin haaskata hilujaan meiramiin.