Jokaisella kaupungilla on varmasti jotain ongelmia, mutta mikä ihme Helsingin tilassa noin pääsääntöisesti sitten on vikana?patriot sanoi:Tosin eipä ole tuo kokoomuksen huoli Helsingin asemastakaan ollut kovin konkreettista, kun katsoo missä tilassa kaupunki on, vaikka kokoomus on istunut hallituksessa 16 vuotta ja hallinnut pitkän tovin Helsingin kunnallispolitiikkaa.
Ilmari sanoi:Jokaisella kaupungilla on varmasti jotain ongelmia, mutta mikä ihme Helsingin tilassa noin pääsääntöisesti sitten on vikana?
VR sanoi:Päivän Aamulehdessä Jere Lahti sanoo harkitsevansa ehdokkuutta.
Pidät minua varmaankin pilkunviilaajana, mutta Jere on Lahti eikä Lehti. :wink:AMS82 sanoi:Lehden lausunto kuului kokonaisuudessaan niin, että hän harkitsee ehdokkuutta, mikäli puolue ajautuu kriisiin. Kun tähän liittyi vielä kommentti siitä, että eduskuntaryhmä ei puolueen kriisiytymisestä päätä, en väittäisi Lehden sanoneen, että hän jo tässä vaiheessa harkitsee ehdokkuutta.
Lehti olisi varmasti Saarikangasta uskottavampi kanditaatti, mutta on hyvin vaikea sanoa mitä oikein tulee tapahtumaan.
No etkö sitten ole?Olga sanoi:Pidät minua varmaankin pilkunviilaajana, mutta Jere on Lahti eikä Lehti. :wink:
Olga sanoi:Pidät minua varmaankin pilkunviilaajana, mutta Jere on Lahti eikä Lehti. :wink:
Eli tyypillistä poliittista pallottelua. Vähän niin kuin lätkäjoukkueessa; Silloin kun menee hyvin hakataan pelaajia selkään ja sitten kun menee huonosti ruvetaan suunnittelemaan valmentajalle kenkää :ahem:AMS82 sanoi:Pääsääntöisesti kai se, että kaupungissa ollaan leikattu sellaisista palveluista joista kaupunkilaiset itse eivät välttämättä haluaisi leikata. Taloudellinen kehitys on myös alkanut huolestuttavalla tavalla heiketä (jopa siinä määrin, että nykyisenkin hallituksen taholta ollaan korostettu Helsingin asemaa Suomen veturina). Tällä on mielestäni yhteyttä Kokoomuksen kannatuksen alenemiseen ja näin ollen galluppien kautta havaittava syyttävä sormi Kokoomuksen suuntaan osoittaa.