Kommentointia moderoinnin ja ylläpidon tekemisistä

  • Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Foorumi, jossa mainostetaan jotain natsia yläbannerissa, ei ole minun foorumi. Tulkaahan jjv, AnttiL ja muut asiantuntijat "kotiin" toiselle foorumille, jossa muutkin entiset vapaan kirjoittajat majailevat. Ylläpito kutsuu tai on kutsunut.

Soommoro.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7199
Foorumi, jossa mainostetaan jotain natsia yläbannerissa, ei ole minun foorumi. Tulkaahan jjv, AnttiL ja muut asiantuntijat "kotiin" toiselle foorumille, jossa muutkin entiset vapaan kirjoittajat majailevat. Ylläpito kutsuu tai on kutsunut.

Soommoro.
Tai sitten tekee kuten minä tein, eli blokkaa koko bannerin adblockerilla ja ei enää tarvitse katsoa mainosta josta ei pidä.

Sitä paitsi ainakaan minua ei kiinnosta tulla sellaiselle foorumille joka leikkii jotain salaseuraa, eli jospa kuitenkin itse tulisitte ihmisten ilmoille sieltä salaseurastanne.
 

Corvair

Well-known member
Liittynyt
10.10.2016
Viestit
879
Uusi trollinicki jälleen yleisellä. Millaisella aikataululla ylläpidolla on normaalisti resursseja/mielenkiintoa puuttua noihin?

E: Korostettakoot että ns. orgaaninen trolli, eli joku oikea henkilö, ei botti.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Poistettu.
Jos joku haluaa auttaa moderoinnissa, voi ottaa yhteyttä minuun. Spämraportoinnit näkee helposti sivun ylälaidassa foorumia selatessa ja viestien/nikkein poistot onnistuu nopeasti, eli vakiokäyttäjälle tehtävä ei ole mahdottoman työläs :cool:
 

mokin

Well-known member
Liittynyt
9.9.2021
Viestit
239
Mikäs on ylläpidon kanta videoiden ja kuvien upotuksista viesteihin? Varsinkin tällaiset määrät tekevät lukemisen hankalaksi. @Antti
Hieman välillä tuntuu että osa ketjuista muistuttaa jotain "Instagram-feediä"* tai sitten YouTuben "soittolistaa". Tai pahimmillaan näiden yhdistelmää. Toisessa ketjussa jo asiasta mainitsin, mutta ikävä ainakin kännykällä selata, sama pätee kyllä tablettiakin. Tietokoneella sentään hiirellä saa scrollattua hyvin nopeasti nuo pois.

* Itsellä ei Instaa ole, niin en varmaksi osaa sanoa.
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2070
Miten menee? Varmaan puolet viime aikojen f1-keskusteluista kuuluisi f1-vapaan puolelle. Jengillä säännöt, tavat ja käytöstavat aivan hukassa tällä hetkellä.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Foorumilla haukutaan jo käyttäjiä munapääksi kirosanojen kera.
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1921
Sijainti
Vyborg
No onneksi ei ole sentään täällä Mosse ja Antsa Rieppoa moderoimassa palstaa, jotka bannasivat jopa ilman aihetta monia käyttäjiä täällä aikoinaan. Mikä vahingoitti tätä palstaa todella paljon heidän moderointi tyyliinsä. Jonka takia moni käyttäjä päätti jättää tämän foorumin viime vuosina.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Tuolla vapaalla vapaalla on muutama uus ketju jotain ihme harakanvarpaita. Joutanevat poistettavaksi. Vai onks täällä enää moderaattoreita?
 
Ylös