Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Lähinnä siihen viittasin, että se on anonyymiä raportoinnin kohteelle. Eikö se ole ihan hyvä, että modet jo nykyisellään tietävät, kun tieto kerran lisää tuskaa?
Mietin vain, jotta mikä olisi hyvä tapa. Jos täällä asiasta avoimesti valittaa niin "itketään", jos modeille hiljaisesti niin sekään ei ole hyvä...
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mietin vain, jotta mikä olisi hyvä tapa. Jos täällä asiasta avoimesti valittaa niin "itketään", jos modeille hiljaisesti niin sekään ei ole hyvä...
Jos nyt vaikka lähdetään siitä, että jokainen on ensisijaisesti vastuussa omaan nenäänsä pyrkivien herneiden poispitämisestä?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Jos nyt vaikka lähdetään siitä, että jokainen on ensisijaisesti vastuussa omaan nenäänsä pyrkivien herneiden poispitämisestä?
Jatkokeskustelu kuulunee jonnekin muualle? (Modet voinee siirtää).

Mutta jos näin on, niin mitä tehdään modeilla tai säännöillä ylipäätänsä, jos jokainen saa sanoa mitä sylki suuhun tuo?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Jatkokeskustelu kuulunee jonnekin muualle? (Modet voinee siirtää).

Mutta jos näin on, niin mitä tehdään modeilla tai säännöillä ylipäätänsä, jos jokainen saa sanoa mitä sylki suuhun tuo?
Harkintaa voi käyttää muussakin kuin postaamisessa, ja jos keskusteluforum on niin vakava asia, että siellä pitää ryhtyä oikeuksiaan peräämään, niin silloin saattaa olla aika harkita uutt harrastusta.

Modet osannevat vastata kuinka usein tuota report posti käytetään omien oikeuksien peräämiseen ja kuinka usein kolmannen osapuolen toimesta?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ja kuten varmasti on tullut ilmi, aika harva raportti todellisuudessa johtaa mihinkään. Ainakaan mihinkään pata kattilaa soimaa-juttuihin ei reagoida. Modet reagoi, jos toteaa omasta mielestään asian reagoimisen arvoiseksi, report bad post on vain sitä varten, että modeilta saattaa mennä jotain ohi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sulta ne igge-oikeudet pitäisi poistaa. Ensiksi käyt sotkemassa keskustelut ja sitten kun saat takaisin samalla mitalla, niin iggeä pitäisi päästä käyttämään. Kato et tarvii iggeä, kun käyttäydyt nätimmin.
Niinkö se nytten meni?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Ja kuten varmasti on tullut ilmi, aika harva raportti todellisuudessa johtaa mihinkään. Ainakaan mihinkään pata kattilaa soimaa-juttuihin ei reagoida. Modet reagoi, jos toteaa omasta mielestään asian reagoimisen arvoiseksi, report bad post on vain sitä varten, että modeilta saattaa mennä jotain ohi.
Voisiko pyytää linjan tiukennusta edes asiakeskustelussa, jotta edes täysin turhat vittuilut siellä otettaisiin pois. Jos sinne saataisiin joskus aitoakin keskustelua?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Voisiko pyytää linjan tiukennusta edes asiakeskustelussa, jotta edes täysin turhat vittuilut siellä otettaisiin pois. Jos sinne saataisiin joskus aitoakin keskustelua?
Minulle kyllä sopii että Yleisessä asiakeskustelussa jokainen asian sijasta kirjoittajaan viittaava hahmo saa automaattisen vuorokauden jäähyn.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minä olen vastaan. Lopetetaan samoin tein sitten koko osasto... Kyllä siellä siivottavaa olisi kummasti nykyisilläkin säännöillä, kun joku vaan ryhtyisi toimiin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Minä olen vastaan. Lopetetaan samoin tein sitten koko osasto... Kyllä siellä siivottavaa olisi kummasti nykyisilläkin säännöillä, kun joku vaan ryhtyisi toimiin.
Olisi juu, mutta pelkästään moderaattorien siivoustyön lisääminen ei ole järkevää ilman että kirjoittajilla on pelkoa sanktioista. Ehdotin vain tuollaista selkeää linjausta, kun useissa ko. alueen aiheissa ollaan niin poteroissa, että helposti mennään henkilökohtaisuuksiin. Ja se selvästikään ei osastolle kuulu.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Minulle kyllä sopii että Yleisessä asiakeskustelussa jokainen asian sijasta kirjoittajaan viittaava hahmo saa automaattisen vuorokauden jäähyn.
Entäs, jos toiseen kirjoittajaan viittaaminen on positiivista
Esim: Komppaan xxxxxxx:äää tässä asiassa. Hyvin kirjoitettu.
...tai neutraalia
Esim. Aika osuva oli JPP:n linkkaama artikkeli, vaikka sitä ei muiden kiireiden vuoksi ehtinytkään kommentoida.

Ei liene kovin monimutkaista karsia henkilökohtaisuudet tai off-topic pois noista keskusteluista ilman tuollaisia yleistyksiä.

Ja eikös tämä toikki pitänyt jättää pelkille kysymyksille. Mitenkäs ne linjat?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Minä olen vastaan. Lopetetaan samoin tein sitten koko osasto... Kyllä siellä siivottavaa olisi kummasti nykyisilläkin säännöillä, kun joku vaan ryhtyisi toimiin.
tyhmempi voisi kysyä, miksi on säännöt, jos niitä ei noudateta...?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sulta ne igge-oikeudet pitäisi poistaa. Ensiksi käyt sotkemassa keskustelut ja sitten kun saat takaisin samalla mitalla, niin iggeä pitäisi päästä käyttämään. Kato et tarvii iggeä, kun käyttäydyt nätimmin.
Eikö tämä ollut kysymystoikki modeille, eikä mikään 'anna nyt kun minä vähän neuvon sua' toikki nörteille?:rolleyes:
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
tyhmempi voisi kysyä, miksi on säännöt, jos niitä ei noudateta...?
Tai sitten on niin, että kaikki eivät ole niitä tyhmempiä ja ymmärtävät, että on järkevää edes yrittää olla järkevä vaikka akuuttia rangaistuksen pelkoa ei ole?

Eikö sääntö yleisesti ole sellainen ohjenuora sille, miten kannattaa toimia, ei tekosyy sille, että pääsee sanktioimaan?

Suunnilleen näin siis:

Ehkä me olemme liberaaleja ja toivomme, jotta aikuiset ihmiset osaisivat sopia asiat, jottei tarvitsisi ulkopuolisten tulla pistämään jengiä jäähylle.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös