Se on sun vastuulla. Mä en itse mitään tuollaista muista, mutta enemmän Kimiä silloin tuli seurattua.Ota liilamustat arskat silmiltä pois ja muistele historiaa tarkemmin 8)
Se on sun vastuulla. Mä en itse mitään tuollaista muista, mutta enemmän Kimiä silloin tuli seurattua.Ota liilamustat arskat silmiltä pois ja muistele historiaa tarkemmin 8)
Kyl meikalainenkin jonku 15 euroo lahetti pankkitililta toiselle, muttei oo paljoo VIPpei kuulunu...Se on toi kuva mun nimen alla. VIP käyttäjillä mahdollisuus käyttää noita.
Näyt kuitenkin VIP 2012 -ryhmässäKyl meikalainenkin jonku 15 euroo lahetti pankkitililta toiselle, muttei oo paljoo VIPpei kuulunu...
Olen uusi täällä, kerro minulle hieman faktaa itsestäsi,. mikä erottaa sinut "lajsta tietämättömistä" niin osaan jatkossa kunnioittaa mouhuamistasi enemmän.Tää on jo säälittävää maikkarin ja muittenkin puolelta. Vain lajista tietämättömät uskovat näihin Heikki huhuihin. Poika sai mahiksensa, mokasi ja näissä ympyröissä harvemmin toista tilaisuutta tulee. Lupaan pitää Alonso avataria vuoden, jos Heikki Macilla tai Ferrarilla nähdään.
Listalla ainakin oot. Avataria vaan laittamaan sitten.:thumbup:Kyl meikalainenkin jonku 15 euroo lahetti pankkitililta toiselle, muttei oo paljoo VIPpei kuulunu...
Sori, mutta mä en hae kenenkään kunnioitusta. Tiedän vaan satavarmasti, että Heikkiä ei Mclarenilla tai Ferrarilla nähdä.Olen uusi täällä, kerro minulle hieman faktaa itsestäsi,. mikä erottaa sinut "lajsta tietämättömistä" niin osaan jatkossa kunnioittaa mouhuamistasi enemmän.
Kyllä sinä sitten aika syvällä alan piireissä olet. Tai sitten ihan tavallinen Jouni-joka paikan asiantuntija ja ennustaja joita keskustelufoorumeilla on jo muutama tuhat tullut nähtyä.Sori, mutta mä en hae kenenkään kunnioitusta. Tiedän vaan satavarmasti, että Heikkiä ei Mclarenilla tai Ferrarilla nähdä.
Jaahas taas vittuilu linjalle lähdetään. Kysyn sulta, että mitkä asiat puoltaa Heikin menoa Mclarenille tai Ferrarille?Kyllä sinä sitten aika syvällä alan piireissä olet. Tai sitten ihan tavallinen Jouni-joka paikan asiantuntija ja ennustaja joita keskustelufoorumeilla on jo muutama tuhat tullut nähtyä.
Että tällainen "joko olet lopettanut hakkamasta vaimoasi" -tyyppinen kysymys.Jaahas taas vittuilu linjalle lähdetään. Kysyn sulta, että mitkä asiat puoltaa Heikin menoa Mclarenille tai Ferrarille?
Minulta ei kysytty, mutta vastaan silti:Jaahas taas vittuilu linjalle lähdetään. Kysyn sulta, että mitkä asiat puoltaa Heikin menoa Mclarenille tai Ferrarille?
Ferrarille mielestäni puoltaisi se että Heikki ja Fernando kavereita (Tuntee Renaultin testikuskin ajalta hieman Alonson työskentelytapoja) ja Heikki sopisi hyvin kakkoskuskin rooliin. Mclarenille en osaisi sanoa muuta puoltoa kuin että ex-tiimi.Kysyn sulta, että mitkä asiat puoltaa Heikin menoa Mclarenille tai Ferrarille?
Minä lasken faktoja yhteen ja teen niistä johtopäätöksiä. Toi, että pitäisi tietää satavarmasti jostain asiasta, niin ei oikein toimi, koska eihän tänne sitten voisi kuin sisäpiiriläiset postata.Että tällainen "joko olet lopettanut hakkamasta vaimoasi" -tyyppinen kysymys.
En minä muuta ole väittänyt kuin että jos et OIKEASTI tiedä jotakin niin älä väitä TIETÄväsi.
Nämä palstat olisivat huomattavasti tasokkaampia jos ihmiset viitsisivät yrittää erottaa toisistaan vallitsevan totuuden, luulemisen ja omat toiveet.
Tuolla on yksi toinen palsta missä yksi tyyppi aloitti ainakin joka viikko sen jälkeen kun Kimi lähti rallia ajamaan, aloitti ainakin yhden keskustelun siitä miten Kimin F1 ura on ohi, ei tule "pääsemään" ikinä takaisin kun sinne tunkee joka vuosi pilvin pimein uusia lahjakkuuksia. Hauskaahan sillekin tyypille on nyt naureskella toisaalta. Voihan se olla että olet oikeasssa mutta ei tuo nyt kummoinen ole edes arvauksena kun mahdollisuudet siihen on teoriassa 50%
Heikkihän olisi varsin passeli kakkoskuski Alonsolle. Heikillä on kokemusta kakkosena olemisesta ja hän on legendan mukaan kehittynyt paremmaksi kuskiksi McLaren-aikojen jälkeen.Jaahas taas vittuilu linjalle lähdetään. Kysyn sulta, että mitkä asiat puoltaa Heikin menoa Mclarenille tai Ferrarille?
Kimihän olisi varsin passeli kakkoskuski Jensonille. Kimillä on Ferrarilta kokemusta kakkosena olemisesta ja hän on legendan mukaan kehittynyt paremmaksi kuskiksi rallivuosiensa aikana.Heikkihän olisi varsin passeli kakkoskuski Alonsolle. Heikillä on kokemusta kakkosena olemisesta ja hän on legendan mukaan kehittynyt paremmaksi kuskiksi McLaren-aikojen jälkeen.
Kimin McLaren kytköstä en ymmärrä yhtään. Kimillä on sieltä taskussa lähinnä pettymyksiä eikä hän pitänyt siitä ilmapiiristä. Miksi hitossa Kimin pitäisi siirtyä yhtään mihinkään kun Lotuksella on nyt rauta kuumana.
Ainakin Mika Salon listalla.Miten voi olla faktatietoa siitä, miten Heikki suoriutuisi Ferrarilla? Okei myönnetään, että jos Perez ei jostain syystä mene Ferrarille, niin Heikki on silloin listalla.
Joo jätkä on V I P ! aika siistiiSe on toi kuva mun nimen alla. VIP käyttäjillä mahdollisuus käyttää noita.
Mistä olet saanut tiedon et 100% varmuudella Heikki ei voisi ajaa Ferrarilla ? Kaveri sopisi mielestäni aika hyvin juuri siihen kakkoskuskin rooliin. Olisi itse valmis siihen varmasti ja saisi siinä sivussa paljon paremman auton kuin mitä nykyään. En ihan satavarmaksi sanoisi siis asiaa. Mutta toki jos sinulla on parempaa tietoa ni sen voisit jakaa meidän kanssa. On sitä oudompiakii asioita maailmassa tapahtunutSori, mutta mä en hae kenenkään kunnioitusta. Tiedän vaan satavarmasti, että Heikkiä ei Mclarenilla tai Ferrarilla nähdä.
Kyse onkin siitä, että mitä Kimi haluaa. Mukavia työvuosia ennen eläkepäiviä ja tehdä kiusaa mestaruustaistossa ja ottaa jokusen podiumin ja voitonkin siinä samassa. Vai haluaako hän vielä yhden tai kaksi mestaruutta ja on sen eteen valmis kärsimään pari kolme vuotta tiukkaa kuria ja kissanristiäisiä.Kimin McLaren kytköstä en ymmärrä yhtään. Kimillä on sieltä taskussa lähinnä pettymyksiä eikä hän pitänyt siitä ilmapiiristä. Miksi hitossa Kimin pitäisi siirtyä yhtään mihinkään kun Lotuksella on nyt rauta kuumana.