WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Se taisi sulkea sen oven Barrichellolta. Tuskin talli kahta megakokenutta kuskia tarvitsee.De la Rosa on tehnyt kahden vuoden sopimuksen HRT:n kanssa.
Se taisi sulkea sen oven Barrichellolta. Tuskin talli kahta megakokenutta kuskia tarvitsee.De la Rosa on tehnyt kahden vuoden sopimuksen HRT:n kanssa.
Näinpä ja onhan HRT aiemminkin yrittänyt palkata de La Rosaa ja on kokemuksen kannalta tiimille parempi valinta kuin vaikkapa espanjalaisnuoret Villa tai Clos.Minä ymmärsin ainakin, että de La Rosa otettiin kokemuksen perusteella... Tuskin mitään uutta uraa rakentaa, mutta kertonee de La Rosan taidoista jotain kun McLaren ottaa sen takaisin ja takaisin. Jos olisi huono tai edes tyydyttävä, tuskin McLaren sitä palkkaisi uudestaa testikuskiksi.
Lähinnä sitä tarkoitin että mitkä on DLR:n motiivit? Ajaa kilpaa sijoista 21-23? Raha?Minä ymmärsin ainakin, että de La Rosa otettiin kokemuksen perusteella.
No Espanjalaisena kuskina varmaan aika hienoa olla mukana Espanjalaisessa tiimissä ja olla auttamassa ja nostamassa tiimiä lähemmäs muita. Ja onhan De La Rosa ollut kauan testikuskina joten luulishan tuota että kilpaautoilija aina haluaisi ajaa mieluummin kilpaa vaikka sitten vähän huonommalla autolla kuin pelkästään satunnaisia testejä.Lähinnä sitä tarkoitin että mitkä on DLR:n motiivit? Ajaa kilpaa sijoista 21-23? Raha?
HRT ei tule minnekkään nykysijoiltaa nousemaan, tallin resurssit ei vaan yksinkertaisesti riitä ja auton kehityspolku on kuljettu loppuun.No Espanjalaisena kuskina varmaan aika hienoa olla mukana Espanjalaisessa tiimissä ja olla auttamassa ja nostamassa tiimiä lähemmäs muita.
"Päättäessäni liittyä tähän projektiin, minulle oli siinä kolme ratkaisevaa tekijää: haluni palata aktiivikilpailijaksi, se tosiasia, että HRT on espanjalainen tiimi sekä tutustuminen tämän projektin vetäjiin, Luis Perez-Salan ollen heidän joukossaan."Lähinnä sitä tarkoitin että mitkä on DLR:n motiivit?
Kiitos testauskiellon. Voisi kyllä veri vaihtua hieman enemmän.Taitaa F1:stä tulla keski-ikäisten sarja.
Tuskin, vaikk onhan HRT:n huhuissa liikkunut useita sponsoreita ajan saatossa kuitenkaan mitään tapahtumatta.Olisko Repsolilla sormet pelissä?
Itsekkin olen aina ollut enemmän kokeneiden kuljettajin kannalla tai siis sitä tarkoitan että heitä on ollut mukava nähdä pyörimässä mukana. Ei nuorissakaan vikaa, mutta menneiltä vuosilta jäänyt vain tuo kokeneiden kuskien arvostus päälle.Kiitos testauskiellon. Voisi kyllä veri vaihtua hieman enemmän.
No en tiedä onko testauskielto palvelut näitä vanhoja konkareita? Milloin viimeksi esimerkiksi de La Rosa on ollut ratissa? Toki kokemusta löytyy aiemmilta vuosilta, mutta viimeaikaista ajokokemusta on aika vähän. Nuorilta junioreilta löytyy tuorempaa kisakokemusta, tosin alemmista luokista mutta silti. Eriasia on joku Barrichello, joka ajaa vuodesta toiseen ilman taukoa. Minä lukisin tämän paremminkin hyvien sattumien summaksi. Uusi espanjalainen tiimi (de La Rosa), Michaelin palava halu palata F1:iin ja Kimin halu palata F1:iin. Näin ne konkarit pääsevät rattiin.Kiitos testauskiellon. Voisi kyllä veri vaihtua hieman enemmän.
Vastahan se de Lar Rosa ajeli Sauberia nyt ei kuitenkaan puhuta ihan mistään Badoerista.No en tiedä onko testauskielto palvelut näitä vanhoja konkareita? Milloin viimeksi esimerkiksi de La Rosa on ollut ratissa? Toki kokemusta löytyy aiemmilta vuosilta, mutta viimeaikaista ajokokemusta on aika vähän. Eriasia on joku Barrichello, joka ajaa vuodesta toiseen ilman taukoa.