Kumman puolella olette?

Kumpaa kannatatte maailmanmestariksi -12?

  • Alonso

    Äänet: 42 24,3%
  • Vettel

    Äänet: 131 75,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    173

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Alonso. Ihan järjetön taistelu koko kausi ja nyt se huipentuu.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Loistavia kuskeja kumpikin. Olen lievästi kannattanut Alonsoa tällä kaudella, mutta v***tuskäyrä nousee sen juttuja kuunnellessa, niin olen tullut järkiini.

Eli Vettelin puolella olen.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Ei väliä, jos sipsiä ja kaljaa vain on.
 

Vepe

Well-known member
Liittynyt
17.6.2011
Viestit
382
Sijainti
Vantaa
Itse laitoin Alonso, koska koen, että kolme mestaruutta putkeen on liikaa.
 

Alzon

Well-known member
Liittynyt
15.9.2009
Viestit
340
Periaatteessa toivon ettei parhalla autolla ajeta aina mestaruutta. Altavastaajalle on kivempi hurrata. En kyllä erityisesti Alonsostakaan tykkää, ehkä koska markkinoi ihan liiikaa asemaansa.
Katsomosta olis kiva kuulla ääntä sen kerran kaudessa, eli Massa paalulta voittoon! Tuo on enemmän Alonsoa vastaan, joten äänestin Vetteliä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13763
Onhan Vettel noista paljon parempi tyyppi, mutta Alonson mahdollisesti voittaessa nauttinen useista foorumikirjoituksista aiheeseen liittyen.
 

Jan1

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
570
Sijainti
Nurmijärvi
Henkilökohtaisesti toivon, että Vettel. Mutta ei se suuri vääryys tule olemaan voitti kumpi vaan, kunhan tapahtuu ajamalla. Molemmat ovat ajaneet erinomaisen kauden, Alonso alkukaudella ja Vettel loppukaudella. Molemmilla ollut myös huonoja kisoja, Vettelillä enemmän huonoa tuuria ja Alonsolla hitaampi auto. Voitti kumpi tahansa niin ihan ansaittu voitto on.
 

really?

Well-known member
Liittynyt
5.4.2010
Viestit
379
Toivon Vettelin voittavan, mutta jostain syystä intutio sanoo, että Alonso voittaa tänä vuonna MM:n.. Onkohan muillakin samoin.. Saapi nähdä..
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Periaatteessa toivon ettei parhalla autolla ajeta aina mestaruutta.
Tällä kaudella ei ole ollut yhtä parasta autoa, joten tuon suhteen ei ole paljon pelkoa.

Kuten olen monesti todennut, toivoisin joka vuosi mestarin vaihtuvan, joten putket eivät erityisemmin innosta.
 

korona

Well-known member
Liittynyt
5.7.2011
Viestit
643
Vettel.

Löytääkös joku kolmatta maata Suomen ja ehkä Saksan lisäksi missä Seballa on korkeampi kannatus kuin Alonsolla? Väitän että oisi aika paha nakki... :wink:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Vettel.

Löytääkös joku kolmatta maata Suomen ja ehkä Saksan lisäksi missä Seballa on korkeampi kannatus kuin Alonsolla? Väitän että oisi aika paha nakki... :wink:
Sikäli kun englantilaisessa tallissa ajaa niin eiköhän sikäläiset gloryhunttaajat toivo menestystä sitä kautta omien poikien jäädessä mestaruustaistelusta ulos.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Toivottavasti mestaruus menee viimesessä kisassa paremmin ajaneelle. Kumpi nyt sattuukin olemaan.
 
Ylös