Mä taas pokeria. Omasta mielestäni urheilulajien kuningas on showpaini.Uppopalloa olisin itse veikannut.
Mä taas pokeria. Omasta mielestäni urheilulajien kuningas on showpaini.Uppopalloa olisin itse veikannut.
Kuulostaa kokeilunarvoiselta Forum-lajilta. Näytöslajiksi möötteen!Uppopokeria.
Uppopokerin säännöt menee niin, että yritetään feikata kasvojen ilmeillä sitä kuinka paljon happea on jäljellä. Mukamas ihan lungisti ruplauttelee suusta ilmahappikuplia ja like-a-bossina hengaa siel pohjalla samalla kun muilla ja alkaa naama sinertää. Voittaja on se joka jää pohjaan.Kuulostaa kokeilunarvoiselta Forum-lajilta. Näytöslajiksi möötteen!
Riitti!Forumia parhaimmillaan. Jacques yrittää kertoa harrastavansa maailman kovinta lajia ja ollaan enää hetkien päässä siitä tilanteesta kun Hartsa maalaa kaunista skenaariota kuinka Domppari kelluu akvraasiossa kasvot alaspäin ja sinisenä herttasuora kädessänsä.
Forumia parhaimmillaan. Jacques yrittää kertoa harrastavansa maailman kovinta lajia ja ollaan enää hetkien päässä siitä tilanteesta kun Hartsa maalaa kaunista skenaariota kuinka Domppari kelluu akvraasiossa kasvot alaspäin ja sinisenä herttasuora kädessänsä.
Nyrkkeily on urheilua. Hävisit, pahvi!Sori mutta en jaksa jarnata kun ei tää taida johtaa mihinkään.
Ei.Onkohan shakki burbin mielestä urheilua?
Sen takia tulisikin palkita polkupyörä, simmarit ja lenkkarit.Triathlonkin on välineurheilua 50%.
*jarnattaa*
Onko polkupyörä urheilija? Entä F1-auto?Triathlonkin on välineurheilua 50%.
*jarnattaa*
Tuollaisista ikävistä esineellistyksen kokemisista ei tarvitse kärsiä ilmarunkkauksessa, todellisessa kuningaslajien kuningaslajissa.Onko runkkaus välineurheilua, jos kokee tulleensa esineellistetyksi?