Sabelt Rompe
Huoh
Miten hyvässä kunnossa olet mielestäsi? Saa määrittää omien kriteeriensä mukaan terveyden tilan, fyysisen yleis kunnon, jonkin lajin perusteella tai tms. Tulee julkinen.
No onhan mulla riesoja, kun on nivelrikkoa, selkärankareumaa, astmaa ja hyvin kuluttava työ. Veikkaan että 90% forumisteista kävelee mua paremmin.Jone määritti tason, eli femma. Ehkä kesää lähestyttäessä kiinni, näin ainakin on tavoite.
Omien kriteerien mukaan voi määrittää eikä sen jos liikunnallinen aktiviteetti epäsäännöllisempää kuin mossella.Jone määritti tason, eli femma. Ehkä kesää lähestyttäessä kiinni, näin ainakin on tavoite.
:frown::thumbfh:Olisin kutosen antanut, mutta mossen seiska pudotti oman arvosanani neloseen.
Kyllä mä olen kanssa vähintään kasin kannalta noilla spekseillä mitä luettelit.:ahem:Ikäryhmä: 45-50.
Painoindeksi kunnossa (pituus 183 cm / keskipaino n. 75kg).
En noudata erityistä dieettiä vaan syön monipuolisesti "kaikkea" niin paljon kuin hyvältä tuntuu.
Ei kroonisia vaivoja. Muutama vuosi sitten oli vähän alaselkäkipua mutta se on poissa.
Sairastan erittäin harvoin, en muista milloin edellinen lääkekuuri (viimeisen parinkymmenen vuoden aikana ollut muutaman kerran tarvetta penisilliinille).
Ei autoa, joten hyötyliikuntaa tulee mukavasti.
En varsinaisesti treenaa, mutta harrastan liikuntaa. Tämä on kuitenkin toisinaan epäsäännöllisestä ja määrällisesti hieman liian vähäistä (esim. pyöräily, luistelu, lenkkeily, laskettelu jne).
Alkoholinkäyttö OK
Uskon että 3k ei Cooperin testissä olisi mahdottomuus n. kuukauden valmistautumisella.
Sanoisin että tämä vastaa kasia.
http://kuntoplus.fi/testaa-itsesi/liikuntatestit/cooperintestiIkäryhmä: 45-50.
Painoindeksi kunnossa (pituus 183 cm / keskipaino n. 75kg).
Uskon että 3k ei Cooperin testissä olisi mahdottomuus n. kuukauden valmistautumisella.
Sanoisin että tämä vastaa kasia.
Ajattelin niin, että ysin ansaitsen sitten kun voin sanoa kuntoilevani säännöllisesti ympäri vuoden hyötyliikunnan lisäksi. Nykyään talvi ja kesä ovat tuossa suhteessa liian passiivisia. Kymppi tulisi sitten kun useampi tekijä olisi tiedossa ja hallinnassa. En esimerkiksi tiedä kolesteroliarvojani tai verenpainettani. Alkoholinkulutusta voisi myös säätää piirun verran vähäisemmäksi.Kyllä mä olen kanssa vähintään kasin kannalta noilla spekseillä mitä luettelit.:ahem:
Mä en pääsis kolmea tonnia edes viiden vuoden treenillä. Enkä ole päässytkään.:thumbfh: