Haasilta huono päätös. Schumista ei kehkeydy mestaria, mutta väittäisin kehittyvän paremmaksi kuin Magnussen. Schumacher on ollut vaikean alun jälkeen aivan Magnussenin tasolla. Rattiin tulee Hulkenberg, tulokset tuosta ei ainakaan nouse.
Kaikista ihmeellisintä on kuitenkin se, että Ferrari vaikuttaa vetäneen Schumacherilta tuen pois kokonaan. Jopa täysin luokaton Giovinazzi nauttii siellä edelleen luottamusta vaikka toki italialaisille sitä irtoaa aina enemmän kuin muille. Schumacherin persoonassa on pakko olla jotain vikaa, koska omasta mielestäni hänen ajosuorituksensa eivät olleet niin huonoja.Mickin lausunto. Kovin hän sanoo että ansaitsee paikan ykkösissä ja lopussa vielä PTV (Prove them wrong). Hänhän oli vapaata ristaa Aston Martinille, Alpinelle, Alpha Taurille ja Williamsille, mutta mikään talli ei ollut kiinnostunut hänestä vaikka varmasti jokaiseen näihin oli yhteydessä. Melko katkeraa settiä.
Ja kun autoa ajaa kaksi vanhaa kaakkia, niin koskaan ei voi olla varma, että johtuuko huono suorituskyky autosta vai kuljettajista. Tämänkin kauden tuloksia kun katsoo, niin Schumacher on ajanut varsin tasaisesti koko kauden mutta Magnussen vaikuttaa sulaneen. Onko auto huonontunut vai väsähtikö Magnussen?Haasilta huono päätös. Schumista ei kehkeydy mestaria, mutta väittäisin kehittyvän paremmaksi kuin Magnussen. Schumacher on ollut vaikean alun jälkeen aivan Magnussenin tasolla. Rattiin tulee Hulkenberg, tulokset tuosta ei ainakaan nouse.
En ole täysin laskenut, mutta keski-ikä ei juurikaan laske noiden myötä. Jonkin verran, mutta Nick De Fries ja Hulkenberg ovat suht iäkkäitä tilalle tulijoita F1 mittapuulla.Pahimmassa tapauksessa Abu Dhabin GP on viimeinen F1- kilpailu neljälle kuljettajalle, eli Vettelille, Ricciardolle, Latifille ja Schumacherille. Vettel tietysti lopettaa uransa, mutta kyllä se näiden muidenkin on välivuoden jälkeen enää takaisin tulla lajiin
Itse vaihtaisin Steinerin pois, vaikuttaa sellaiselta joka tuhoaa kuijettajien uria. Onkos Haasilta tullut yhtään lupaavaa kuljettajaa eteenpäin muihin talleihin?Sitäkin on kysyttävä, että kun Haas on kiertänyt sarjaa jo seitsemän kautta ja tulokset ovat aina olleet yhtä huonoja, niin pitäisikö kokeilla eri strategiaa kuin saman vanhan kaavan toistaminen. Vuoroin on hoettu tallin tarvitsevan kokemusta, vuoroin jatkuvuutta. No eipä ole auttanut. Mieli muuttuu aina paniikkireaktion omaisesti, kun tuloksia ei tule. Arvelen Kyntterin repivän taas hiuksia päästään ensi kesänä ja kiroavan hitautta ja romun määrää, kun kaverit ajavat kilpaa puoli minuuttia muiden takana ja kolaroivat keskenään. Tästä syystähän Magnussen ja Grosjeankin saivat kenkää, kun kolistelivat keskenään vaikkei olisi ollut mitään tarvetta taistella.
Jos ei ole rohkeutta kokeilla mitään uutta, niin onko sitten järkeä jatkaa sarjassakaan. Uusien sääntöjen puitteissa olisi mahdollista myydä talli pois hyvällä voitolla jollekulle rohkeammalle tekijälle.
On puhuttu myös kovasta tahdosta tuoda amerikkalainen kuljettaja sarjaan, mutta näinpä se on taas Williams joka sen tekee, kun Haasilla vain puhallellaan muniin. Jopa Alpha Taurilla yritettiin amerikkalaista mutta se kaatui superlisenssiin liittyviin ongelmiin. Schumacher ja Mazepin olivat Haasin ensimmäiset omat nostot F1-sarjaan, muuten on aina menty toisten kouluttamilla ja kuluttamilla kuljettajilla.Itse vaihtaisin Steinerin pois, vaikuttaa sellaiselta joka tuhoaa kuijettajien uria. Onkos Haasilta tullut yhtään lupaavaa kuljettajaa eteenpäin muihin talleihin?
Mitä Steiner nyt on tuhonnut? Mickillä oli mahdollisuus loikata toiseen talliin mutta mikään talli ei ollut kiinnostunut. Markkinat ovat nyt hinnoitelleet Mickin arvon ja se oli heikko.Itse vaihtaisin Steinerin pois, vaikuttaa sellaiselta joka tuhoaa kuijettajien uria. Onkos Haasilta tullut yhtään lupaavaa kuljettajaa eteenpäin muihin talleihin?
Olisikohan kyseessä tuo leija olemus. Oltiin menossa minne milloinkin vailla näyttöjä ja loppuun asti oltiin luottavaisia jonkin suhteen.Kaikista ihmeellisintä on kuitenkin se, että Ferrari vaikuttaa vetäneen Schumacherilta tuen pois kokonaan. Jopa täysin luokaton Giovinazzi nauttii siellä edelleen luottamusta vaikka toki italialaisille sitä irtoaa aina enemmän kuin muille. Schumacherin persoonassa on pakko olla jotain vikaa, koska omasta mielestäni hänen ajosuorituksensa eivät olleet niin huonoja.
Eipä Haasilla ole ollutkaan noita lupaavia kuljettajia. Schumacher olisi parhaina päivinään ollut ehkä jonkun Oconin tasoinen kuljettana, jos sitäkään. Mazepin toinen nuori kuljettaja, mutta muuten kuskit ovat olleet jo veteraaneja.Itse vaihtaisin Steinerin pois, vaikuttaa sellaiselta joka tuhoaa kuijettajien uria. Onkos Haasilta tullut yhtään lupaavaa kuljettajaa eteenpäin muihin talleihin?
No paalupaikka ei ole väsähtämisen merkki.Ja kun autoa ajaa kaksi vanhaa kaakkia, niin koskaan ei voi olla varma, että johtuuko huono suorituskyky autosta vai kuljettajista. Tämänkin kauden tuloksia kun katsoo, niin Schumacher on ajanut varsin tasaisesti koko kauden mutta Magnussen vaikuttaa sulaneen. Onko auto huonontunut vai väsähtikö Magnussen?
No yksittäinen väläytys. Onhan tuo nyt lupaavan alun jälkeen muuten taantunut taas ihan samaksi sählääjäksi, mitä oli edellisellä urallaankin. Etusiivet säpäleinä joka toisen startin jälkeen jne.No paalupaikka ei ole väsähtämisen merkki.
En kyllä ymmärrä noita sinun lasejakaan, kuulostat jo ihan Ralffilta. Mankkuhan on ollut se joka on pystynyt tuomaan pistesijoja kotiin montakin kertaa + sprinteistä vaikka on siipiä mennytkin matkan varrella. Schumacher on tuonut kaksi kertaa pistesijoja kotiin ja koheltanut autoja lunastukseen kolme kertaa. Että en tiedä missä te näette sitä potentiaalia kun Mickin vauhti on parantunut, mutta jäänyt korkeintaan Mankun tasolle. Mankku on kuitenkin ollut se joka on väläytellyt jotain valoa tunnelin päässä toisin kuin Mick. Se että syyttää Magnussenia siitä ettei pysty taistelemaan Aston Martinia vastaan niin miten ne Mickin pisteet, pelkkä viaton Steinerin uhri?En ymmärrä tuota Magnussenin jatkoakaan. Magnussen on koheltanut pisteitä menemään sillä mitalla, että ilman niitä taistelisi Astonin kanssa samoista sijoista.
Kmag sai myös pisteensä käytännössä alkukaudesta, jonka jälkeen taisi hyytyä Mickin taakse käytännössä joka alueella.En kyllä ymmärrä noita sinun lasejakaan, kuulostat jo ihan Ralffilta. Mankkuhan on ollut se joka on pystynyt tuomaan pistesijoja kotiin montakin kertaa + sprinteistä vaikka on siipiä mennytkin matkan varrella. Schumacher on tuonut kaksi kertaa pistesijoja kotiin ja koheltanut autoja lunastukseen kolme kertaa. Että en tiedä missä te näette sitä potentiaalia kun Mickin vauhti on parantunut, mutta jäänyt korkeintaan Mankun tasolle. Mankku on kuitenkin ollut se joka on väläytellyt jotain valoa tunnelin päässä toisin kuin Mick. Se että syyttää Magnussenia siitä ettei pysty taistelemaan Aston Martinia vastaan niin miten ne Mickin pisteet, pelkkä viaton Steinerin uhri?