Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Musta Risto on yliarvostettua kuraa. Tämä tieto kiinnostani kaikkia.
Itse luonnehtisin Riston luomumuusikoksi - ja siinä mielessä Peitsamon hengenheimolaiseksi. Molempien kappaleet ovat tuollaisia talouspaperille roiskaistuja luonnoksia, mikä tekee niistä kotikutoisella tavalla ilmaisuvoimaisia.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Itse luonnehtisin Riston luomumuusikoksi - ja siinä mielessä Peitsamon hengenheimolaiseksi. Molempien kappaleet ovat tuollaisia talouspaperille roiskaistuja luonnoksia, mikä tekee niistä kotikutoisella tavalla ilmaisuvoimaisia.
Et ole ainoa, joka on yrittänyt mua samoin sanakääntein käännyttää Riston ystäväksi, onnistumatta. Lienen siis väärässä, kun ei vaan onnistu millään saamaan Riston naivismista otetta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Pink Floyd: Animals, sit Pink Floyd: In The Flesh ja Pink Floyd: The Wall

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Nämä herrat pokkasivat ensimmäisen lauluntekijöiden PEN-palkinnon. Ei huono valinta ollenkaan. Jos joku ei sitä vielä tiennyt, niin Chuck Berry on poikkeuksellinen lahjakkuus - myös sanoittajana.

Reelin' and Rockin'

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
David Bowie - Scary Monsters, sit Menahan Street BAnd - Make the Road by Walking, sit Peter Gabriel - So, sit The Style Council - Our Favourite Shop, sit Gorillaz - Gorillaz

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Nick Cave & The Bad Seeds: No More Shall We Part, sit Grinderman: Grinderman ja Grinderman: Grinderman 2