Kyrsivat nykysanonnat... :mad:

Apa_02

Well-known member
Liittynyt
24.4.2001
Viestit
623
Minua ärsyttää hieman viimeaikoina useasti lukemani sana. Se sana on KUUKKE. Lähinnä sen yletön käyttö (erään nimeltämainitsemattoman henkilön osalta) sekä se, etten ymmärrä mitä se tarkoittaa lain, ärsyttää.
En minä valita, mutta kyllähän se kyrsii!
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Apa_02 sanoi:
Minua ärsyttää hieman viimeaikoina useasti lukemani sana. Se sana on KUUKKE. Lähinnä sen yletön käyttö (erään nimeltämainitsemattoman henkilön osalta) sekä se, etten ymmärrä mitä se tarkoittaa lain, ärsyttää.
En minä valita, mutta kyllähän se kyrsii!
Se on 1,5-vuotiaan poikani yleissana kaikell... Kuukke!
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
OoPee sanoi:
Tai jos se haluu kuuklettaa, mutta ei osaa sanoa vielä ällää? :eek!:
Vaikka ei osaa sanoa juuri mitään, tekee hän aikamoisia hätä-kuukkeja silloin tällö....Kuukke!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Captain Howdy sanoi:
Vaikka ei osaa sanoa juuri mitään, tekee hän aikamoisia hätä-kuukkeja silloin tällö....Kuukke!
Mä olen hieman pettynyt, ettei tuolla ole vielä minkäänlaista mainintaa Kuukkesta. Hilavitkuttimista, hoksottomista sekä muutamasta muusta asiasta kyllä :thumbdown
 

Apa_02

Well-known member
Liittynyt
24.4.2001
Viestit
623
Eli siis KUUKKE on samanlainen sana kuin South Parkissa oli jossain jaksossa se marklar?
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
OoPee sanoi:
Mä olen hieman pettynyt, ettei tuolla ole vielä minkäänlaista mainintaa Kuukkesta. Hilavitkuttimista, hoksottomista sekä muutamasta muusta asiasta kyllä :thumbdown
Aika lailla paskaa kirjoitat nyt kuuleppas Oupe!!! Katsoppas uudestaan!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Captain Howdy sanoi:
Aika lailla paskaa kirjoitat nyt kuuleppas Oupe!!! Katsoppas uudestaan!
Niin mutta pettyneenä joudun havaitsemaan, ettei Kyyllä näköjään ole mitään asiaa kuukesta :nope:
 
Ylös