OoPee
Nuori ikäisekseen
NIINHÄN NE KAVERIT SIELLÄ DAMISSA ON KERTONU!Runar ja Kyllikki sanoi:NO EN TIETENKÄÄN TINKINY, MULLA ON TIETTY NETTOHINNAT!
NIINHÄN NE KAVERIT SIELLÄ DAMISSA ON KERTONU!Runar ja Kyllikki sanoi:NO EN TIETENKÄÄN TINKINY, MULLA ON TIETTY NETTOHINNAT!
Tuutausari? Valitettavasti sitäkin eräs radiokanava ainakin käyttää.Il Tempo Gigante sanoi:-
kusari
-
kasari
ysäri
-
Ehdotuksia, va rog.
En usko, ei tuommoinen voi olla totta.Bobakki sanoi:Tuutausari? Valitettavasti sitäkin eräs radiokanava ainakin käyttää.
Se on 1,5-vuotiaan poikani yleissana kaikell... Kuukke!Apa_02 sanoi:Minua ärsyttää hieman viimeaikoina useasti lukemani sana. Se sana on KUUKKE. Lähinnä sen yletön käyttö (erään nimeltämainitsemattoman henkilön osalta) sekä se, etten ymmärrä mitä se tarkoittaa lain, ärsyttää.
En minä valita, mutta kyllähän se kyrsii!
Tai jos se haluu kuuklettaa, mutta ei osaa sanoa vielä ällää? :eek!:Captain Howdy sanoi:Se on 1,5-vuotiaan poikani yleissana kaikell... Kuukke!
Vaikka ei osaa sanoa juuri mitään, tekee hän aikamoisia hätä-kuukkeja silloin tällö....Kuukke!OoPee sanoi:Tai jos se haluu kuuklettaa, mutta ei osaa sanoa vielä ällää? :eek!:
Kai se on tuokin syy käyttää/täyttää forum samalla sanallaCaptain Howdy sanoi:Se on 1,5-vuotiaan poikani yleissana kaikell... Kuukke!
Mä olen hieman pettynyt, ettei tuolla ole vielä minkäänlaista mainintaa Kuukkesta. Hilavitkuttimista, hoksottomista sekä muutamasta muusta asiasta kyllä :thumbdownCaptain Howdy sanoi:Vaikka ei osaa sanoa juuri mitään, tekee hän aikamoisia hätä-kuukkeja silloin tällö....Kuukke!
Aika lailla paskaa kirjoitat nyt kuuleppas Oupe!!! Katsoppas uudestaan!OoPee sanoi:Mä olen hieman pettynyt, ettei tuolla ole vielä minkäänlaista mainintaa Kuukkesta. Hilavitkuttimista, hoksottomista sekä muutamasta muusta asiasta kyllä :thumbdown
Kuukke on 187. asia! Onnea Kuukelle! :thumbup:Captain Howdy sanoi:Aika lailla paskaa kirjoitat nyt kuuleppas Oupe!!! Katsoppas uudestaan!
Niin mutta pettyneenä joudun havaitsemaan, ettei Kyyllä näköjään ole mitään asiaa kuukesta :nope:Captain Howdy sanoi:Aika lailla paskaa kirjoitat nyt kuuleppas Oupe!!! Katsoppas uudestaan!
Joo mutta lausuntaohje alkuperäisen esittäjän lausumana löytyy kyllä!OoPee sanoi:Niin mutta pettyneenä joudun havaitsemaan, ettei Kyyllä näköjään ole mitään asiaa kuukesta :nope:
Näinhän se kieltämät...Kuukke!burb sanoi:Olipa lyhyt nauh... KUUKKE!