Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa.
Alkoholia juodessa: Vetää keittoa.
Alkoholia juodessa: Vetää keittoa.
JayR sanoi:Ehkä olen jo vanha pieru, mutta käytän edelleen 'kiintolevystä' nimitystä winsu. Tulee sanasta winchester
Aarg. Joitain ihmisiä pitäisi kieltää ilmaisemasta itseään kielellisesti lainkaan.Il Tempo Gigante sanoi:Votettaa. Tällaistakin jotkut idiootit käyttävät sanan äänestäminen sijasta.
tai joku perustaa toikin. :thumbfh:Il Tempo Gigante sanoi:Votettaa. Tällaistakin jotkut idiootit käyttävät sanan äänestäminen sijasta.
Mutku sanoi:tai joku perustaa toikin. :thumbfh:
TämäAJ sanoi:Mikä olisi se kaikkien hyväksymä ja oikea tapa ilmaista itseään?
Meni muuten sitten Winchesterkin konkkaan. Kääntyis John Wayne haudassaan, jos tietäisJayR sanoi:Ehkä olen jo vanha pieru, mutta käytän edelleen 'kiintolevystä' nimitystä winsu. Tulee sanasta winchester
Esimerkki eräältä IRC-kanavalta vähän aikaa sitten, eli kirjoitetussa kielessäkin käyttävät tuota nykyisin:Runar ja Kyllikki sanoi:"Joutuu ruveta tehdä", "Ei pysty tehdä"...ihan käsittämätöntä että nykyisin on alettu puhua noin.
Hyvä että selvitit, toi meni vähän ohi (enkä jäänyt miettimään moista). Kuvittelin, että se vaan meni 'kroisostelun' piikkiin.Moe Szyslak sanoi:ja 'Maalaa venettä' tarkoittaa että on kerää puolukoita pikkareihin eli on kivikautiset.
Moe Szyslak sanoi:BBstä on tullut pari HYVÄÄ sanontaa:
Virpominen on sama kuin vemppaaminen
ja 'Maalaa venettä' tarkoittaa että on kerää puolukoita pikkareihin eli on kivikautiset.
Eli olen vain sivistymätön tröpö:thumbfh:AJ sanoi:Reikäpeli on yksi tapa laskea tulosta golfissa. Siinä ei ratkaise kokonaislyöntimäärä, vaan voitetut reiät.