Makkonen
Guest
Niinku. Voi prkl! BB:stä pois potkittu (olikos se Heidi?) puhu niinku et niinku sanaa tulee niinku joka väliin. Toi on niinku niin ärsyttävää. :nope:
tai siis tiätsä niinku :jaska:JayR sanoi:Niinku. Voi prkl! BB:stä pois potkittu (olikos se Heidi?) puhu niinku et niinku sanaa tulee niinku joka väliin. Toi on niinku niin ärsyttävää. :nope:
Mikäs NYKYsanonta tuo muka on?Alkomaholi.
Mua vituttaa kun tää hokema "todnäk"!
tai siis tiätsä niinku :jaska:
Näitä ei ole käytetetty kuin vähintään 30 vuotta kaikkia.Alkomaholi.
Korjasin pienen asiavirheen kommentistasi.Näitä ei ole käytetetty kuin vähintään 3000 vuotta kaikkia.
Sorry. Kaikki eivät muista noita 3000 vuoden takaisia aikoja yhtä hyvin.Korjasin pienen asiavirheen kommentistasi.
Täällä kun ei ole aikaa, niin 30 ja 3000 vuotta vanhat jutut on periaatteessa kaikki tapahtuneet just äsken tai sanoisinko, notta tapahtuvat parhaillaan.Sorry. Kaikki eivät muista noita 3000 vuoden takaisia aikoja yhtä hyvin.
No siinä kintaalla.Täällä kun ei ole aikaa, niin 30 ja 3000 vuotta vanhat jutut on periaatteessa kaikki tapahtuneet just äsken tai sanoisinko, notta tapahtuvat parhaillaan.
No joo. Siitä huolimatta ne kyrsivät. Niinku.Näitä ei ole käytetetty kuin vähintään 30 vuotta kaikkia.
Just joo.No joo. Siitä huolimatta ne kyrsivät. Niinku.
Nuo olivat kanssa ihan tuoreita.Mua ei pänni mitkään "nykysanomat",koska miten ihminen haluaa ilmaista itseään on heidän asiansa.Ei vaikuta minuun paskaakaan.
Joo, ei muakaan kiinnosta sun mielipiteet! :mad_old:Mua ei pänni mitkään "nykysanomat",koska miten ihminen haluaa ilmaista itseään on heidän asiansa.Ei vaikuta minuun paskaakaan.