Puupää
Señor Member
kyrsivä nykysanonta: pelittää :nope: eikö se ole jo aikansa elänyt. Nykyään sitä kuulee vain joidenkin vanhusten (40-kuoleman väliltä) suusta kun ne kuvittelee olevansa "ajanhermolla"
Määki ihmettelin kauan että mitä ihmeen paistinpannua se oikein meinaa.Jone sanoi:Miekii vasta noin kuukausi takaperin sain kuulla mitä tuo kasari tarkottaa...
Loistavaa !!! Magnificent !!!Captain Howdy sanoi:Joo mutta lausuntaohje alkuperäisen esittäjän lausumana löytyy kyllä!
Il Tempo Gigante sanoi:Loistavaa !!! Magnificent !!!
Tämä pelastaa & piristää tätäkin perjantaita paljon, joskin se myös tavallaan palauttaa ajatuksia aikoihin joihin ei enää ole paluuta...
Nänty.
Juu, niin palaa, mutta se ei valitettavasti ole se paras tupla-trilogia.AJ sanoi:Paluuista puheen ollen eräs trilogia palaa tänään TV-ruutuihin.
*häpee*AJ sanoi:Tää nyt on ihan turhaa marmatusta, mutta ärsyttää, kun jotkut puhuvat kovosta ja tarkoittavat sillä tietokoneen kiintolevyä. Kovo sana tulee sanasta hardware eli laitteisto, eikä suinkaan termistä hard disk.
Ehkä olen jo vanha pieru, mutta käytän edelleen 'kiintolevystä' nimitystä winsu. Tulee sanasta winchesterAJ sanoi:Tää nyt on ihan turhaa marmatusta, mutta ärsyttää, kun jotkut puhuvat kovosta ja tarkoittavat sillä tietokoneen kiintolevyä. Kovo sana tulee sanasta hardware eli laitteisto, eikä suinkaan termistä hard disk.
Palkopoika sanoi:*häpee*
MÄ luulin, että moon ainoo joka vielä sillontällöin käyttää tota nimitystä. :eek!:JayR sanoi:Ehkä olen jo vanha pieru, mutta käytän edelleen 'kiintolevystä' nimitystä winsu. Tulee sanasta winchester
!Caminman sanoi:Minua hairitsee nama "uuden teknologian" suomalaiset sanat. Ei niista perskutarallaa saa mitaan selvaa. :dunno:
Tonne on muuten koottu sieltä ärsyttävimmästä päästä amatöörien kehittämää atk-slangia oikeine selityksineen:AJ sanoi:Tää nyt on ihan turhaa marmatusta, mutta ärsyttää, kun jotkut puhuvat kovosta ja tarkoittavat sillä tietokoneen kiintolevyä. Kovo sana tulee sanasta hardware eli laitteisto, eikä suinkaan termistä hard disk.
Mun pitäis forkata oma kovo. :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Tonne on muuten koottu sieltä ärsyttävimmästä päästä amatöörien kehittämää atk-slangia oikeine selityksineen:
http://www.kuake.net/kovo/
Mulla ois tuohon korjaus:Runar ja Kyllikki sanoi:Tonne on muuten koottu sieltä ärsyttävimmästä päästä amatöörien kehittämää atk-slangia oikeine selityksineen:
http://www.kuake.net/kovo/