Kysymyksiä F1-forumin moderaattoreille

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Eli jos mä vastaan yhteen kymmenestä samalla mitalla niin JPPn modetutkan perusteella ollaan tasoissa. Hienoa toimintaa, jatka samaan malliin.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24243
Sijainti
lappeen Ranta
Siis mitä poistit?
Sen huomautusosan viestistäni.

En tiedä missasitko JPP yhden tärkeän pointin, eli sen että Rainier laittoi markojiin suuhun sanoja...?
Viestini alussa ennen poistamista ollut huomautusosa piti sisällään sen kanssa. Jatko on muuten vaan yleisluontoista lätinää.

Ei se Rainierin sanojen suuhunlaittaminen sinänsä oikeastaan sen kummempi ollut kuin mitä markoj alla olevassa lainauksessa laittaa mun suuhun. En nyt ainakaan äkkiseltään muista, missä olisin modetutkani perusteella asettanut yhteen kymenestä samalla mitalla vastaamisen tasoissa olemiseksi.
Eli jos mä vastaan yhteen kymmenestä samalla mitalla niin JPPn modetutkan perusteella ollaan tasoissa. Hienoa toimintaa, jatka samaan malliin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kohdassa 3 mainitset lahtari-sanaa käytetyn. Tein johtopäätökset kera päässälaskun ja päädyin suhteeseen 1:10.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mutta asia on tullut erittäin selväksi, te ette puutu rainerin mihinkään tekemisiin ja sanomisiin. Vastauksena taas tulee vain hieman piilotettua vittuilua.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jos ei oo forumin tasossa hurraamista niin tänä vuonna on nähty niin luokattoman paskaa moderointia että ihmettelen miten te kehtaatte vielä pestillänne istua.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Kyllähän markoj etädiagnosoi hahmoja jotka eivät jaa hänen poliittista arvomaailmaansa, vihjailemalla lääkkeiden ottamattomuudella, ja jos hänen historian vääristelyllä erehtyy melkein hassuttelemaan, niin sitten tulee nimitetyksi runkkariksi.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kyllähän markoj etädiagnosoi hahmoja jotka eivät jaa hänen poliittista arvomaailmaansa, vihjailemalla lääkkeiden ottamattomuudella, ja jos hänen historian vääristelyllä erehtyy melkein hassuttelemaan, niin sitten tulee nimitetyksi runkkariksi.
Tarkoittanet sitä, kun pistit minun sanomaksesi oman harhaisen pääsi houreita ja kommentoin siihen jotain seksielämästäsi.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tarkoittanet sitä, kun pistit minun sanomaksesi oman harhaisen pääsi houreita ja kommentoin siihen jotain seksielämästäsi.
Kun sun näihin juttuihin ei puututa, niin ethän sitten voi nillittää kun Rainierin tekemisiin ei puututa.
 

Örfil

Guest
En tiedä burbin pontimia asian taustalla - toki ihmettelen niitä, taas - kun selitin että alunperin postasin että olen ollut 5 kk raittiina. Tai tiedän minä pontimet, mutta ei nyt mennä siiihen
Se oli sitten tyhmäksi mainitsemisen arvoinen asia. Turha selitellä kenenkään ettei se sitä ollut.
no, Markon asenne mua kohtaan on ja pysyy ja minun myös vastavuoroisesti. No problem. Ei kosketa forumin perusrakenteisiin, tämä mikään halailuforumi kuitenkaan ole :thumbup:

Asiasta perin kummallisen tekee sen että a) mukaan tuli taas tuttu sivustahuutelijakaarti ja b) minua ja markoa (?) asia ei asia pahemmin olisi sen enempää häirinnyt, niin seuraavaksi c) salmiakkiherra on täällä vähän kuin vihjaamassa että olis bannin paikka ("raskauttavien" asianhaarojen kanssa) ja veti tähän pieneen sanailuun lainkaan kuulumattomana otsalohkon ryppyyn.

Nämä lahtari -nimitykset eivät ole sitten häirinneet laisinkaan? Tuosta postauksesta ei muistaakseni ole edes kovin pitkää aikaa. Minulla se meni toisesta sisään ja toisesta ulos, ei tässä nyt voi joka saakelin sanomisesta alkaa herneitä vetelemään.

Jos ruvetaan katsomaan suurennuslasilla muutamaa ko. postausta, voidaan ahtaasti tulkittuna väittää sanoja laitetun suuhun, mutta kun pitkä postaushistoria on sitä että olen "tyhmä kun on oikeistolainen ajatusmaailma" niin asiahan oli juuri niin kuin sanoin tässä kohupostauksessani

On tämä ihme nyppimistä taas :nope:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24243
Sijainti
lappeen Ranta
Kohdassa 3 mainitset lahtari-sanaa käytetyn. Tein johtopäätökset kera päässälaskun ja päädyin suhteeseen 1:10.
Ei ollut muistikuvaa siitä, kuka sanaa käytti. En muistanut sitäkään, missä ketjussa sanaan törmäsin.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Burbin asiallinen kysymys moderaattorien kannasta liukeni johonkin. Siis toisten kirjoituksia saa vääristellä ja jopa keksiä heidän sanomisiaan?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24243
Sijainti
lappeen Ranta
Mutta asia on tullut erittäin selväksi, te ette puutu rainerin mihinkään tekemisiin ja sanomisiin. Vastauksena taas tulee vain hieman piilotettua vittuilua.
Erittäin selväksi on näköjään tullut. Rainier on ollut pariin otteeseen jäähylläkin ja nyt laitoin huomautuksen (jonka tosin poistin kun ei kelvannut). Että mihinkään Rainierin tekemisiin ja sanomisiin ei tosiaankaan olla sitten puututtu.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tuohan vaikuttaa ihan asialliselta keskustelulta verrattuna Asiakeskustelun toikkeihin. Siellähän modetkin kommentoivat esim. viestejä tyylillä "hevonpaskaa"... ja sallivat suoran nimittelyn sekä henkilökohtaisuuksiin menon.
Salliihan se myös sun harrastaman agendapostaamisen ja trollaamisen. Ei toikkiakaan (paitti treeni), jossa et viittaa Ay-liikkeeseen. Sait sen eurotoikkiinkin jo.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24243
Sijainti
lappeen Ranta
Burbin asiallinen kysymys moderaattorien kannasta liukeni johonkin. Siis toisten kirjoituksia saa vääristellä ja jopa keksiä heidän sanomisiaan?
Tuosta oli joskus vissiin apaut vuosi sitten aika paljon vääntöä ja ainakin lainausten muuttelu kiellettiin.

Mutta jos apaut kaikki tiukemmin asioista vääntävät vuoronperään pistää sanoja toistensa suihin ja siinä sivussa etädiagnosoi, niin jossain vaiheessa moderaattori tulkitsee asian niin, että ne tykkää siitä sekä itseensä sovellettuna että itse toisiin soveltaen. Ja kun suht aikuisia suurinpiirtein kaikki foorumistit on (ainakin politiikasta vääntävät), niin aika saakelin turhalta tuntuu kaikenmaailman "hei toi sano tolleen", "mutku toi ensin", "miks toi sai rangaistuksen ku ei toi toinen sillon saanu" jne. jne. jne. -valitus. Edelleen siis oletettavasti aikuisilta ihmisiltä.

Eli tarvitaanko tänne oikeesti sääntö tyyliin "Älkää vittuilko[SUP](*)[/SUP] toisillenne!" ennen kuin se vittuilu loppuu?

(*) vittuilua on tässä yhteydessä esimerkiksi sanojen pistäminen toisen suuhun, etädiagnosointi, sellaisten asioiden kirjoittamista, joiden tietää ärsyttävän toista foorumistia sekä yleensäkin ottaen kaikki kirjoittaminen jonka seurauksena toinen nimimerkki vittuuntuu.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Parasta olisi jättää nillitäminen moderoinnista ja keskittyä omiin keskustelutaitoihin. Yleensä vähemmän saa vittuilua, kun ei vittuile muille. Ja jos muilta menee ensiksi käämit, niin olet voitolla. Tarvittaessa vastapalloon lyönti on paikallaan.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Salliihan se myös sun harrastaman agendapostaamisen ja trollaamisen. Ei toikkiakaan (paitti treeni), jossa et viittaa Ay-liikkeeseen. Sait sen eurotoikkiinkin jo.
En ole trolli. Toisekseen työmarkkinat koskee useimpia asiakeskustelun toikkeja. Pahoittelut että asia sinua kovin harmittaa.
 
Ylös