Kysymyksiä F1-forumin moderaattoreille

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18211
Rainierin bannista seuraavassa.

Edelleen modet voisi perua päätöksen ja myöntää ylilyöntinsä. Löytyykö selkärankaa tehdä se?
Tämä on näköjään hoidettu niin, että sallitaan Rainierin viestien tulo forumille välimiehien kautta, ja jopa itse toimitaan "kuriirina". Eikö se olis vaan helpompaa ottaa ne bannit pois? Renessanssinerohan taisi saada joskus bannit, kun kirjoitteli Jonin bannin aikana tämän tekstiviestillä laittamia viestejä forumille.

Ei sillä, että tämä asia minua hirveästi haittaisi, mutta onpahan muuten vaan erikoista.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Olen perumisen kannalla, mutta osallistuminen "kisoihin" on nyt aika harmitonta kuitenkin. Muita viestejä ei liene laitettu. Järki käteen myös tässä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Rainierin bannista seuraavassa.



Tämä on näköjään hoidettu niin, että sallitaan Rainierin viestien tulo forumille välimiehien kautta, ja jopa itse toimitaan "kuriirina". Eikö se olis vaan helpompaa ottaa ne bannit pois? Renessanssinerohan taisi saada joskus bannit, kun kirjoitteli Jonin bannin aikana tämän tekstiviestillä laittamia viestejä forumille.

Ei sillä, että tämä asia minua hirveästi haittaisi, mutta onpahan muuten vaan erikoista.
En muista ainakaan Renessanssineroa tuon takia jäähytetyn.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7204
En muista ainakaan Renessanssineroa tuon takia jäähytetyn.
Ainakin modeilta tuli Renessanssinerolle käsky lopettaa Jonin viestien välittäminen, mutta ei hän bannia siitä minunkaan muistikuvien mukaan saanut, kun lopetti heti käskyn saatuaan Jonin viestien välittämisen.
 

täyttä häkää

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
93
Vapaalta lainattu:

Jokusen päivän tässä ollut (keskiviikosta), viestejä siirrellyt ja poistanutkin. Jopa omia. Kun väärään paikkaan postannut. Ei oo vissiin kukaan huomannut mitään?
Ei ole, ei. Saisiko näistä mode-tiimin muutoksista Virallisen Ilmoituksen johonkin esim. tänne ylläpito-osiolle?

Mistä ne modet taas näkikään?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Vapaalta lainattu:



Ei ole, ei. Saisiko näistä mode-tiimin muutoksista Virallisen Ilmoituksen johonkin esim. tänne ylläpito-osiolle?

Mistä ne modet taas näkikään?
Ylhäällä on palkissa 'pikalinkit' ja pudotusvalikko jossa 'forumin silmäätekevät'.

Tosiaan olen jonkun viestin siirtänyt ja poistanut asiapuolelta 'join liikaa kaljaa-tyyppisiä' jotka ei liity itse topikin aiheeseen. Mitään murinoita en ole niistä esittänyt esittäjille enkä naamaani väännellyt.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Helpolla tuli Andyn banni.

Lähetän samalla voikukkia markoj:lle onnistuneesta provosta! :rolleyes:

 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ai se oli provoilua? Tämäkin näkemys on ilmeisesti sitä sitten.
Kyllä se lausahdus oli perustelematonta provoilua. Jälkikäteen selittelyt ovat sitten hiukan tarkempia. Turkki kuuluu Natoon ja Nato on sodassa ISIS:iä vastaan. Turkin toiminta on tietty ollut hiukan leväperäistä, mutta ei se tee Turkista ISIS:n kanssa liittolaista.

Samaisen instituutin toinen tutkija piti vielä tässä kuussa mahdottomana (satuiluna) sitä, että pakolaisvirran mukana soluttautuisi ISIS:ksen taistelijoita. (tai aivopesemiä tyyppejä).
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kyllä se lausahdus oli perustelematonta provoilua. Jälkikäteen selittelyt ovat sitten hiukan tarkempia. Turkki kuuluu Natoon ja Nato on sodassa ISIS:iä vastaan. Turkin toiminta on tietty ollut hiukan leväperäistä, mutta ei se tee Turkista ISIS:n kanssa liittolaista.

Samaisen instituutin toinen tutkija piti vielä tässä kuussa mahdottomana (satuiluna) sitä, että pakolaisvirran mukana soluttautuisi ISIS:ksen taistelijoita. (tai aivopesemiä tyyppejä).
Mistä ihmeestä sä ton tempasit? MV-lehdestä? Onko ollut millainen julistus? Oikeenko kokouksia käyty jne? Vai oliko sellainen normi, "kato mä oon sitä mieltä, ni se on faktaa"?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mistä ihmeestä sä ton tempasit? MV-lehdestä? Onko ollut millainen julistus? Oikeenko kokouksia käyty jne? Vai oliko sellainen normi, "kato mä oon sitä mieltä, ni se on faktaa"?
Niin, aivan.

Muistetaanpas nyt ne herrasmiessopimukset jne. (en lue mv-lehteä! Enkä oikein pitänyt tuosta viittauksesta.) Edit: Ja jos tästä aiheesta on jotain keskusteltavaa, niin lähetä privaa.

Edit2: "Niin, että jos sä puhut paskaa täällä, niin mä en saa kuin privalla yrittää oikoa sua?...."
Olen lähettänyt tästä privan tmoille eli ei ole todellakaan tarkoitus jarnata tästä aiheesta täällä.
 
Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Niin, aivan.

Muistetaanpas nyt ne herrasmiessopimukset jne. (en lue mv-lehteä! Enkä oikein pitänyt tuosta viittauksesta.) Edit: Ja jos tästä aiheesta on jotain keskusteltavaa, niin lähetä privaa.
Niin, että jos sä puhut paskaa täällä, niin mä en saa kuin privalla yrittää oikoa sua? Mitäpä ihan oikeesti, jos joskus myöntäisit olevasi väärässä jonkun asian suhteen. Vai onko sulla todellakin jotain faktaa/pohjaa tuohon väittämääsi, että Nato on sodassa ISISiä vastaan? Miksi siitä ei ole enempää missään puhuttu, jos ovat tuollaisen julistuksen jossain tehneet?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Yksiselitteisesti viesti oli toisesta keskustelijasta negatiiviseen sävyyn.
Kyse on kaiketi poistetusta viestistä, josta olisi voinut antaa varmaan varoituksen. Esim. ottaen huomioon toisen kirjoittajan tavan kirjoittaa provokatiivisesti.

Täällä on voimasuhteet moderoinnissa siirtyneet sellaisiksi, jotta on parempi jättää ainakin railakkaampi/syvällinen keskustelu tekemättä. Jatkossa hymistelette keskenään tämän tyyppisille asiallisille asiapuolen kommenteille.

Juu. Eivät kaikki sentään ole Kokoomuksen navetta-osastoa.
Heh. Hihihiihih....
 
Ylös