Ei mulla ole sille jatkossa mitään tarvetta, mutta ei tossa ole mitään miksei riittäisi piilotus. Eli ihan sama.Ihanko silleen vallan olemattomiin hus veks pois vai riittääkö, että siirtyy pois näkyvistä?
Ei mulla ole sille jatkossa mitään tarvetta, mutta ei tossa ole mitään miksei riittäisi piilotus. Eli ihan sama.Ihanko silleen vallan olemattomiin hus veks pois vai riittääkö, että siirtyy pois näkyvistä?
Siirsin arkistoon. Sieltä voi sitten tulevaisuudessa herkistellä, että: "Oi niitä aikoja, kun kypärää myytiin."Ei mulla ole sille jatkossa mitään tarvetta, mutta ei tossa ole mitään miksei riittäisi piilotus. Eli ihan sama.
:thumbup:Siirsin arkistoon. Sieltä voi sitten tulevaisuudessa herkistellä, että: "Oi niitä aikoja, kun kypärää myytiin."
Riippuu sisällöstä. Jos jäähyyn johtaneen viestin tapaista mökellystä, niin lisää jäähyä.Onko bannien kiertäminen privaviestein ihan ok?
Menee vähän skitsoksi. Käy kuitenkin niin, että kakkonen on jäähyllä ja ykkönen on jo vapautunut ja sitten ei enää muista miten piti olla minkin nikin kanssa. Mullakin puskee välillä Mosse läpi vahingossa.Eikö olisi helpompaa jos jäähyn aikana saisi käyttää kakkosnickiä? Jättäisi vaan jäähyyn johtaneet mökellykset pois.
Nykyinen bulvaanisysteemi on hieman kankea.
Toisille pannaan sanoja suuhun ja toisille kiloja liiveihin :frank:Miten mä tähän nyt liityn taas?
Vitosella vielä tämä vuosi!Miten mä tähän nyt liityn taas?
ja sitten ei enää muista miten piti olla minkin nikin kanssa.
Palstallehan ei pääse jäähyn aikana ränttäämään, ja silloin käytetään jäähy-statusta.Eikös bannit ole sitten ihan turha toimenpide?
Bannien sijasta vaan ohjeistaa kirjoittamaan nätisti ja linkkaamaan kissavideoita.
Hyvä kysymys.Eikös bannit ole sitten ihan turha toimenpide?
Bannien sijasta vaan ohjeistaa kirjoittamaan nätisti ja linkkaamaan kissavideoita.
Esimerkiksi bannatun käyttäjän kakkosnikit on bannattu automaattisesti, riippumatta kommenttien sisällöstä. Need I say more...Minulle nyt ei se ongelma ole avautunut tässä. Jäähyt toimineet tuolla tavalla ties kuinka kauan.
Joutuuhan ne linnakundin aliaksetkin linnaan?? Vaiko ei?!?Esimerkiksi bannatun käyttäjän kakkosnikit on bannattu automaattisesti, riippumatta kommenttien sisällöstä. Need I say more...
Ai on vai? Tämä oli uutta tietoa minulle.Esimerkiksi bannatun käyttäjän kakkosnikit on bannattu automaattisesti, riippumatta kommenttien sisällöstä. Need I say more...
Boldasin vielä tuon edellisestä viestistäni.Eihän banneilla ole mitään virkaa, jos silti saa toisella tilillä täällä viestitellä. Oli ne sitten kuinka asiallisia viestejä tahansa.
Jos taas kehittää täysin uuden persoonan (yleensä se jäähytetyn hahmon henkilöllisyys paljastuu kakkosnikin tekstityylistä) ja saa väisteltyä moderaattorien epäilyt IP:nkin kautta, niin onnea vaan eloon.Kakkosnikkien käyttö jäähyn aikana on kielletty, niitä ei jäähytetä kuitenkaan oletusarvoisesti. Niitten käyttäminen jäähyn aikana taassain on kielletty ja jäähyn koventamisperuste. Jos tuota rikkoo, niin sitten saa kakkosnikinkin jäähypenkille pitämään seuraa.