Kysymyksiä moderaattoreille ja ylläpidolle, vol 107

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Irwin

Well-known member
Jos ei muuta tekemistä nimimerkillä kuin provota ilman minkäänlaisia perusteluja, eikö se ala täyttää jäähyn tunnusmerkkejä?

Lunssila

Well-known member
Jos ei muuta tekemistä nimimerkillä kuin provota ilman minkäänlaisia perusteluja, eikö se ala täyttää jäähyn tunnusmerkkejä?
Voi täältä olla pois muutenkin kuin itselleen jäähyjä pyytämällä.

Irwin

Well-known member
Voi täältä olla pois muutenkin kuin itselleen jäähyjä pyytämällä.
Asiapuolella yritän aina perustella näkemykseni. Lyhyesti, mutta silti.

Btw, voit muuten mielihyvin linkata minulle uudistettujen sääntöjen ajalta sellaisen postauksen minulta, johon sisältyy "perusteetonta provoamista".

DW

2009-2016
Esitin kysymyksen, koska omakin kommentti oli lähtenyt. Epäselväksi jäi. A)En tunne sitten sääntöjä.
B) oli väärä quote, vai
C) A ja B

Lobosaurus

Jopefani
Sijainti
Suamesa
Mulla näkyy vielä etusivulla Kiinan GP aikataulut. Onko vikaa mun selaimen välimuistissa vai eikö sitä enää päivitetä? Ihme touhua äijät.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mulla näkyy vielä etusivulla Kiinan GP aikataulut. Onko vikaa mun selaimen välimuistissa vai eikö sitä enää päivitetä? Ihme touhua äijät.
Tuloksetkin heittää Unkarin GP:n 2007 tienoille.. Kait noille jotain voisi tehdä, jottei niin kuolleelta näyttäisi touhu.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ikibanni ESBC:lle. Ostetaan mainospaikkoja jos on tarve mainostaa omia tuotteita.
Olisiko sääntöihin mahdollista lisätä pykälä, jossa mainostaminen sanktioidaan esimerkiksi 500,- maksulla F1-forumin taustayhtiölle. Moderaattorit päättävät laskun lähettämisestä. Kun on hyväksynyt käyttöehdot rekisteröityessään sopimus sinänsä on pätevä, vaikka maksun todellinen periminen voi olla hiukka haastavaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lupasin, etten kysele enää mitään, mutta pakko on:

- Jos editoi ja poistaa viestin, niin saako sen joku toinen, joka on kerrennyt sen quottaamaan tai muuten säilömään, julkaista?

Viestissä voi olla bannin arvoista kamaa tai henkilökohtaisesti arkaa kamaa.

Ja jos saa, tuleeko viestistä alkuperäiselle kirjoittajalle banni, vaikka on poistanut sen forumilta?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Lupasin, etten kysele enää mitään, mutta pakko on:

- Jos editoi ja poistaa viestin, niin saako sen joku toinen, joka on kerrennyt sen quottaamaan tai muuten säilömään, julkaista?

Viestissä voi olla bannin arvoista kamaa tai henkilökohtaisesti arkaa kamaa.

Ja jos saa, tuleeko viestistä alkuperäiselle kirjoittajalle banni, vaikka on poistanut sen forumilta?
Klassinen "mieti ennenkuin postaat" -tilanne. Mun mielestä alkuperäinen postaaja on aina vastuussa, voi toki itse auttaa tilannetta pyytämällä quotajaa ja/tai modeja poistamaan sen quoten, mutta joskus (ja usein) se voi olla liian myöhäistä.

Se "muuten säilöminen" (copy/paste?) on ehkä kuitenkin poikkeus, puhdasoppinen quote mielestäni ei.

Makkonen

Guest
Kerran on mode pyynnöstäni poistanut quotatun viestini.
Tosin taisi olla edellisen modetiimin aikana.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ja vastaisuuden varalta muillekin tiedoksi: termi perseraiskaaminen. Tästä edespäin sen käyttäminen kuvaamaan muuta tilannetta kuin sitä, että henkilö on raiskattu penetroimalla häntä anukseen, johtaa automaattiseen päivän huiliin.

Edit:
Varoitus myös nimimerkille TontsaH samasta syystä.
Mistä tässä on kyse?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.