Kysymyksiä moderaattoreille ja ylläpidolle, vol 107

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Voi niitä tuurillakin saada Monopolissa. Asemien lisäksi sähkö- ja vesijohtolaitos mukana pelissä. Mutta niille ei voi rakentaa.
(minä voin, kun pikkuveli oli vielä liian pieni)

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
New Posts -ketaletta painaissain ei tule enää ollenkaan mm. Moottoripyörä- tai Veikkausosiosta uusia viestejä, vaikka niitä on sinne näpytelty. Missä mättää, omalla koneella vai sivustolla?

WebSlave

Trackman
New Posts -ketaletta painaissain ei tule enää ollenkaan mm. Moottoripyörä- tai Veikkausosiosta uusia viestejä, vaikka niitä on sinne näpytelty. Missä mättää, omalla koneella vai sivustolla?
Minulla ainakin näkyy päivän ensimmäisellä New Posts-näpäytyksellä kolme veikkauspuolen ketjua ja moottoripyöristä MotoGP-ketju.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Oiskohan niin, että olet sinne jotain kirjoittanut. Kun painat new post näppylää, katsoo servu, että olet sen jo lukenut, koska olet ollut kyseisessä toikissa sitä kirjoittaessasi...

Eiku :eek:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Oiskohan niin, että olet sinne jotain kirjoittanut. Kun painat new post näppylää, katsoo servu, että olet sen jo lukenut, koska olet ollut kyseisessä toikissa sitä kirjoittaessasi...

Eiku :eek:
Tuommoiset ovat ennen näkyneet, mutta ehkä tässä selitys. Kirjoittakaapa vielä testimielessä jotain mopo-osastolle..

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Tuommoiset ovat ennen näkyneet, mutta ehkä tässä selitys. Kirjoittakaapa vielä testimielessä jotain mopo-osastolle..
Niin näkyi joo, mutta nyt se perskule katsoo, että olit juurikin ko toikissa, eikä tuo sitä listalle.

WebSlave

Trackman
Tuommoiset ovat ennen näkyneet, mutta ehkä tässä selitys.
Tuosta tmoi ja minä jurputimme jo Palvelimen vaihto -ketjussa. Jos olet ketjua käynyt jo vilkaisemassa, se häviää uusien ketjujen listalta. Lista ei siis enää kerro kaikkia uusia ketjuja, vaan vain uusia, toistaiseksi lukemattomia ketjuja.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Tuosta tmoi ja minä jurputimme jo Palvelimen vaihto -ketjussa. Jos olet ketjua käynyt jo vilkaisemassa, se häviää uusien ketjujen listalta. Lista ei siis enää kerro kaikkia uusia ketjuja, vaan vain uusia, toistaiseksi lukemattomia ketjuja.
Asia selkisi. Olin liki viikon ilman nettiä ja sen aikana ehtii näköjään tapahtua vaikka mitä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olisko mahdollista saada Rennqeist iggeen tai sille munat kasvamaan, jotta jättäis noi vilkkuvat värikkäät giffit piilon/postaamatta?

Ihan vakavasti.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Olisko mahdollista saada Rennqeist iggeen tai sille munat kasvamaan, jotta jättäis noi vilkkuvat värikkäät giffit piilon/postaamatta?

Ihan vakavasti.
Tuommoisesta kuin Renngeistin postauskesta pitäisi kyllä laittaa vähintään viikon banni ilman hetkenkään pohdintaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.