Kysymyksiä moderaattoreille ja ylläpidolle, vol 107

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Milloin? Ei löydy ainakaan mun inboxista mitää. Hyvin yritätte naamioida kun ajoitus kertoo kaiken minkä takia se poistettiin.
Jossain ketjussa, keskustelussa joskus. En minä tätä tarkemmin muista.

Äläkä selitä mitään väsyneitä salaliittoteorioita, jos se olisi sisällön takia poistettu, poiston kohteena olisi ollut kirjoittaja, ei sigu.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tää on hienoa tää moderaattorius, kun saa vuorollaan olla militantti Kimi-, Alonso-, Vettel- tai Heikkifani. \o/

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tää on hienoa tää moderaattorius, kun saa vuorollaan olla militantti Kimi-, Alonso-, Vettel- tai Heikkifani. \o/
Ei olla ihan turhia jätkiä kun joka ainoa päätös mitä tehdään on väärä.

Ei nimittäin ole osumaprosentti 100 helppo saavuttaa. Asiassa kuin asiassa.

JVR

Banned
Jossain ketjussa, keskustelussa joskus. En minä tätä tarkemmin muista.

Äläkä selitä mitään väsyneitä salaliittoteorioita, jos se olisi sisällön takia poistettu, poiston kohteena olisi ollut kirjoittaja, ei sigu.
Eikös tälläsistä yleensä pistetä infoa inboxiin kuten oon saanu tageista.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olenko ainut, jolla vähän joka toinen forumin linkki osoittaa iPad-mainokseen, vai onko itsellä vaan jotain kikareita? (Ei muilla sivuilla moista)

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
No täällä on hakkeri tehnyt kiusaa viime viikot. Alan asiantuntijat joilla on kokemusta voivat ottaa yhteyttä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Olenko ainut, jolla vähän joka toinen forumin linkki osoittaa iPad-mainokseen, vai onko itsellä vaan jotain kikareita? (Ei muilla sivuilla moista)
Mulle tuli jollain aikaisemmalla koneella tuo sama juttu, siitä oli tolkuttoman vaikea päästä eroon, en muista miten lopulta onnistui, mutta vittumainen se oli.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Sain jonkin verran siivottua palvelinta. Lähettäkää privaa heti jos näette vastaavanlaista outoa.

SergioCresto

Well-known member
Säännöt ja F1-asiapuolen säännöt

F1-asiapuolta varten on kyhätty paljon erinäisiä lisäsääntöjä tai tarkennuksia. Tähän kokoelmaan ei ole kuitenkaan mitään viittausta tai linkitystä Foorumin säännöissä tai Foorumin FAQ:ssa. Ette viitsitte fiksata jookos?

Samoin ainakin tämän viestinkirjoitussivun alareunassa on linkki Keskustelupalstan säännöt joka virallisen näköisesta urlista huolimatta ilmeisesti vie em. sääntöjen lisäksi vielä johonkin kolmanteen eri ohjeistukseen. Voi pojat, kuinka tämä sekamelska hämmentää satunnaista kirjoittajaa. :confused:

Jabsu

Hirvimettällä
Saattashan se uusissä käyttäjissä herättää hilppeyttä, kun sääntöjen pohjalla lukee "autojen keuloja koskeva alapäänimittely on kieletty".

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Oisko tuo mitään jos hahmolle VilleH laitettais vaikka ikibannit. Jokaikisessä viestissä ainakin 10 typoa. Sitten vetelee jotain ihmeen johtopäätöksiä ja haukkuu muita ja viestit ovat täysin sisällöttömiä. Lukekaapa vaikka hänen postaushistoriaansa.

Jos Jellinek sai ikibannit, niin kyllä ne kuuluisi tällekin. On tämä minusta ainakin 10 kertaa pahempi tapaus.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.