Kysymyksiä moderaattoreille ja ylläpidolle, vol 107

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Et varmasti. Mutta se onkin sitten eri asia, onko se joka on ylitse muiden kaikkien näiden mielestä se sama nimimerkki.
Aikalailla varmasti luulen, että on. Teistä arvokkaammista en toki tiedä. Asiastahan voisi toki järjestää jonkun adressin tai pollin. Mutta en aio asiasta ainakaan kovin paljoa enää vääntää. Kattokoo modet sitä jos tykkäävät.

Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Aikalailla varmasti luulen, että on. Asiastahan voisi toki järjestää jonkun adressin tai pollin. Mutta en aio asiasta ainakaan kovin paljoa enää vääntää. Kattokoo modet sitä jos tykkäävät.
Aikalailla varmasti luulen, että kaikki tykkää mansikkajäätelöstä.

Ja voin tässä vaiheessa kehoittaa olemaan väsäämättä adressia tai pollia aiheesta "Nimimerkki X pihalle!" Siinä saattaa itse löytää itsensä äkkiä pihan puolelta.

Sen verran voin todeta, että raport post -historia ei ainakaan oletustasi tue.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Onko hahmot nyt sitten niinku sitä mieltä, että jos vaikkapa neljä tai viisi nimimerkkiä tykkää, jotta joku hahmo kirjoittaa paskaa huonolla kieliopilla varustettuna tai muuten ei vaan joku hahmo nappaa, niin täällä asiasta valittamisen jälkeen moderaattorien pitäisi kyseinen hahmo bannata? Ja perusteluksi riittää: "Ku toi yks toinenki pannattiin ja mummiälestä sen jutut oli paljo parempii ku ton, jota ei oo pannattu!"

Jos tuollaiseen käytäntöön siirryttäisiin, niin mitäs luulette, että tulisiko muutaman viikon sisällä aika paljon bannauksia eri hahmoille? Ja oletatteko itse olevanne sen verran kovasti pidettyjä foorumisteja, että ette itse siihen bannattujen porukkaan kuuluisi? Itse en ainakaan omalla kohdallani laskisi sen varaan että foorumillekirjoitteluni olisi jotenkin varma nakki jos muutaman hahmon valittamisen perusteella banneja jaeltaisiin.

Sue_me

Well-known member
Eiköhän ainoa edes semisti tasapuolinen raati ole modejen "kokoontuminen" näissä ongelmatapauksissa.

Se, että jonkun hahmon postaukset eivät itseä miellytä, ei tarkoita etteivätkö ne voisi miellyttää jotain toista hahmoa.

Pelkkä huutoäänestys ei vain toimi.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Mites tuon mobiilisivun saa auki? Tällä hetkellä puhelin näyttää forumin täysikokoisena ja tuo mobiiliversio oli tosi näppärän oloinen.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Mites tuon mobiilisivun saa auki? Tällä hetkellä puhelin näyttää forumin täysikokoisena ja tuo mobiiliversio oli tosi näppärän oloinen.
Eikös tuolla alhaalla ole liukuvalikko missä lukee F1-forum default style, josta sitten löytää tuon Default Mobile Stylen.

Lunssila

Well-known member
Eikös Stedos hankkinut ykkösnikilleen ikijäähyn? Jos näin on, niin minkä takia sen annetaan riehua uudella nikillä?

Makkonen

Guest
Olen muistaakseni kysynyt tätä ennenkin, mutta kysyn taas uudestaan.
Olisko mahdollista että moderaattorit toimisivat aina nimimerkillä 'moderaattorit'.
Jos/kun olisi tarvetta laittaa joku moderaattori ignoreen, niin se ei onnistu..
Tällaista herjaa tuli: "Sorry ******************* is a moderator/admin and you are not allowed to ignore him or her."

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Olen muistaakseni kysynyt tätä ennenkin, mutta kysyn taas uudestaan.
Olisko mahdollista että moderaattorit toimisivat aina nimimerkillä 'moderaattorit'.
Jos/kun olisi tarvetta laittaa joku moderaattori ignoreen, niin se ei onnistu..
Tällaista herjaa tuli: "Sorry ******************* is a moderator/admin and you are not allowed to ignore him or her."
Ei ole mahdollista. Sen sijaan Antilta on pyydetty järjestelmämuutosta, joka mahdollistaisi yksittäisen moderaattorin ignooraamisen.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Voisiko karting alueelle antaa kyseisen alueen moderointioikeuden kkwcs-nimimerkille taikka sitten suoraan sitä käyttäville hahmoille (PeePee, Cmoney Sue_me)?

Siellä on nytkin stickynä viime kauden toikkeja, jotka pitäis ottaa pois stickyistä ja tämän kauden toikit pitäs saada stickyksi. Ei välttämättä tarttis vaivata moderaattoreita tuollaiseen säätämiseen.

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
On varmaan mainuttu jossain, mutten jaksa etsiä, niin miksei asiapuolelle saa upottaa videoita?

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
On varmaan mainuttu jossain, mutten jaksa etsiä, niin miksei asiapuolelle saa upottaa videoita?
Luettavuuden vuoksi. Jokainen upotettu video hidastaa sivujen avautumista, ja F1-puolella on isoin trafiikki ja potentiaalisesti eniten videonupottamosia niin eihän siitä tulisi yhtään mitään.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Miten viestistä poistetaan liitetiedosto?

Lisäsin kommenttiini pari kuvaa. Havaitsin sitten, että olisin voinut rajata kuvaa paremmin ja halusin ladata uudet kuvat tilalle. Tein näin, latasin uudet kuvat ja poistin tekstistä attach-linkit. Uudet kuvat tulivat näkyviin, mutta vanhat jäivät edelleen kommenttini alaosaan näkyviin. Ratkaisuna sitten poistin (/piilotin) viestini ja laitoin uuden, millä sain ratkaistua asian.

Käyttöliittymä tiedostojen hallinnoinnissa on vähän sekava. Kun klikkaa "Hallinnoi tiedostoja" niin avautuu joku sivu, jossa on ekaksi listattu ilmeisesti kaikki ikinä lataamani tiedostot ja alla sitten ne, jotka olen ko. kommenttiin ladannut. Ruksasin ne, mutta en löytänyt mistään kuitenkaan "poista" nappia. Vai onko se poista nappi jossain käyttöoikeuksien takana?

Örfil

Guest
Ylhäältä "Asetukset" - Sitten "Omat asetukseni" ja sieltä vikana "Liitteet" -> täppä tarvittavaan ruutuun ja alla "Poista valitut" -namiskaa.

Näillä ohjeilla joku onnistui poistamaan liitteensä aiemmin ja olen itse siivoillut pois vanhoja kuvia.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.