FW08
Registered User of Talent
Et varmasti. Mutta se onkin sitten eri asia, onko se joka on ylitse muiden kaikkien näiden mielestä se sama nimimerkki.Totta jossain määrin, mutta en ole varmaan ainoa jonka mielestä siellä on yksi ylitse muiden.
Et varmasti. Mutta se onkin sitten eri asia, onko se joka on ylitse muiden kaikkien näiden mielestä se sama nimimerkki.Totta jossain määrin, mutta en ole varmaan ainoa jonka mielestä siellä on yksi ylitse muiden.
Aikalailla varmasti luulen, että on. Teistä arvokkaammista en toki tiedä. Asiastahan voisi toki järjestää jonkun adressin tai pollin. Mutta en aio asiasta ainakaan kovin paljoa enää vääntää. Kattokoo modet sitä jos tykkäävät.Et varmasti. Mutta se onkin sitten eri asia, onko se joka on ylitse muiden kaikkien näiden mielestä se sama nimimerkki.
Aikalailla varmasti luulen, että kaikki tykkää mansikkajäätelöstä.Aikalailla varmasti luulen, että on. Asiastahan voisi toki järjestää jonkun adressin tai pollin. Mutta en aio asiasta ainakaan kovin paljoa enää vääntää. Kattokoo modet sitä jos tykkäävät.
Eikös tuolla alhaalla ole liukuvalikko missä lukee F1-forum default style, josta sitten löytää tuon Default Mobile Stylen.Mites tuon mobiilisivun saa auki? Tällä hetkellä puhelin näyttää forumin täysikokoisena ja tuo mobiiliversio oli tosi näppärän oloinen.
Oho, niinpäs onkin!Eikös tuolla alhaalla ole liukuvalikko missä lukee F1-forum default style, josta sitten löytää tuon Default Mobile Stylen.
Sehän taisi saada sen ikibanninsa omasta pyynnöstään. Lieventävä asianhaara.Eikös Stedos hankkinut ykkösnikilleen ikijäähyn? Jos näin on, niin minkä takia sen annetaan riehua uudella nikillä?
No eipä tuolla niin väliä, nyt on igge-listalla kaks Stedosta peräkkäin. :ahem:Sehän taisi saada sen ikibanninsa omasta pyynnöstään. Lieventävä asianhaara.
Erikoinen pyyntö sinällään.
Ei ole mahdollista. Sen sijaan Antilta on pyydetty järjestelmämuutosta, joka mahdollistaisi yksittäisen moderaattorin ignooraamisen.Olen muistaakseni kysynyt tätä ennenkin, mutta kysyn taas uudestaan.
Olisko mahdollista että moderaattorit toimisivat aina nimimerkillä 'moderaattorit'.
Jos/kun olisi tarvetta laittaa joku moderaattori ignoreen, niin se ei onnistu..
Tällaista herjaa tuli: "Sorry ******************* is a moderator/admin and you are not allowed to ignore him or her."
Ok. Thänks.Ei ole mahdollista. Sen sijaan Antilta on pyydetty järjestelmämuutosta, joka mahdollistaisi yksittäisen moderaattorin ignooraamisen.
Luettavuuden vuoksi. Jokainen upotettu video hidastaa sivujen avautumista, ja F1-puolella on isoin trafiikki ja potentiaalisesti eniten videonupottamosia niin eihän siitä tulisi yhtään mitään.On varmaan mainuttu jossain, mutten jaksa etsiä, niin miksei asiapuolelle saa upottaa videoita?