Kysymys Forumin miehille

Onkos tullut loroteltua lavuaariin?

  • Kyllä, useasti

    Äänet: 5 12,2%
  • Joskus mutta oon kuule koettanu viime aikoina vähentää

    Äänet: 17 41,5%
  • Jaa mää vai? Pois se minusta.

    Äänet: 10 24,4%
  • Olen nainen.

    Äänet: 2 4,9%
  • Minua ei tippaakaan kiinnosta mitä täällä tapahtuu - olen ollut 20 vuotta uskossa

    Äänet: 7 17,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    41

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Rooman olumppiastadionin vessassa oli erittäin lähellä. Ehdin jo kaivaa nahkatikkarini esille kunnes viereen tuli miekkonen käsiään pesemään. Siinä vaiheessa huomasin muiden pisuttavan lattian rajassa oleviin reikiin ja pisuaarin näköisessä altaassa kätensä pesivät. Näin sitten itsekin päätin toimia. Kyseisen miekkosen katse oli kyllä vähintäänkin kysyvä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Suihkuun kahdesti,kerran parvekkeelta, niin ainakin väitetty. Lavuaariin ei ole väitetty.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Onhan sitä joskus, mutta oon kuule koittanu vähentää. Mummuloissa lasna ollessain pikkupojilla oli oikeus talvella iltas- ja yöaikaan kusta sellaseen seinään kiinnitettyyn puoliympyrän muotoiseen lavuaariin, jonka nimitystä en saa mieleeni. Mökin ainoa vesipiste oli kyseessä ja toinen oli karjakeittiössä. Noh, on sitä joskus tullu aikuisenakin harrastettua, mutta ei kuulu niinku vakiotoimintamalleihin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Hieman repeilin tolle alimmalle vaihtikselle.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Edellisessä kämpässä kusin lavuaariin kyllä.

Alkoholilla epäillään olleen osuutta asiaan.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Kusen lavuaariin ja pesen käteni vessanpöntössä.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Minua ei tippaakaan kiinnosta mitä täällä tapahtuu - olen ollut 20 vuotta uskossa.:frank:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Nuorna poikasena tuli paikallisen kauppakeskus Majakan kahvilan veeseen lavuaariin loroteltua toisinaan. Ehkäpä useinkin. Päivät kun vietti kaljotellen kavereitten kanssa, eikä sitten kuitenkaan kehdannut helsinkiläiseen tapaan kusta siihen kohtaan kadulle, missä hätä iskee, niin ainoa edes hieman siveellisempi tapa oli mennä vessaan. Ja siellä vessassa oli yksi wc-pönttö, ja kusihätäisiä koltiaisia reilusti enemmän, niin lavuaari tarjosi helpotuksen.
 
Ylös