(Lääke)kannabiskeskustelu

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Jep, yhtä pieni matka kuin ykkösoluen juomisesta käsidesiä juovaan rappioalkoholistiin. Todellinen vaara tuon logiikan mukaan koska ykkösolutta saa kaupasta vapaasti ostaa. Ja jopa vahvempia alkoholiin pohjautuvia huumeita. (Alkoholihan ON huume, ja erittäin vaarallinen sellainen, turha sitä on kaunistella)
En tiennyt pilshnerin olevan noin addiktoivaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mites toi noin sima?
Kuitenkin alaikäisenä itsekin tullut juotua simaa, ja onhan se tod.näk. ollut hieman alkoholillista, jos/kun se on normaalilla kotireseptillä valmistettu.
No, nuoruudessa aloin sitten kuuntelemaan mm. Iron Maidenia ja Kissiä, että onhan tuossa selkeä reitti simasta saatananpalvontaan.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mites toi noin sima?
Kuitenkin alaikäisenä itsekin tullut juotua simaa, ja onhan se tod.näk. ollut hieman alkoholillista, jos/kun se on normaalilla kotireseptillä valmistettu.
No, nuoruudessa aloin sitten kuuntelemaan mm. Iron Maidenia ja Kissiä, että onhan tuossa selkeä reitti simasta saatananpalvontaan.
Mun mielestä tossa on aukottomasti ja tieteellisesti todistettu että eka simahörppy voi johtaa satanismiin :(
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Täällähän on jengille mennyt läpi vuosikymmeniä toitotettu propaganda kannabiksesta. Itselle ihan sama laillistetaanko vai ei. Ei se mun polttamiseen vaikuta.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Täällähän on jengille mennyt läpi vuosikymmeniä toitotettu propaganda kannabiksesta. Itselle ihan sama laillistetaanko vai ei. Ei se mun polttamiseen vaikuta.
Ihan tarpeeksi nähnyt (nyt ex-) perhepiirissä missä on viety hoitoon ihmistä paniikkikohtauksessa pössyttelystä, että sikäli voit vaikka haistaa kukkasesi.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Se että ei ole vaikuttanut sinuun noin, niin ei tee väitteestäsi lääketieteellisesti pätevää.

https://www.paihdelinkki.fi/fi/tietopankki/pikatieto/kannabis
 
Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Ihan alkajaisiksi voimia ja jaksamista runskille.

Mun puolesta kannabiksen vois ihan hyvin laillistaa.

Ja jos joskus laillistetaan, niin voisin kokeilla itse ainetta sekä miltä esimerkiksi tämä levy tuntuu tötsyissä:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kansanedustaja Tony Halmeelta kysyttiin aikanaan pitäisikö kannabis laillistaa.
- Ei.
- Miksei?
- Koska se on laitonta.

Vastaanpanematon argumentti. Käytösssä monella tänäkin päivänä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Jengi ei oikeasti välitä haittavaikutuksista ja peilaa sitä ainoastaan alkoholiin ja sen haittavaikutuksiin.

Olisipa kiva kuulla mielipiteenne siinä vaiheessa kun perheenne lapsi on psykoosissa hourulassa. Varmaan silloinkin toteaisitte että hyvä ettei juonut viinaa sentääs.
 
Ylös