Kyllä Lancia S4 hurjimmassa tikissään tuon ajan formulat jättää asfalttiradallakin(ellei ole pelkkää ovaalia koko rata,silloinkin kiihdytyksen avulla tosin ekan kierroksen jättäisi todennäköisesti..). Tehoa ja vääntöä on suhteessa painoon enemmän kuin formuloissa,pitoa nelivedon ansiosta enemmän, siivekkeet alkoivat olemaan aikamoista kokoluokkaa viimeisissä B-ryhmän kehitysversioissa(joku urputti siitä valtavasta down force edusta formulalle..), formuloissa on tautisen kova ilmanvastus verrattuna koppiautoon koska renkaita ei ole "peitetty" jne perusteet sen todistavat.
Asiaa vain ilmentää se, että Toivonen ajoi näytösajossakin(sen kummemmin rataa aiemmin kiertämättä) Lancialla niin kovaa,että olisi päässyt starttamaan 6:nesta ruudusta sen vuoden formula 1 kisaan Estorilissa. Jos b-ryhmäläisiä olisi saanut kehittää vielä tuon ajan jälkeenkin (lopetettiin yli 20 vuotta sitten!) niin ne söisivät suihinsa tämänkin päivän formulat millä alustalla tahansa miten päin tahansa.