Jjusbanin mukaan on nimetty taasen Pullopoika Tohlopissa.No onhan Sorsapuiston Grillikin.
Ei tuo muutto vielä varmaa ole, ei.Ilpis jr. muuttaa siis varsin lähelle.
Onko moniöhisijyys laillista? Vai koiriako tarkoitat?Oli pitkähkö saunapalaveri tuossa äsken ITG juniorittaren kanssa.
Hää meinasi, että ostaa lähiaikoina näiltä kulmin nykyistä isomman asunnon ja ottaa toisen öhisijän nykyisen kaveriksi. Vihjaisi joistain takauksistakin.
Ei kai siinä?
Tilanteesta riippuen joko hauskaa, hankalaa tai jotain ihan muuta - ja koirat nyt on hyvin helposti monirotuisia.Onko moniöhisijyys laillista? Vai koiriako tarkoitat?
Tilanne elää. Molemmat Epilän asunnot, joista Ilpo.jr. haaveili, menivät kaupaksi kovalla hinnalla. Tarjouskilpailu tai joku sellainen?Tampereen Epilään on tuo Ilpo jr. nyt sitten (tällä kertaa)suuntaamassa ja ehkä jopa asettumassa. Vaakonlammen kulmille. Takausta ja semmoista tulossa?
Ka, koeria.Onko moniöhisijyys laillista? Vai koiriako tarkoitat?
Lähimarketin kassajonossa edessäni ostoskärryissä istuskellut pikku rääpäle heilutteli mulle innoissaan ja minähän heilutin takaisin. Innostui tästä niin paljon, että heilutti toisellakin kädellä ja minä kans sitten. Oli siinä illiäisellä niin hauskaa, että vesi melkein silmistä lensi kun nauratti niin. Ei ollut vaikeaa saada taas yhtä ihmistaimea iloiseksi.
Hassua muuten, että lapset aika usein tykkää meikäsedästä, vaikka minä nyt en niin liiemmälti niistä.
Ei kai sentään...Ne vaistoavat että paras miellyttää tuota setää, tai käy huonosti.
Ja tilanne elää.Ei tuo muutto vielä varmaa ole, ei.
Kunhan nyt katsastavat Tampereen asuntotarjontaa kohtuullisen etäisyyden päästä keskustasta. Mutta veikkaan, että viimeistään kuluvan vuoden syyskuussa ITG jr. & vaimonsa asunnevat jossan päin Tamperetta. Omistusasunnossa. Omassa.