Mahtasikohan tota saada kohtuuhintaan hommattua jostain? Täyttä hintaa en viitsis maksaa.H_Hihhuli sanoi:Raging bull
Aina vain hämmästyttää, millaiseen kuntoon De Niro lihotti itsensä elokuvaa varten kuvausten välillä. Varmaan reilusti yli 20 kiloa. Erinomainen filmi.
Itse maksoin 16 e Anttilassa, eli ei ihan halpa. Tää oli "ultimate edition", jossa on toinen levy täynnä ekstroja.Vilperi sanoi:Mahtasikohan tota saada kohtuuhintaan hommattua jostain? Täyttä hintaa en viitsis maksaa.
Täytyypä odotella, että tulis kauppoihin iso tarjouserä. Ite oon käytännössä ostellut vain alle 10 euron leffoja. Vajaasta 70 leffasta oliskohan kymmenkunta maksanut yli kympin ja eipä tossa hyllyssä mielestäni kovin paskoja leffoja ole. Anttila on kyllä loistava paikka tehdä löytöjä, mutta siellä tulee helposti myös tuhlattua yli varojen. :thumbfh:H_Hihhuli sanoi:Itse maksoin 16 e Anttilassa, eli ei ihan halpa. Tää oli "ultimate edition", jossa on toinen levy täynnä ekstroja.
Joo, maltti on valttia näissä. Nyt siellä on Lord of the rings -trilogian extended editionit 16 e zipale (uutena 40 e) ja Leonen länkkärit 8 e, joista itse pulitin pari kybää puoli vuotta sitten.Vilperi sanoi:Täytyypä odotella, että tulis kauppoihin iso tarjouserä. Ite oon käytännössä ostellut vain alle 10 euron leffoja. Vajaasta 70 leffasta oliskohan kymmenkunta maksanut yli kympin ja eipä tossa hyllyssä mielestäni kovin paskoja leffoja ole. Anttila on kyllä loistava paikka tehdä löytöjä, mutta siellä tulee helposti myös tuhlattua yli varojen. :thumbfh:
Totta. Täytyypä varmaan käydä hakeen noi kaks ekaa LOTR:ia pois kuleksimasta. Pitkään olen harkinnut niiden ostoa, mutta onneksi en ostanut tolla 40 eurolla. ROTK:n tilasin netistä kesällä 25 euron hintaan. Hyvät, pahat ja rumat leffaakin kattelin itse pitkään anttilassa mutten viitsinyt maksaa tota paria kymppiä ja nyt sen tosiaan sai tolla 8 egellä. :thumbup: Tossa leffassa muuten kusee toi suomennos aika lailla...H_Hihhuli sanoi:Joo, maltti on valttia näissä. Nyt siellä on Lord of the rings -trilogian extended editionit 16 e zipale (uutena 40 e) ja Leonen länkkärit 8 e, joista itse pulitin pari kybää puoli vuotta sitten.
Ku oliskin vaan noin vähän kattomatta :nope:Vilperi sanoi:Ja kaikki LOTR:it hyllyssä. :thumbup: Enää tarvis löytää jostain välistä aikaa noitten ja kymmenen muun katsomattoman ostetun leffan kattomiselle. :thumbfh:
Löytyykö sitten paljonkin kattomattomia? Helposti kyllä varmaan lähtee hanskasta tää touhu. En muista millä keskustelupalstalla törmäsin sellaiseen kaveriin, jolla oli 200-300 katsomatonta leffaa hyllyssä. Mut onhan se hienoa kun on hylly täynnä leffoja. :ahem: Itellä on se ongelma vielä, että kaikki noi kattomattomat kestää sen 3-4 tuntia ja niille on vaikea löytää jo sopivaa rakoa missä katsoa. Tossa viikko sitten aattelin, etten osta uusia leffoja ennenkuin oon noi vanhat kattonu, muttei sekään kauaa pitänyt... :nope:OoPee sanoi:Ku oliskin vaan noin vähän kattomatta :nope:
Antamasi 7/10 pisteet ovat kuitenkin kohtuulliset. Itsehän sanoisin yhden katsomiskerran jälkeen em. elokuvasta, että se on hieman liian 'tekninen' ja vauhdikas. Filmissä syötetään mielestäni liikaa tavaraa ja taphtumia katsojan silmiin. Syvyys puuttuu.312T4 sanoi:George Lucas: Star Wars III: pettymys toiseen kertaan katsottuna! 7/10 :nope: