Leffa-arvostelumme.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Jenkeissa alkaa kaikki ohjelmat joko tasalta tai puolelta, peelo!!!!!! ;)
Eli jos leffan kesto on 1h 25min, niin koska oletettavasti 5 minsaa on liian vähän mainoksille, tunkee ne siihen 35 minsaa mainosta väliin, että saavat seuraavan proggiksen alkamaan "oikeeseen" aikaan? :eek!: :eek!: :eek!:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kuule, joillain kanavilla esmes Something About Mary kestaa 3 tuntia. Joillain kaks ja puoli.

Suosituimpien ohjelmien mainoskatkojen vali on paikoin jopa 4-5 minuuttia...

Ei mikaan ihme, etta Tivo on varsin suosittu tassa maassa :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:
Kuule, joillain kanavilla esmes Something About Mary kestaa 3 tuntia. Joillain kaks ja puoli.

Eli mainoskatkojen välillä näytetään elokuvaa. :eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:

:eek!: :eek!: :eek!:

Kyllä mä tiesin, että ne osaa liioitella, mutta kyllä tää sittenkin vähän yllätti :D

Itävalloissa ja Saksassa on mainoskanavilla aikalailla jämptisti niin, että mainoksia tulee puolentunnin välein, siis tarkoittaen sitä, että edellisen mainoskatkon alkamisajankohdasta voi laskea, että noin puolen tunnin kuluttua alkaa seuraava kaupallinen pläjäys. Mainokset kestävät tommoswt 5-7 minuuttia (ihan lonkalta arvioiden. Aikaa en oo koskaan ottanu).

Ja totakin moni pitää paljona :D

Nooh, ostin mä ittekkin hilavituttimen kovalevyllä ja ohan se näppärä, ei siinä mittään.

markoj

Custom User
Wilpuri sanoi:
Tänään tulee neloselta Tigerland. Vois suositella.
Hmm... Oliko toi niinku erityisen hyvä vai sellanen ihan okei? Ihan ok toi musta oli, mutta tota...

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Eilen tuli ihmeteltyä Sin City toiseen kertaan ja hyvinhän se näytti kestävän toisenkin katselukerran. :ahem: On se vain aivan LOISTAVA!!!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Vilperi sanoi:
Eilen tuli ihmeteltyä Sin City toiseen kertaan ja hyvinhän se näytti kestävän toisenkin katselukerran. :ahem: On se vain aivan LOISTAVA!!!
Tänään katteltiin se ekaan kertaan ja se kyllä oli loistava. Elijah Wood oli kyllä aika ällistyttävässä roolissa. Mä olin ihan ällikällä lyöty.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sin Cityn olen itsekin kahteen otteeseen katsonut, loistava, kaikkien aikojen parhaita. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Tänään katteltiin se ekaan kertaan ja se kyllä oli loistava. Elijah Wood oli kyllä aika ällistyttävässä roolissa. Mä olin ihan ällikällä lyöty.
Juu, Sin Cityn jälkeen ei Frodo tule enää koskaan olemaan sympaattinen urhea maailmanpelastaja :D

H_Hihhuli

Well-known member
Vellu sanoi:
Tajusin vasta nyt että se oli "Frodo" :D

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Sam sanoi:
Kai minunkin olisi Sin City hankittava.
Ite ajattelin hommata vasta tossa kuukauden päästä kun siitä pitäis tulla joku vähän pitempi versio jossa on paremmat ekstrat. :ahem:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Katsoin vihdoin Vares-nimisen elokuvan. Yllätyin positiivisesti, vaikkei tuo ihan huono voinut ollakaan, kun tekijätiimissä olivat kuitenkin Reijo Mäki ja maan parhaimmistoon kuuluvat näyttelijät. Mäkelä & Selin-kombo vain puistatti vähän etukäteen.

8/10

Seuraavaksi nämä: Cidade de Deus ja Palindromes.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Aikuisten komedia The Weather Man oli hyva leffa. Nicholas Cage ja Michael Caine hanen kuolevana isanaan oli amerikkalaiseen leffateatteriin varsin uskallettu plajjaytys. Kirosanoja, paljasta tissia ja arkoja aiheita. Nauraa sai makeasti.

Paljonko kuuluisa saatiedotusten lukija mielestanne tienaa tyostaan? $240.000 vai yli miljoonan (vuosiansioina)?? :rolleyes: